Την απαγόρευση συναυλιών στον λόφο του Στρέφη θεωρεί ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ως το καταλληλότερο φάρμακο για τον «εξανθρωπισμό» των Εξαρχείων, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του μετά τα σοβαρά επεισόδια που σημειώθηκαν πρόσφατα στην πολύπαθη περιοχή. Λες και δεν είναι δουλειά της αστυνομίας η προστασία των πολιτών και των περιουσιών τους ή λες και ζήλεψε τη δόξα του γείτονα Ερντογάν και ξεσηκώνει τις μεθόδους του. Με τα λεγόμενά του πάντως επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά το μόνιμο διαζύγιο της σημερινής κυβέρνησης με τον σύγχρονο πολιτισμό, ο οποίος στοχοποιείται με πολλούς και διάφορους τρόπους. Είτε με σκαστές περιπτώσεις λογοκρισίας, όπως συνέβη πρόσφατα στην Εθνική Πινακοθήκη, είτε με προεδρικά διατάγματα εναντίον των καλλιτεχνών και των τίτλων σπουδών τους. Σειρά έχουν οι απαγορεύσεις των πολιτιστικών εκδηλώσεων σε «επικίνδυνες» περιοχές, όπως τα Εξάρχεια, τα οποία αστυνομοκρατούνται με κλούβες πέριξ της πλατείας για να προστατέψουν τα έργα του μετρό.
Για την ιστορία, πάντως, αστυνομικές πηγές διευκρίνισαν ότι τα επεισόδια στην οδό Καλλιδρομίου δεν σχετίζονται με τη συναυλία που έγινε νωρίτερα το ίδιο βράδυ στο γήπεδο του μπάσκετ στον λόφο του Στρέφη. Οπως ήταν επόμενο, στις εκτός τόπου και χρόνου «συνταγές» του υπουργού για την τήρηση της τάξης αντέδρασε η αντιπολίτευση, κάνοντας λόγο για αναβίωση άλλων, σκοτεινών εποχών του παρελθόντος. Ακόμα γελάμε επίσης με τις υπερφίαλες δηλώσεις του κ. Χρυσοχοΐδη ότι δεν θα επιτρέψει σε κανέναν να χαλάσει την κοσμογονία ανάπτυξης που συντελείται στην περιοχή. Μια κοσμογονία ασορτί με τις κλούβες δηλαδή. Κ.Α.