Όσο πλησιάζει η Black Friday οι καταναλωτές «ζεσταίνουν» τα πληκτρολόγια και τα mouse τους, σύμφωνα με την πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών Skroutz, η οποία «βλέπει» αύξηση κατά 32% στην κίνηση που καταγράφεται στην πλατφόρμα της, και φτάνει στα 1,7 εκατ. επισκέψεις / ημέρα, κατά μέσο όρο, όταν πέρυσι ο μέσος όρος της αντίστοιχης περιόδου (δηλαδή πριν την εβδομάδα της Black Friday) ήταν 1,1 εκατ. επισκέψεις / ημέρα.
Επίσης, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 63% και διαμορφώνονται σε περίπου 1,5 εκατ., ενώ οι 65.000 από αυτές έχουν πραγματοποιηθεί από καταστήματα που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του Skroutz Marketplace.
Τα παραπάνω στοιχεία αφορούν στις 3 προηγούμενες εβδομάδες μετά την επιβολή πανελλαδικού απαγορευτικού, δηλαδή από τις 6 έως και τις 22 Νοεμβρίου 2020 και σε σύγκριση με την περίοδο από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2020.
«Οδηγός επιβίωσης» για το Black Friday
Στο πλαίσιο της αυξημένης κίνησης στις ηλεκτρονικές αγορές και ενόψει της Black Friday, το Skroutz παρουσίασε ένα «οδηγό επιβίωσης» και ενθαρρύνει τους καταναλωτές να:
– Πραγματοποιούν ενδελεχή έρευνα πριν από κάθε online αγορά όσον αφορά την τιμή και την διαθεσιμότητα των προϊόντων καθώς και τους τρόπους πληρωμής.
– Ανατρέχουν στις αξιολογήσεις προϊόντων (product reviews) και καταστημάτων (shop reviews) από τους χρήστες της πλατφόρμας.
– Παρακολουθούν την ειδική σελίδα προσφορών.
– Αξιοποιούν τις χρήσιμες λειτουργίες της πλατφόρμας όπως:
* Οι ειδοποιήσεις στο προφίλ του χρήστη στο Skroutz και στο e-mail κάθε φορά που υπάρχει σημαντική πτώση της τιμής σε προεπιλεγμένα προϊόντα.
* Το διάγραμμα για την εξέλιξη τιμής των προεπιλεγμένων προϊόντων στην παρούσα χρονική στιγμή αλλά και τους τελευταίους μήνες με το χάρτη εξέλιξης τιμής.
* Αγορά μέσω του καλαθιού του Skroutz για ακόμα πιο εύκολες και ασφαλείς αγορές.