Βαγόνι-φάντασμα στο μοιραίο τρένο! – Την Κυριακή στο Documento – Μαζί το Docville

Αποκάλυψη-βόμβα στο Documento για το έγκλημα των Τεμπών που ανατρέπει όλα τα μέχρι τώρα δεδομένα
* Πραγματογνώμονας των συγγενών: «Η Hellenic Train είχε δηλώσει επίσημα στην Πυροσβεστική 13 βαγόνια για την εμπορική αμαξοστοιχία και εμείς μετρήσαμε 14»
* Τι περιείχε το σφραγισμένο κοντέινερ που μετέφερε η αδήλωτη πλατφόρμα 4 και προκάλεσε τη μεγάλη έκρηξη
* «Η ανάφλεξη ξυλολίου προκάλεσε πιθανότατα τον θάνατο αρκετών από τους θανόντες»
Νέα έκθεση-σοκ ξεσκεπάζει το μπάζωμα των στοιχείων:
* «Η δυνατότητα αυτοψίας [από εμάς] λόγω της απομάκρυνσης των πειστηρίων δεν κατέστη δυνατή»
* «Το Γενικό Χημείο του Κράτους πήρε δείγματα από το σημείο ένα μήνα μετά το δυστύχημα κι ενώ είχε αλλοιωθεί ο χώρος»
Τι εδειξε η καρέ καρέ ανάλυση της φονικής έκρηξης με λογισμικό από το εργαστήριο του Πανεπιστημίου του Χιούστον
ΠΑΣΟΚ. Τραβάνε το χαλί στον Νίκο Ανδρουλάκη. Φουντώνει η εσωκομματική αμφισβήτηση
Συνέντευξη. Σωκράτης Φάμελλος: «Ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταργήσει τον νόμο για τα ιδιωτικά ΑΕΙ». «Θα αξιοποιήσουμε όσα είπε ο Αλέξης Τσίπρας» λέει o πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ
Συνέντευξη. Έλενα Λεύκοβιτς: «Με βίαζε ο μπαμπάς μου, ο Πέτρος Λεύκοβιτς». Το Documento δίνει τον λόγο στο θύμα της αδιανόητης υπόθεσης στα Γιάννενα
Κυβέρνηση. Οριστική ρήξη με την κοινωνική αντιπολίτευση

Επίορκος. Αφησαν ελεύθερο γιατρό που ομολόγησε ότι τα έπαιρνε από φαρμακευτικές

Μετά το φιάσκο. Προσωπικός γιατρός με χρήματα των πολιτών
Πλασματική ανάπτυξη. Φόροι και δάνεια της ΕΕ φούσκωσαν το ΑΕΠ

Η ισχύς των ναρκοβαρόνων. Οι πλανητάρχες της κόκας απλώνουν πλοκάμια διεθνώς

Ευρωπαϊκή λίστα 2023. «Χάλκινο» για την Ελλάδα στα στημένα

Docville: Αποχαιρετισμός στον Δήμο Μούτση

Από τους πιο εμβληματικούς, πρωτοπόρους και ιδιοσυγκρασιακούς συνθέτες, ο Δήμος Μούτσης, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 85 ετών, αποτέλεσε μόνος ένα ολόκληρο ξεχωριστό κεφάλαιο της ελληνικής μουσικής. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης σκιαγραφεί την πορεία του.

Η πλειονότητα των μουσικών δημιουργών στηρίζουν τη νομοθετική πρωτοβουλία της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη για «Διαφύλαξη και ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού και την προστασία και διάχυση της ελληνικής γλώσσας». Ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο με τους ανθρώπους του οπτικοακουστικού τομέα. Ρεπορτάζ της Κατερίνας Αγγελιδάκη και της Χρυσούλας Παπαϊωάννου.

Με νομοθετικές ρυθμίσεις κενές περιεχομένου «απαντά» η Λίνα Μενδώνη στο φαινόμενο που αποκάλυψε το Documento σχετικά με τα πλαστά εισιτήρια στην Ακρόπολη. Ρεπορτάζ της Χρυσούλας Παπαϊωάννου.

Το «Poor things» στέλνει τον Γιώργο Λάνθιμο για τέταρτη φορά στην τελετή των βραβείων Όσκαρ. Διεκδικεί 11 χρυσά αγαλματίδια. Θα γίνει το βράδυ της 10ης Μαρτίου η ιστορική μέρα της πρώτης νίκης Έλληνα σκηνοθέτη στις κατηγορίες καλύτερης ταινίας ή σκηνοθεσίας; Γράφει ο Κωνσταντίνος Καΐμάκης.

Ο Πολ Λιντς, ο Ιρλανδός συγγραφέας που κέρδισε το φετινό βραβείο Μπούκερ για το βιβλίο του «Το τραγούδι του προφήτη», βρέθηκε στην Αθήνα και μίλησε στην Έμυ Ντούρου για την ευθραυστότητα των φιλελεύθερων δημοκρατιών και τη μη λογική πάνω στην οποία είναι δομημένος ο κόσμος μας.

Με αφορμή την 26η διοργάνωση του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης γράφει για τέσσερα φιλμ που αφηγούνται γνωστές και λιγότερο γνωστές ιστορίες από όλες τις γωνιές του πλανήτη.

Ημέρα μνήμης για τα θύματα της τρομοκρατίας στην Ευρώπη καθιερώθηκε η 11η Μαρτίου μετά την τρομοκρατική επίθεση στη Μαδρίτη το 2004, ως φόρος τιμής στους 191 νεκρούς και τους 1800 τραυματίες του πρώτου μεγάλου τρομοκρατικού χτυπήματος σε ευρωπαϊκό έδαφος. Με αφορμή τη θλιβερή αυτή επέτειο, η Κατερίνα Αγγελιδάκη υπενθυμίζει τη βομβιστική επίθεση στον κινηματογράφο «Έλλη» στο κέντρο της Αθήνας στις 11 Μαρτίου 1978.

Η Έμυ Ντούρου διάβασε το βιβλίο «Οι δωσίλογοι» (εκδ. Αλεξάνδρεια) του Μενέλαου Χαραλαμπίδη (ήδη βρίσκεται στη δεύτερη έκδοση) το οποίο φωτίζει πολύπλευρα το ζήτημα του δωσιλογισμού στην Ελλάδα και έρχεται να προστεθεί σε μια βιβλιογραφία μικρή σε όγκο, παρά το εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον που παρουσιάζει το θέμα.

Ετικέτες