Θα έχετε συχνά εκνευριστεί με τις διαφημίσεις του YouTube που παρά το ότι είναι μεγάλης διάρκειας, δεν μπορείτε να τις αποφύγετε με τίποτα…
Αυτές μάλλον αφήνουν μια «πικρή γεύση» στον χρήστη και αυτά μάλλον δεν είναι καλά για το marketing…
Έτσι λοιπόν η δημοφιλέστατη πλατφόρμα αποφάσισε την κατάργηση των «διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν».
Η αλλαγή αυτή πρόκειται να ισχύσει από τις αρχές του επόμενου έτους(2018) και όπως επιβεβαίωσε η Google, η πλατφόρμα αναπαραγωγής βίντεο επιδιώκει να επικεντρωθεί σε «φορμά τα οποία ικανοποιούν τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές».
Οι μεγάλες σε μήκος διαφημίσεις, οι οποίες δεν μπορούν να παραλειφθούν, θεωρούνται ιδιαίτερα ενοχλητικές και για τον λόγο αυτόν η Google σκοπεύει να εισαγάγει διαφημιστικά βίντεο τα οποία θα είναι πολύ μικρότερα σε μήκος.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC επικαλούμενο δηλώσεις αναλυτών, τα διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων που εμφανίζονται συχνά πυκνά στα βίντεο που προβάλλονται στο YouTube αποτελούν κατάλοιπο της ιδεολογίας των διαφημίσεων που προβάλλονται στην τηλεόραση. Με την κίνηση αυτή στην οποία σκοπεύει να προβεί η Google, οι διαφημιστές θα αναγκαστούν να γίνουν πιο δημιουργικοί ώστε να προβάλλουν κατάλληλα κάποιο προϊόν σε περιορισμένο χρονικό διάστημα, υποστηρίζουν.