«Ζητάμε συγγνώμη από τη ΝΔ» – Το δηκτικό σχόλιο Σπίρτζη κατά την άφιξη του μετροπόντικα στο σταθμό Νομαρχία

«Ζητάμε συγγνώμη από τη ΝΔ» – Το δηκτικό σχόλιο Σπίρτζη κατά την άφιξη του μετροπόντικα στο σταθμό Νομαρχία

Στο Σταθμό «Νομαρχία» έφτασε σήμερα το απόγευμα ο «Φρίξος», το δεύτερο μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων, παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.

Το έργο της επέκτασης του μετρό προς την Καλαμαριά περιλαμβάνει διπλή υπόγεια γραμμή μήκους 4,77χλμ. περίπου και 5 σταθμούς («Νομαρχία», «Καλαμαριά», «Αρετσού», «Ν. Κρήνη» και «Μίκρα»).

Από τον σταθμό «Μίκρα» μέχρι το σταθμό «Νομαρχία» έχουν κατασκευαστεί και οι δυο σήραγγες.

Σχετικά με την επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε ότι δεν θέλουμε να επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος». Όπως είπε χαρακτηριστικά «δεν μπορεί να ξεκινήσει ένα έργο και δεσμεύει για δεκαετίες την πόλη» και σημείωσε ότι «πρώτα θα ολοκληρωθούν οι πρόδρομες εργασίες, οι αδειοδοτήσεις, οι μελέτες και στη συνέχεια θα ξεκινήσει το έργο των επεκτάσεων τόσο προς δυτικά όσο και προς το αεροδρόμιο».

«Ζητάμε συγγνώμη από τη ΝΔ»

Ο κ. Σπίρτζης επίσης ζήτησε συγγνώμη από την αξιωματική αντιπολίτευση. «Πρώτο να τους ζητήσουμε συγγνώμη γιατί ολοκληρώνονται τα έργα και τους χαλάμε την ωραία ιστορία που είχαν στήσει για δεκαετίες, για το πόσο άδικα σπαταλούνται τα χρήματα του ελληνικού λαού. Η δεύτερη συγγνώμη θα είναι το καλοκαίρι γιατί τότε σταματάει η περιπέτεια που μας εβαλε ο παλαιοκομματισμός. Δεν θα μπορούν να ασκούν τις φιλελεύθερες πολιτικές τους με το άλλοθι των μνημονίων, των δανειστών και όλα τα υπόλοιπα που έχουμε ζήσει» δήλωσε ο υπουργός.

Ο «Φρίξος», το δεύτερο μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων, έφτασε στο σταθμό «Νομαρχία» στη γραμμή της Καλαμαριάς. Να ζητήσουμε συγνώμη από τη Νέα Δημοκρατία γιατί τα έργα ολοκληρώνονται και τους χαλάμε την ιστορία που είχαν στήσει για δεκαετίες.

Από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σωκράτης Φάμελλος ο οποίος παραβρέθηκε στην εκδήλωσε ανέφερε: «Τα πράγματα και στη Θεσσαλονίκη και στην Ελλάδα μπορούν να γίνουν αλλιώς. Υπάρχουν λύσεις όταν μπροστά κυριαρχεί η εργασία και η τιμιότητα. Αυτό κάνει η Αττικό Μετρό, αυτό κάνει το υπουργείο Υποδομών και η κυβέρνηση. Για τη Θεσσαλονίκη είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί η Θεσσαλονίκη θα γίνει καλύτερη και επίπεδο υγείας και σε επίπεδο περιβάλλοντος. Είναι ένα έργο που συμβάλλει στη μάχη για την κλιματική αλλαγή και βελτιώνει την περιβαλλοντική απόδοση της Θεσσαλονίκη. Είναι ένα έργο που ζητάει και συνέχεια και θα την έχει.

«Η Θεσσαλονίκη έχει αλλάξει οριστικά σελίδα»

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος αναφέρθηκε στις καθυστερήσεις των προηγούμενων ετών και τόνισε ότι «η Θεσσαλονίκη έχει αλλάξει οριστικά σελίδα». Όπως είπε χαρακτηριστικά «είχαμε αναλάβει μια λαμαρινούπολη και για πρώτη φορά σήμερα υπάρχει ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου».

Πηγή: left.gr

Documento Newsletter