Ο βρετανικός όμιλος μέσων ενημέρωσης Sky ανακοίνωσε σήμερα ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να καταργήσει περίπου 2.000 θέσεις εργασίας και να κλείσει τρία κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, από τα δέκα που διαθέτει στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο πλαίσιο ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης.
«Θα αναδιαρθρώσουμε την εταιρεία μας ώστε να προσφέρουμε μια γρηγορότερη, απλούστερη και πιο ψηφιακή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών», ανέφερε ένας εκπρόσωπος σε δήλωσή του προς το Γαλλικό Πρακτορείο.
Αυτές οι 2.000 θέσεις εργασίας αντιπροσωπεύουν το 7% των υπαλλήλων του ομίλου που ειδικεύεται στην παραγωγή και μετάδοση τηλεοπτικών προγραμμάτων. Ο όμιλος είναι ιδιοκτησίας της αμερικανικής Comcast και διαθέτει 24 εκατομμύρια πελάτες σε έξι ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων είναι η Βρετανία, η Γερμανία και η Ιταλία.
Η εταιρεία δέχεται κάθε χρόνο 25 εκατομμύρια τηλεφωνικές κλήσεις από τους Ευρωπαίους πελάτες της και ο αριθμός αυτός θα μειωθεί τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με το Sky News, που ανήκει στον όμιλο. Η εταιρεία εκτιμά ότι, μολονότι ορισμένοι πελάτες θα συνεχίσουν να καλούν για να μιλήσουν σε κάποιον ειδικό όταν αντιμετωπίζουν τεχνικό πρόβλημα, όμως η μεγάλη πλειοψηφία θα προτιμά να κάνει τα απλά, καθημερινά πράγματα, όπως να πληρώνει τον λογαριασμό ή να ανανεώνει τη σύμβαση της, με ψηφιακό τρόπο, μέσω κάποιας εφαρμογής ή υπηρεσίας ανταλλαγής μηνυμάτων.
Ο όμιλος σχεδιάζει επίσης να επενδύσει πολλά εκατομμύρια στερλίνες σε ένα νέο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο Λίβινγκστον της Σκωτίας.
Η εταιρεία είχε ήδη ανακοινώσει πέρυσι την κατάργηση 1.000 θέσεων εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, επειδή η μεταπήδηση από τις δορυφορικές στις ψηφιακές υπηρεσίες σημαίνει ότι χρειάζεται λιγότερους εξειδικευμένους τεχνικούς.
Διαβάστε επίσης:
Σύνοδος για Ουκρανία: Όχι σε άρση των κυρώσεων κατά της Ρωσίας
Politico: Η Τουρκία είναι πολύ σημαντική για την ΕΕ παρά τον αντιδημοκρατικό κατήφορο του Έρντογάν
Ιταλία: Εστειλε «λογαριασμό» για απλήρωτους φόρους σε Meta, Χ και Linkedin