Σχέδιο δράσης και πρωτοβουλίες της Vodafoneγια την κοινωνία, τις επιχειρήσεις, τους πολίτες και τους εργαζομένους της. Απρόσκοπτη επικοινωνία, συνδρομή στο έργο της πολιτείας, στήριξη πολιτών, επιχειρήσεων και εργαζομένων
Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες αυτού του κρίσιμου διαστήματος και θέλοντας να είναι μαζί με τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους της στην αντιμετώπιση του σήμερα και στη συνέχεια για το αύριο, η Vodafone Ελλάδας αναλαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες και ανακοινώνει ένα σχέδιο με έξι βασικούς άξονες που έρχεται να στηρίξει την οικονομία και την κοινωνία μέσα απόσυγκεκριμένες δράσεις.
Συγκεκριμένα, ηVodafoneέχει εκπονήσει ένα σχέδιο με έξι βασικούς άξονες:
· Τη διασφάλιση της απρόσκοπτης επικοινωνίας ιδιωτών και επιχειρήσεων
· Την παροχή λύσεων για την εργασίακαι την εκπαίδευση από απόσταση
· Τη συμπαράσταση σε επιχειρήσεις που πλήττονται από τους περιορισμούς λειτουργίας
· Τη στήριξη της κοινωνίας αλλά και τη διευκόλυνση και βοήθεια για τη συνέχιση της καθημερινής ζωής, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, τώρα που όλοι μένουμε σπίτι
· Την προστασία και ασφάλεια των εργαζομένων της
· Τη συμβολή στο έργο για την ελαχιστοποίηση της εξάπλωσης και αντιμετώπιση της πανδημίαςμε την χρήση καινοτόμου τεχνολογίας και τη συνεργασία όπου απαιτείται με την πολιτεία
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης δήλωσε: «Η εξάπλωση του COVID-19 σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει ήδη τεράστιες επιπτώσεις στην οικονομία, την κοινωνική ζωή και στην καθημερινότητα όλων. Το πιο σημαντικό το επόμενο διάστημα θα είναι να ανταπεξέλθουμε στις προκλήσεις μαζί και να συνεχίσουμε τη ζωή μας, υγιείς, ασφαλείς και οραματιζόμενοι το μέλλον. Τα μέτρα για τα οποία μιλάμε σήμερα είναι οι πρώτες από τις δράσεις μας. Θα ακολουθήσουν και νέες πρωτοβουλίες. Ο στόχος μας είναι να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και την κοινωνία όσο μένουμε σπίτι, μαζί να συνεχίσουμε και να είμαστε έτοιμοι για το μέλλον που έρχεται – και θα είναι καλύτερο για όλους».
Οι πρώτες δράσεις της Vodafone είναι:
1. Η διασφάλιση ποιότητας δικτύων και η δυναμική αύξηση χωρητικότητας.
2. H αλλαγή των όρων πληρωμής για τους μικρούς προμηθευτές με την πληρωμή τιμολογίων στις 15 μέρες από την έκδοση.
3. Η δωρεάν τρίμηνη χρήση του πακέτου smartworking για επιχειρήσεις
4. Οι άμεσες αναβαθμίσεις συνδέσεων επιχειρήσεων για την υποστήριξη εργασίας από απόσταση.
5. Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας από σταθερά προς κινητά και διεθνείς προορισμούς και μειωμένες στο μισό τιμές πακέτων δεδομένων για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες συμβολαίου.
6. Η δωρεάν αναβάθμιση στο family πακέτο για συνδρομητές του βασικού πακέτου VodafoneTV.
7. Η πρόσβαση σε εκπαιδευτικές πλατφόρμες τρίτων για νέους και παιδιά και περαιτέρω ανάπτυξη και εμπλουτισμός της ψηφιακής πλατφόρμας ελεύθερης πρόσβασης του Ιδρύματος VodafoneGenerationNext.
8. Η προτεραιότητα, για την κάλυψη θέσεων εργασίας σχετικών με τις υπηρεσίες μας, σε ανθρώπους που η εργασία τους επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της πανδημίας.
9. Η εργασία πλέον από το σπίτι για το 93% των εργαζόμενων της εταιρείας.
10. Η διάθεση της Vodafonebigdataanalytics τεχνολογίαςγια την προστασία της δημόσιας υγείας και τη παροχή βοήθειας στην αντιμετώπιση της πανδημίας.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ VODAFONEΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ
Διασφαλίζοντας αδιάλειπτη επικοινωνία για όλους και καλή λειτουργία των δικτυών
Η Vodafone θέτει σε απόλυτη προτεραιότητα την ακεραιότητα του δικτύου της. Οι ομάδες τεχνολογίας της εταιρείας δουλεύουν διαρκώς για να διασφαλίσουν ότι το δίκτυό της θα είναι πάντα εκεί και θα επιτρέπει σε όλους να επικοινωνούν, να εργάζονται, να εκπαιδεύονται και να ψυχαγωγούνται.
Αναγνωρίζοντας ότι το επόμενο διάστημα οι ανάγκες θα είναι πολλές και μεγάλες, αυξάνει με ταχύτατο ρυθμό τη χωρητικότητα του δικτύου, ενώ διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα εφοδιασμού για τις ανάγκες του δικτύου της.
Mε προτεραιότητα πάντα στη ζωή και την ασφάλεια των ίδιων όσο και των συνανθρώπων τους, οι τεχνικοί πεδίου της εταιρείας συνεχίζουν, όταν απαιτείται για τις αναγκαίες εργασίες δικτύου, να παρέχουν το έργο τους με αφοσίωση και αίσθημα καθήκοντος.
Διευκολύνοντας την Τηλεργασία και Τηλεκπαίδευση
Η Vodafone αντιμετωπίζει κατά προτεραιότητα αιτήματα εταιρικών πελατών για αναβάθμιση σύνδεσης ώστε να υποστηρίζεται η απομακρυσμένη εργασία.
Παρέχει 3 μήνες δωρεάν δοκιμαστική χρήση του πακέτου VodafoneSmartWorking, ενώ οι προσωπικοί σύμβουλοι πωλήσεων και εξυπηρέτησης customermanagers είναι στη διάθεση των εταιρικών πελατών για την παροχή συμβουλών και τυχόν βοήθεια για την εξ αποστάσεωςεργασία.
Επιπλέον, σε συνεργασία μετην πλατφόρμα εκπαίδευσης brainy.gr έχει δημιουργήσει αποκλειστικές προσφορές για τους συνδρομητές της Vodafone, για να ενισχύσει τους μαθητές Δημοτικού (Ε’ & ΣΤ’) και Γυμνασίου όταν θα επιστρέψουν στα σχολεία.
Ακόμη, προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Νext (generationnext.vodafone.gr)του Ιδρύματος Vodafone,για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, η οποία εμπλουτίζεται με νέο περιεχόμενο και νέες online δραστηριότητες και μαθήματαώστε να συμβάλει στην εκπαίδευση και τη δημιουργική απασχόληση των εφήβων που μένουν σπίτι.
Ενισχύοντας την οικονομία και τις επιχειρήσεις
Η Vodafone αλλάζει τους όρους πληρωμής για τους μικρούς προμηθευτές της και από την 1η Απριλίου και για τους επόμενους μήνεςτα τιμολόγιά τους θα εξοφλούνται σε 15 μέρες από την έκδοσή τους.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία προσφέρει στις επιχειρήσειςδωρεάν 400 λεπτά ομιλίας στο σταθερό για κλήσεις προς κινητά Ελλάδας και διεθνή σταθερά 47 χωρών σε όλα τα προγράμματα ADSL και VDSLκαθώς και 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα δεδομένων στους πελάτες συμβολαίου κινητής για 3 μήνες.
Στηρίζοντας την κοινωνία και του πελάτες της που μένουν σπίτι
Η Vodafoneδίνει προτεραιότητα, για την κάλυψη θέσεων εργασίας σχετικών με τις υπηρεσίες μας, σε ανθρώπους που η εργασία τους επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της πανδημίας.
Ανανεώνει τις ψηφιακές της εφαρμογές ώστε οι πελάτες της να μπορούν να εξυπηρετούνται online, μένοντας σπίτι. Ακόμα, μέσω του VirtualShop της Vodafone, και με την υπηρεσία virtualsupport, η #ομάδαReady είναι δίπλα στους πελάτες για να απαντήσει σε οποιαδήποτε ανάγκη τεχνολογίας.
Και για τους ιδιώτες πελάτες της, η εταιρεία προσφέρειδωρεάν 400 λεπτά ομιλίας στο σταθερό για κλήσεις προς κινητά Ελλάδας και διεθνή σταθερά 47 χωρών καθώς και 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα δεδομένων στους πελάτες συμβολαίου κινητής για 3 μήνες. Επίσης, προσφέρει έκπτωση σε επιλεγμένες συσκευές και αξεσουάρ στο e-shop της Vodafone.
Επιπλέον,παρέχει δωρεάν αναβάθμιση σε Familypack, με όλο το παιδικό περιεχόμενο και ντοκιμαντέρ για όλη την οικογένεια, σε όλους τους πελάτες Vodafone ΤV.
Τηλεργασία για τη συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων της Vodafone
Οι εργαζόμενοι της Vodafone δουλεύουν από σπίτι σε ποσοστό 93%, ενώ το ίδιο συμβαίνει και για τη συντριπτική πλειονότητα (90%) των εργαζομένων των τηλεφωνικών μας κέντρων.
Τηρώντας αυξημένα μέτρα ασφαλείας για τους εργαζόμενους στα καταστήματα Vodafone, εφαρμόζουμε ειδικό ωράριο λειτουργίας(9 π.μ. με 3 μ.μ), για να εξυπηρετήσουν άμεσες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες πελατών.
Η Vodafoneλαμβάνει κάθε μέτρο για την υγεία και την ασφάλεια όλων των εργαζομένων της, ενώ επίσης προχώρησε σε επέκταση του προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης των εργαζομένων, ώστε να καλύπτει, όταν αυτό απαιτείται, και τις διαγνωστικές εξετάσεις για τονCOVID-19.
Συμβάλλοντας στη μάχη κατά της πανδημίας
Στην προσπάθεια που κάνει η πολιτεία να προβλέψει και να ελαχιστοποιήσει την εξάπλωση του ιού, η χρήση πλήρως ανωνυμοποιημένων BigData μπορεί να έχει τεράστια συμβολή. Σε άλλες χώρες, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, η Vodafone έχει ήδη παράσχει bigdataanalytics, σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς και ιδρύματα, και είναι διατεθειμένη να κάνει το ίδιο και στην Ελλάδα αν της ζητηθεί.
Παράλληλα, η Vodafone συνεργάζεται όπου απαιτείται με την πολιτεία ώστε να δοθεί προτεραιότητα στην πρόσβαση των πολιτών σε σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες και στη λειτουργία χωρίς προβλήματα της κεντρικής πύλης gov.gr, ενώ δίνει απόλυτη προτεραιότητα σε αιτήματα εταιρικών πελατών που σχετίζονται με τον τομέα της υγείας.