Αποκαλυπτική» χαρακτηρίζουν την κατάθεση πρώην υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, την περίοδο 2009 – 2011, Δημήτρη Ρέππα αναφορικά με την πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών οι βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και μέλη της Εξεταστικής Επιτροπής για τη διερεύνηση του σιδηροδρομικού εγκλήματος, Βασίλης Κόκαλης, Αλέξανδρος Αυλωνίτης, Διονύσης Καλαματιανός, Γιάννης Σαρακιώτης.
Δείτε επίσης: Η ΝΔ «εκδικείται» τον Ρέππα: «Είναι ο αρχιτέκτονας της εξαθλίωσης του ΟΣΕ»
Όπως αναφέρουν ο Δ. Ρέππας ισχυρίστηκε ότι υπήρχαν πολλοί λόγοι και αιτίες που οδήγησαν στο πολύνεκρο δυστύχημα, όπως η μη λειτουργία της τηλεδιοίκησης από τον Ιούλιο του 2019 και εφεξής, εξαιτίας πυρκαγιάς που είχε εκδηλωθεί.
«Παρά το γεγονός, ότι η ευθύνη αποκατάστασης της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα ανήκε αποκλειστικά στην κυβέρνηση και η αποκατάσταση απαιτούσε μια ελάχιστη δαπάνη, εντούτοις ουδέποτε η κυβέρνηση Μητσοτάκη αποκατέστησε το σύστημα τηλεδιοίκησης, το οποίο παρέμεινε μέχρι και το δυστύχημα εκτός λειτουργίας. Πρόσθεσε ο κ. Ρέππας, ότι, αν λειτουργούσε, θα είχε αποτρέψει το δυστύχημα» τονίζουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ υπογραμμίζοντας ότι για άλλη μία φορά «καταρρέει το αφήγημα της ΝΔ ότι πρόκειται μόνο για ανθρώπινο λάθος ενός σταθμάρχη, ο οποίος -σύμφωνα με τον κ. Ρέππα- δεν προσελήφθη με αξιοκρατικά κριτήρια».
Δείτε επίσης: Ρέππας στην εξεταστική για το έγκλημα των Τεμπών: «Αν υπήρχε τηλεδιοίκηση, θα είχε αποφευχθεί το δυστύχημα»
Η δήλωση των Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ – Μελών της Εξεταστικής Επιτροπής για τη διερεύνηση του εγκλήματος των Τεμπών
Αποκαλυπτική ήταν η κατάθεση του τέως Υπουργού Μεταφορών – Υποδομών κ. Δ. Ρέππα, ο οποίος ισχυρίστηκε, κατά την σημερινή του κατάθεση ενώπιον των μελών της εξεταστικής επιτροπής, ότι υπήρχαν πολλοί λόγοι και αιτίες που οδήγησαν στο πολύνεκρο δυστύχημα, όπως η μη λειτουργία της τηλεδιοίκησης από τον Ιούλιο του 2019 και εφεξής, εξαιτίας πυρκαγιάς που είχε εκδηλωθεί. Παρά το γεγονός, ότι η ευθύνη αποκατάστασης της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα ανήκε αποκλειστικά στην Κυβέρνηση, και η αποκατάσταση απαιτούσε μια ελάχιστη δαπάνη, εντούτοις ουδέποτε η Κυβέρνηση Μητσοτάκη αποκατέστησε το σύστημα τηλεδιοίκησης, το οποίο παρέμεινε μέχρι και το δυστύχημα εκτός λειτουργίας. Πρόσθεσε ο κ. Ρέππας, ότι, αν λειτουργούσε, θα είχε αποτρέψει το δυστύχημα.
Καταρρέει για άλλη μία φορά το αφήγημα της ΝΔ ότι πρόκειται μόνο για ανθρώπινο λάθος ενός σταθμάρχη, ο οποίος – σύμφωνα με τον κ. Ρέππα – δεν προσελήφθη με αξιοκρατικά κριτήρια.
Ως ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ θεωρούμε δεδομένες τις κυβερνητικές ευθύνες για το πολύνεκρο δυστύχημα, που έχουν το ονοματεπώνυμο Κώστας Αχ. Καραμανλής, ο οποίος πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων – όπως κατέθεσε και ο κ. Ρέππας – το εμπιστευτικό έγγραφο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, που κοινοποιήθηκε στο Υπ. Μεταφορών στις 4/10/2021.
Οι Βουλευτές – μέλη της Εξεταστικής Επιτροπής:
Β. Κόκκαλης
Αλ. Αυλωνίτης
Δ. Καλαματιανός
Γ. Σαρακιώτης
Διαβάστε επίσης: Τέμπη: Η οργισμένη απάντηση συγγενούς θύματος στην διοικήτρια της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας – «Έτσι λειτουργούν οι ένοχοι»