Το νέο Polo δημιουργήθηκε με το μότο «We make the future real» μία ιδέα που ορίζει πρωτοποριακές παραμέτρους για κάθε αυτοκίνητο VW και το νέο Polo είναι το πρώτο μοντέλο που δημιουργήθηκε με βάση αυτή τη στρατηγική.
Η πρώτη εικόνα εντυπωσιάζει. Το «μικρό» VW δείχνει (και είναι μεγαλύτερο). Πολλοί το παρομοίασαν με Golf MkIII ή και MkIV. Το μήκος του έχει μεγαλώσει κατά 81 χιλιοστά (στα 4,053 μ) και το μεταξόνιό του κατά 94 χιλιοστά (στα 2,564 μ). Ταυτόχρονα, το Polo είναι τώρα 69 χιλιοστά πλατύτερο, με ένα συνολικό πλάτος 1,751 μ., ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά 7 χιλιοστά (στα 1,446 μ). Οι τροχοί είναι τώρα τοποθετημένοι στις γωνίες του αμαξώματος, δίνοντας στο αυτοκίνητο δυναμική sportive εμφάνιση.
Οι σχεδιαστές του εσωτερικού χώρου έχουν κάνει επαναστατικές αλλαγές. Ίσως για πρώτη φορά το polo δεν έχει μουντό εσωτερικό ενώ άλλαξε και η αρχιτεκτονική του. Οι interior engineers εστίασαν στη ανάπτυξη των ψηφιακών απεικονίσεων και χειριστηρίων και στη συνδεσιμότητα (κάτι που αναζητά το νεανικό κοινό). Η ομάδα σχεδίασης ξεκίνησε από το μηδέν, αφήνοντας εντελώς πίσω της την κάθετα προσανατολισμένη διάταξη του ταμπλό του προηγούμενου μοντέλου, αναπτύσσοντας αντίθετα μια οριζόντια αρχιτεκτονική. Όλες οι σημαντικές μονάδες – εκτός από τον κλιματισμό – τοποθετήθηκαν μέσα στο κεντρικό μέρος του ταμπλό. Αυτό το κεντρικό μέρος συνεχίζεται μέχρι τις μπροστινές πόρτες και είναι βαμμένο σε διάφορους χρωματισμούς (ο αποχαιρετισμός στο μουντό που αναφέραμε παραπάνω), ανάλογα με τις επιλογές του αγοραστή.
Παγκόσμια πρώτη για ένα νέο Active Info Display. Το Polo θα κυκλοφορήσει ως το πρώτο Volkswagen που προσφέρει μια νέα γενιά Active Info Display. Υψηλής ποιότητας γραφικά του (133 dpi / ανάλυση 1.280 x 480) και το εύρος λειτουργίας του σε νέα επίπεδα. Χρησιμοποιώντας το κουμπί ‘View button’ πάνω στο πολυλειτουργικό τιμόνι, ο οδηγός του Polo μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε τρεις βασικές διαρθρώσεις απεικόνισης, εύκολα και γρήγορα.
Η Volkswagen εισάγει στο Polo την τελευταία γενιά συστημάτων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, που έχουν διαστάσεις οθόνης από 6,5 ως 8 ίντσες. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για το:
• Composition Colour (σύστημα ραδιοφώνου – ενημέρωσης/ψυχαγωγίας 6,5 ιντσών) Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις.
• Composition Media (σύστημα ραδιοφώνου – ενημέρωσης/ψυχαγωγίας με CD player, 8 ιντσών)
•Discover Media (ραδιοπλοήγηση – ενημέρωση/ψυχαγωγία με CD player, 8 ιντσών)
Οκτώ κινητήρες είναι διαθέσιμοι για το Polo. Η πρωτιά εδώ είναι το μοτέρ φυσικού αερίου, αφού η Volkswagen εφοδιάζει για πρώτη φορά το μικρό της μοντέλο με αυτόν: ο νέος 1.0 TGI (90 ίππων) μπορεί πραγματικά να μηδενίσει τις εκπομπές CO2 – ανάλογα με την πηγή ενέργειας. Η αυτονομία του (κίνηση με βενζίνη και αέριο) μπορεί να φτάσει τα 1320 χλμ με ελάχιστο κόστος.
Πιο αναλυτικά η γκάμα των κινητήρων θα αποτελείται από: Πέντε Βενζινοκινητήρες
1.0 MPI, (75 ίπποι, 3- κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων)
1.0 TSI,(95 ίππων, 3- κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων ή DSG 7 ταχυτήτων)
1.0 TSI, (115 ίππων, 3- κύλινδρος, κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή DSG 7 ταχυτήτων)
1.5 TSI ACT, (150 ίππων, 4- κύλινδρος, κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων)
2.0 TSI,(200 ίππων, 4- κύλινδρος, κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή DSG 7 ταχυτήτων)
Ένα Πετρελαιοκινητήρα
1.6 TDI,(95 ίππων, 4- κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων ή DSG 7 ταχυτήτων)
Με την παραγωγή του νέου Polo, η Volkswagen θέλησε να βάλει στην αγορά ένα από τα πιο εξελιγμένα μικρά αυτοκίνητα στον κόσμο. Αυτό αντανακλάται και στην παρουσία μιας πληθώρας νέων συστημάτων υποβοήθησης και διευκόλυνσης. Ακόμη και η βασική έκδοση του νέου Polo διαθέτει με το σύστημα ελέγχου περιοχής Front Assist, που περιλαμβάνει το City Emergency Braking και το Pedestrian Monitoring, ως στάνταρ.
Συνοπτικά αναφέρουμε τα σημαντικότερα συστήματα υποβοήθησης και άνεσης για τον οδηγό και τους συνεπιβάτες:
• Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front assist City Emergency Brake και Σύστημα αναγνώρισης πεζών (Pedestrian Detections)
• Αdaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go
• Επιτήρηση τυφλού σημείου (Blind Spot Monitor)
• Προειδοποίηση κίνησης πίσω (Rear Traffic Alert)
• Ανίχνευση κόπωσης (Driver Alert System)
• Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων (Automatic Post – Collision Braking System)
• Προληπτική προστασία επιβατών (Proactive Occupant Protection System)
• Driving Profile Selection
• Park Assist
• Σύστημα φρεναρίσματος κατά τη στάθμευση
• Ένδειξη Απώλειας Πίεσης Ελαστικών (Tyre Pressure Loss Indicator)
• Key Less access
Τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις είναι διαθέσιμες για την έναρξη των προπαραγγελιών στο νέο Polo.
Trendline, Comfortline και Highline – και σε μια ειδική έκδοση Beats (με ένα ηχοσύστημα Beats 300 watt).
Ο Βασικός εξοπλισμός του Polo είναι πλούσιος από την πρώτη έκδοση, Trendline
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα κυριότερα στοιχεία:
• Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με City Emergency Braking [Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης]
• Σύστημα αναγνώρισης πεζών [Pedestrian monitoring]
• Multi-collision Brake (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων)
• Πολυλειτουργικό τιμόνι
• Σύστημα Infotainment Composition Color
• Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού
• Coming Home / Leaving Home
• Hill Hold Assist
• LED φώτα ημέρας & LED φωτισμός πινακίδας κυκλοφορίας
• Ένθετα διακοσμητικά
• Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
Η μεγάλη ποικιλία χρωμάτων των 14 χρωμάτων για το αμάξωμα και εφτά διαφορετικά χρώματα για το κεντρικό μέρος του ταμπλό, δίνει την δυνατότητα να αποκτήσετε το δικό σας Polo, όπως ακριβώς επιθυμείτε.
Το νέο Polo είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες με τιμή 13.400€, για την έκδοση 1.0 MPI 75 ίππων Trendline.