«Χρυσωρυχείο» ο βασιλικός γάμος! (Photos)

«Χρυσωρυχείο» ο βασιλικός γάμος! (Photos)

Στο Ουίνδσορ, πωλητές αναμνηστικών δώρων και ιδιοκτήτες παμπ υποδέχονται τους τουρίστες με ανοικτές αγκάλες, γεμίζοντας ήδη τα ταμεία τους από τον βασιλικό γάμο που θα τελεστεί αύριο, Σάββατο.

“Πάμε πολύ καλά”, δηλώνει ο Μαλκίτ Αουτζίλα, ιδιοκτήτης του καταστήματος A. P. Souvenirs and Gifts που βρίσκεται ακριβώς δίπλα στον πύργο. “Παρατηρήσαμε μια αύξηση 25 έως 30% στις πωλήσεις μας”, τονίζει πουλώντας μικρά αναμνηστικά. “Τα φλιτζάνια και τα κεντητά σουβενίρ είναι αυτά που έχουν μεγάλη ζήτηση, ακολουθούν τα μαγνητάκια, τα πιατάκια και οι σημαιούλες. Όσο για τις χάρτινες μάσκες του Χάρι και της Μέγκαν… ξεπουλιούνται στο λεπτό. Τσάντες και σημαίες εξαντλήθηκαν. Κεντητά με βασιλικά σχέδια παραγγείλαμε, 96 συνολικά, έναν λογικό αριθμό, όλα έφυγαν μέσα σε δύο εβδομάδες”, δηλώνει με ικανοποίηση.

Λίγο πιο κάτω, στην Οδό Τάμεση, το Master Gifts and Souvenirs έχει τοποθετήσει τα προϊόντα που έχουν σχέση με τον γάμο στην είσοδο. “Όταν ο κόσμος τα βλέπει, μπαίνει μέσα”, εξηγεί ο πωλητής την ώρα που μια γυναίκα μιλώντας γαλλικά ζητά τη μεγαλύτερη βρετανική σημαία που διαθέτει το κατάστημα.

Τα ράφια κατακλύζονται από ένα πραγματικό συνονθύλευμα: αντίγραφα του δακτυλιδιού του αρραβώνα προς 9,99 στερλίνες (11,50 ευρώ) το κομμάτι, φλιτζάνια προς 6,99 στερλίνες (8 ευρώ) έκαστο και μαγνήτες προς 2,99 στερλίνες (3,40 ευρώ) ανταγωνίζονται κουτιά με μπισκότα βουτύρου και λούτρινα αρκουδάκια. Τα περισσότερα γίνονται ανάρπαστα.

Σύμφωνα με την εταιρία συμβούλων Brand Finance, ο βασιλικός γάμος αναμένεται να αποφέρει κέρδη άνω του ενός δισεκατομμυρίου στερλινών (1,14 δισεκατ. ευρώ) το 2018, εκ των οποίων 300 εκατομμύρια στον τομέα του τουρισμού.

Μόνο στο Ουίνδσορ, οι αρχές αναμένουν 100.000 τουρίστες.

Στον πυρετό του γάμου, η αλυσίδα Marks & Spencer αλλάζει όνομα τιμής ένεκεν σε Markle & Sparkle (σε ελεύθερη απόδοση: Η Μαρκλ και ο Λαμπερός), αλλά μόνο γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο και σε ορισμένα καταστήματά της όπως σε αυτό της περιοχής Κένσινγκτον & Τσέλσι, με πρώτο και καλύτερο αυτό στο Ουίνδσορ καθώς το ζευγάρι θα περάσει από το κατάστημα όταν διασχίσει την πόλη με άμαξα μετά τον γάμο. Η πρόσοψη έχει διακοσμηθεί εορταστικά και με τα χρώματα της βρετανικής σημαίας.

Η παμπ “The Three Tuns” μετονομάστηκε σε “Prince Harry” μόλις χθες. Η ιδιοκτήτρια Κέλι Κάρπεντερ δηλώνει ότι ήταν “ιδανική στιγμή” για τη μετονομασία του καταστήματος. Μόλις χθες ο ελαιοχρωματιστής τελείωσε τη δουλειά του ενώ σημαιούλες στολίζουν τα παράθυρα. “Όλοι αγαπάμε τον πρίγκιπα Χάρι. Είναι ένας από τους αγαπημένους μας. Είναι ένας πολύ κανονικός άνθρωπος”, τονίζει.

Ο Κέβιν Μπολ, συνταξιούχος αστυνομικός που πλέον πουλά αναμνηστικά δωράκια με αφορμή τις βασιλικές εκδηλώσεις στο Ουίνδσορ, αγώνες κρίκετ και ποδοσφαίρου, δηλώνει ότι επί του παρόντος αφιερώνει περισσότερο χρόνο δίνοντας συνεντεύξεις πάρα πουλώντας σουβενίρ. Αλλά είναι αισιόδοξος. “Επί του παρόντος οι πωλήσεις είναι περιορισμένες, αλλά ελπίζουμε ότι σύντομα θα πάνε καλύτερα”, δηλώνει δίπλα στον πτυσσόμενο πάγκο του που μεταφέρει στο Ουίνδσορ με ποδήλατο από παρακείμενο κάμπινγκ όπου διαμένει για μερικές ημέρες.

Εκεί ένα λευκό καπελάκι για τον γάμο πωλείται αντί 10 στερλινών (11,40 ευρώ), ένα μενεξεδί μαντήλι με τα πρόσωπα του ζεύγους στοιχίζει 15 στερλίνες (17 ευρώ). Σε ποιους τα πουλά; “Κυρίως σε τουρίστες αλλά η πλειοψηφία των πελατών μέχρι τώρα είναι Βρετανοί. Αύριο, ελπίζω ότι θα κάνω καλές πωλήσεις, θα έχει ήλιο και θα δούμε τον βασιλικό γάμο. Τι άλλο καλύτερο θα μπορούσα να ευχηθώ;”

















Documento Newsletter