Με υβριδική τεχνολογία εμπλουτίζει το Tarraco η Seat, με την εταιρεία να ενισχύει την αποδοτικότητα και την ελκυστικότητα του οχήματος, χάρη και στο επίπεδο εξοπλισμού FR.
Το κινητήριο σύστημα περιλαμβάνει τον 1,4 λίτρων TSI 110 kW κινητήρα βενζίνης, τον 85 kW ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία λιθίου 13 kWh. Το σύστημα παρέχει αυτονομία πάνω από 50 χιλιόμετρα στην ηλεκτρική του λειτουργία με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ μπορεί να συνδυαστεί φυσικά με το μοτέρ βενζίνης για αυξημένη απόδοση.
Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 245PS (180kW) με 400Nm ροπή. Η τελική ταχύτητα είναι 217 χ.α.ω., με τα πρώτα 100 να έρχονται σε 7,4δλ. Οι εκπομπές CO2 θα είναι κάτω από 50g / km στον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP.
Εξωτερικά το όχημα έχει μεγαλύτερους θόλους στους τροχούς, σπορ πίσω σπόιλερ, FR special ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και προαιρετικές των 20. Εμπρός, η γρίλια φιλοξενεί το σήμα της Seat, με το φως που διατρέχει κατά μήκος το πίσω μέρος του αμαξώματος να ενισχύει την εμφάνιση FR, τη στιγμή που η απόχρωση δίνει έμφαση στον δυναμισμό. Νέα απόχρωση είναι η Funa Grey.
Εν συνεχεία, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με την τεχνολογία trailer assist, επιτρέποντας την ευκολότερη ρυμούλκησή του, ενώ το σύστημα Parking Heater, επιτρέπει στον κινητήρα να ζεσταίνεται γρηγορότερα την περίοδο των πολύ κρύων συνθηκών.
Εντός θαλάμου επιβατών, το σύστημα πολυμέσων είναι τελευταίας γενιάς, περιλαμβάνοντας ένα νέο σύστημα πλοήγησης με οθόνη 9,2 ιντσών, ενώ οι εμπρός επιβάτες επωφελούνται από τα ηλεκτρικά μπάκετ καθίσματα από neoprene και δερμάτινο υλικό. Εκείνο του οδηγού διαθέτει λειτουργία μνήμης, ο οποίος έχει στη διάθεσή του πεντάλ από αλουμίνιο και νέο σπορ τιμόνι με λογότυπο FR.
Η έναρξη παραγωγής του εξοπλισμού FR και της έκδοσης PHEV θα γίνουν κατά τη διάρκεια του 2020, με το αυτοκίνητο να κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου).
Πηγή: Seat