Xiaomi: Νέα κατηγορία «Alive» για premium προϊόντα

Xiaomi: Νέα κατηγορία «Alive» για premium προϊόντα

Τη νέα της εταιρική ταυτότητα «Alive» αποκάλυψε η Xiaomi, φιλοδοξώντας να αποκτήσει νέα μεγαλύτερη δυναμική στην premium αγορά, αυξάνοντας ταυτόχρονα την αναγνωρισιμότητα της μάρκας στο κοινό της, μέσα από το καινούργιο δυναμικό λογότυπο.

Το ολοκαίνουργιο λογότυπο της Xiaomi σχεδιάστηκε από τον παγκοσμίου φήμης designer, καθηγητή του Πανεπιστημίου Τέχνης Musashino και πρόεδρο του Nippon Design Center (NDC), Kenya Hara. Υιοθετώντας ένα περισσότερο απαλό και στρογγυλό περίγραμμα σε σχέση με τις πιο τετράγωνες αρχικά γωνίες του και σε συνδυασμό με την επανασχεδιασμένη γραμματοσειρά του «MI», το νέο λογότυπο είναι πιο ελκυστικό από αισθητικής άποψης.

Εταιρικό χρώμα παραμένει το πορτοκαλί, ενώ συμπληρωματικά θα χρησιμοποιηθούν επίσης το μαύρο και το ασημί, για να προσδιορίσουν την προϊοντική σειρά της υψηλής κατηγορίας.

Για το σχεδιασμό του λογότυπου της Xiaomi, ο Kenya Hara χρησιμοποίησε τη μαθηματική φόρμουλα «superellipse». Παρόλο που υπάρχουν άπειρες επιλογές μεταξύ ενός τετραγώνου και ενός τέλειου κύκλου, ο σχεδιαστής πέτυχε μια οπτικά βέλτιστη, δυναμική ισορροπία, προσαρμόζοντας τις μεταβλητές.

Χρησιμοποιώντας τον τύπο n = 3 πέτυχε την τέλεια ισορροπία μεταξύ του τετραγώνου και του κύκλου, εκφράζοντας με αυτό τον τρόπο την επιτομή της βασικής πτυχής του «Alive» και δημιουργώντας το ολοκαίνουργιο λογότυπο της Xiaomi. Σε σύγκριση με ένα ορθογώνιο, ο κύκλος είναι πολύ πιο ευέλικτο σχήμα και αποτελεί τέλεια απεικόνιση της ευελιξίας, της στιβαρότητας και της αποφασιστικότητας της εταιρίας να προχωρά μπροστά.

Το «Alive» ερμηνεύει τη φιλοσοφία της Xiaomi από οπτικής άποψης, δίνοντας στη μάρκα μια εικόνα γεμάτη ζωή: οι άνθρωποι είναι ζωντανοί – η τεχνολογία δημιουργείται από ανθρώπους – επομένως και η τεχνολογία είναι ζωντανή. Η τεχνολογία θα εξυπηρετεί πάντα τις ανάγκες της ζωής.

Η Xiaomi υιοθετεί για πρώτη φορά μια νέα δυναμική μορφή λογότυπου, διαταράσσοντας τους παραδοσιακούς κανόνες χρήσης της λογοτύπησης. Το νέο λογότυπο δεν είναι «αγκιστρωμένο» στις τέσσερις γωνίες του τετραγώνου, αλλά προσαρμόζεται στο περιεχόμενο και τοποθετείται στην πιο κατάλληλη θέση. Παράλληλα, ενσωματώνει τη φιλοσοφική σκέψη και έτσι, γίνεται πραγματικά «Alive».

Το concept του Alive είναι ο τρόπος σκέψης και η ανταπόκριση της Xiaomi σ’ αυτό το σημείο καμπής της εποχής της έξυπνης διασύνδεσης. Και όπως η μάρκα αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς, κερδίζει στην πορεία περισσότερους φίλους. Η Xiaomi εγκαινιάζει έτσι μια νέα δεκαετία, επεκτείνοντας την παρουσία της, πέρα από το ευρύ κοινό σε premium χρήστες, πέρα από την τεχνολογία στον χώρο της τέχνης, πέρα από το online στο offline, σε όλο τον κόσμο. Αυτή η νέα ταυτότητα της μάρκας αναμένεται να αποτελέσει κινητήριο δύναμη για την Xiaomi προς την επόμενη δεκαετία.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter