Τζώρτζης Μονογυιός: Τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία για το τροχαίο – Στο μικροσκόπιο οι κάμερες και τα ελαστικά

Τζώρτζης Μονογυιός: Τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία για το τροχαίο – Στο μικροσκόπιο οι κάμερες και τα ελαστικά

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για το τραγικό τροχαίο δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή στον Τζώρτζη Μονογυιό με τις αρχές να επικεντρώνονται στα όσα έχουν καταγραφεί από τις κάμερες.

Από τα στοιχεία που συνέλεξαν αξιωματικοί της Τροχαίας, δεν προκύπτουν ίχνη φρεναρίσματος πριν από τη μοιραία πρόσκρουση του αυτοκινήτου σε δένδρο. Σημειώνεται, δε, πως οι αρχές εκτιμούν πως στο οδόστρωμα έχουν ενδεχομένως εντοπίσει κάποια ίχνη υπερστροφής.

Στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA μίλησε σχετικά τα αναπάντητα ερωτήματα της υπόθεσης ο πραγματογνώμονας τροχαίων Γρηγόρης Μιχαλόπουλος.

«Το θέμα είναι ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες με το δυστύχημα του Βακάκη πριν από δύο χρόνια. Θα απασχολήσει τους συναδέλφους πραγματογνώμονες το σε τι κατάσταση ήταν τα ελαστικά του οχήματος, η κατάστασή τους».

Ερωτηθείς αν είχε τα κατάλληλα ελαστικά, ο κ. Μιχαλόπουλος ανέφερε πιθανότητα να μην είχε και πρόσθεσε ότι: «Αυτά που είναι για πίστα δεν έχουν χάραξη. Είναι ένα όχημα με τεράστια ισχύ. Οι χειρισμοί που μπορεί να κάνει ένας οδηγός είναι να απενεργοποιήσει ορισμένα συστήματα. Δεν υπάρχει απενεργοποίηση του “κόφτη” απλά από το χρήστη, πρέπει να γίνει σε συνεργείο. Μιλάμε για συστήματα που βοηθούν το όχημα να έχει σταθερή συμπεριφορά στο δρόμο», εξήγησε ο κ. Μιχαλόπουλος.

Τα ελαστικά και τα συστήματα ασφαλείας

Στην ίδια εκπομπή μίλησε και ο διευθυντής του GO CAR, Μιχάλης Γεωργιάδης, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία στην οδήγηση supercars.

«Το αυτοκίνητο είναι απολύτως νόμιμο να κυκλοφορεί στο δρόμο, βάσει προδιαγραφών. Τα λάστιχα έχουν χάραξη, ελαφριά. Για να πάρει κανείς τη μέγιστη πρόσφυση από αυτό το λάστιχο, πρέπει να έχει φτάσει σε κάποια θερμοκρασία, στην οποία σίγουρα δεν είχαν φτάσει. Φεύγει εύκολα από το δρόμο γιατί έχει πάρα πολύ δύναμη. Αν ο οδηγός έχει απενεργοποιήσει το traction control από ένα διακόπτη στο τιμόνι, μπορεί να καταλήξει εκτός δρόμου με ένα απότομο γκάζι», είπε ο κ. Γεωργιάδης.

«Το γιατί πήρε τόσο εύκολα φωτιά είναι περίεργο. Η Ferrari είχε κάνει ανάκληση κάποιων μοντέλων. Δεν ξέρουμε αν το αυτοκίνητο αυτό είχε ανακληθεί», πρόσθεσε ο ίδιος.

«Οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι έχουν ειδικά χαρακτηριστικά στην οδήγησή τους. Οι εταιρίες καλούν τους ιδιοκτήτες για να τους εκπαιδεύσουν στην ειδική χρήση αυτών των οχημάτων», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Μιχαλόπουλος, ενώ σχετικά με τη φωτιά στο όχημα τόνισε ότι «Στην περίπτωση Βακάκη είχαμε συμπίεση της δεξαμενής. Η φωτιά η συγκεκριμένη φαίνεται να συντηρείται από διαρροή καυσίμου. Ο πραγματογνώμονας θα ελέγξει το κομμάτι αυτό».

«Κλειδί» η κατάθεση της συζύγου του Μονογυιού

«Κλειδί» για τις αρχές παραμένει η κατάθεση της συζύγου του Τζώρτζη Μονογυιού, αναμένοντας τη βελτίωση της υγείας της, ώστε να είναι σε θέση να μιλήσει.

Η σύζυγος του Τζώρτζη Μονογυιού έκανε το Σάββατο 15 Ιανουαρίου το πρώτο της χειρουργείο και έχει πολλαπλά τραύματα στα πόδια καθώς και ένα αιμάτωμα στον πνεύμονα, ενώ ακόμη δεν έχει ενημερωθεί για τον θάνατο του συζύγου της, αφού οι γιατροί κρίνουν σκόπιμο πως πρώτα πρέπει να σταθεροποιηθεί η κατάστασή της .

Documento Newsletter