Υποσχέσεις και… επικοινωνία για την κατεστραμμένη Ρόδο από τον Μητσοτάκη

Υποσχέσεις και… επικοινωνία για την κατεστραμμένη Ρόδο από τον Μητσοτάκη

Στο γνωστό μονοπάτι της επικοινωνίας συνεχίζει να κινείται το Μέγαρο Μαξίμου, που ανακοίνωσε πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετείχε σε ευρεία σύσκεψη για την «επόμενη ημέρα» της Ρόδου, χωρίς όμως να ανακοινώσει κανένα ουσιαστικό μέτρο παρά επικοινωνιακές κορώνες.

«Το πλέγμα των δράσεων και των πρωτοβουλιών για την επόμενη μέρα του τουρισμού στις περιοχές της Ρόδου που επλήγησαν από την πρόσφατη πυρκαγιά, αποφασίστηκε σε σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου» περιγράφει το ενημερωτικό σημείωμα του Μεγάρου Μαξίμου, χωρίς όμως κανένα ουσιαστικό μέτρο, οι ανακοινώσεις των οποίων παραπέμπονται για τον Αύγουστο!

«Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει πλέον ενεργό μέτωπο στο νησί και η κατάσταση επιχειρησιακής έκτακτης ανάγκης έχει λήξει, στη σύσκεψη συζητήθηκαν με τους εκπροσώπους της Αυτοδιοίκησης και των αρμόδιων φορέων του τουρισμού, οι βασικοί άξονες στήριξης των κατοίκων και των επιχειρήσεων από την πολιτεία, το χρονοδιάγραμμα των εργασιών αποκατάστασης των πληγεισών περιοχών και τα μέτρα προβολής του τουριστικού προϊόντος των περιοχών αυτών στις κύριες αγορές ενδιαφέροντος της Ρόδου» αναφέρει ακόμα το πρωθυπουργικό γραφείο, περιγράφοντας «ενέργειες» που θα ακολουθήσουν «σε τρεις άξονες», με κύρια την επικοινωνιακή «εκστρατεία» που υπόσχεται το Μέγαρο Μαξίμου για το νησί της Ρόδου.

Συγκεκριμένα:

1) άμεση στήριξη μέσω του μηχανισμού κρατικής αρωγής των κατοίκων και επιχειρήσεων που επλήγησαν. Από την αυτοψία της αρμόδιας υπηρεσίας έχουν εντοπιστεί 6 κτίρια που κρίνονται κατεδαφιστέα και άλλα 39 που έχουν μικρότερες φθορές.
2) άμεσες εργασίες αποκατάστασης από την περιφέρεια και τον δήμο σε οδικά δίκτυα και δημόσιες ακτές.
3) εκστρατεία θετικής προβολής της Ρόδου στις κύριες αγορές ενδιαφέροντος του νησιού.

Μάλιστα, στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως «στις πληγείσες περιοχές η επαναλειτουργία των τουριστικών μονάδων που είναι έτοιμες να υποδεχθούν ξανά επισκέπτες έχει ήδη δρομολογηθεί, ενώ η κρατική αρωγή της Πολιτικής Προστασίας έχει προχωρήσει τη διαδικασία καταγραφής των ζημιών για την καταβολή των αποζημιώσεων».

Σε κάθε περίπτωση, καθώς το Μέγαρο Μαξίμου δεν ήταν σε θέση να ανακοινώσει συγκεκριμένα μέτρα, στέλνει την «αναλυτική παρουσίαση των αποφάσεων για τη στήριξη του τουριστικού προϊόντος του νησιού» στην ερχόμενη εβδομάδα.

Ακόμα, όπως αναφέρεται, το επιτελείο του Κυρ. Μητσοτάκη τονίζει «πως το brand της Ρόδου είναι ισχυρό στο εξωτερικό και ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο από την άμεση ανταπόκριση της πολιτείας και την εξαιρετική στάση των κατοίκων και των εθελοντών κατά τη διάρκεια των πυρκαγιών».

Στη σύσκεψη συμμετείχαν η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ο Υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, η Υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη, o Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Διευθυντής Γραφείου Πρωθυπουργού Γιάννης Μπρατάκος, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, ο Δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Γιάννης Παράσχης, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) Αλέξανδρος Βασιλικός, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και η Πρόεδρος του Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα.

Κοινώς, επικοινωνία, τάξη και ασφάλεια… για τον Μητσοτάκη και τους υπουργούς του.

Documento Newsletter