Τζέρι Κράουν και Ματ Μπράισον νικητές του Πεκίνο-Παρίσι Motor Challenge 2019

Τζέρι Κράουν και Ματ Μπράισον νικητές του Πεκίνο-Παρίσι Motor Challenge 2019

Το δίδυμο εξασφάλισε την τρίτη νίκη στην έβδομη έκδοση του αγώνα, με τον Κράουν να είναι 87 χρόνων.

Οι δυο τους κατάφεραν να φτάσουν πρώτοι στη γραμμή του τερματισμού μετά από 13.680 χιλιόμετρα, καταφέρνοντας να το κάνουν αυτό για τρίτη φορά στην καριέρα τους.

Στην κατηγορία Vintage με προ-πολεμικά αυτοκίνητα, νικητές ήταν οι Γκράχαμ και Μαρίνα Γκούντγουιν, επικρατώντας των Άρτουρ Λουκασίεβιτς και Μπιλ Κλέιντερτ.

Όλα τα πληρώματα, εκτός από τα 13.680 χιλιόμετρα, είχαν να αντιμετωπίσουν κι άλλες δυσκολίες, όπως δύσβατους δρόμους, την κούραση, τον καιρό, τα μηχανικά προβλήματα, αλλά και το στρες.

Αξίζει να τονιστεί πως νικητές στην κατηγορία «πνεύμα του αγώνα» αναδείχτηκαν οι Πατρίκ Ντεμπουσέρ και Μπερνάρντ Βερενούγκ. Γνωστοί και ως Dodge Brothers, είναι από το Βέλγιο και μπόρεσαν να διακριθούν. Όπως διακρίθηκαν και οι Αντόν Γκονισέν και Ερμάν Ζελάν με το τρίκυκλο Contal Mototri, ολοκληρώνοντας το ταξίδι που ξεκίνησε, αλλά δεν τελείωσε από τον Ογκούστ Πονς το 1907. Στο ειδικό κάθισμα καθόταν ο Ζελάν, που πραγματικά είχε μοναδική θέα σε σχέση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Μνεία θα πρέπει να γίνει και στους Μιτς Γκρος/Κρίστοφερ Ρολφ με ένα λευκό MM Pullman του 1910 που λειτουργεί με ατμό. Πρέπει να είναι το μοναδικό ατμοκίνητο όχημα που ολοκληρώνει έναν τόσο μεγάλο αγώνα.

Ο επόμενος αγώνας Πεκίνο-Παρίσι γίνεται το 2022.

Αποτελέσματα

Κατηγορία Vintage

Γκράχαμ Γκούντγουιν-Μαρίνα Γκούντγουιν

Άρτουρ Λουκασίεβιτς-Μπιλ Κλέιντερτ

Κιθ Άσγουορθ-Νόρα Άσγουορθ

Κατηγορία Classic

Τζέρι Κράουν-Ματ Μπράισον

Ντέιβιντ Ντάνγκλαρντ-Σούζαν Ντάνγκλαρντ

Κρις Μπέρι-Τιερκ Μπέρι

Ο αγώνας Πεκίνο-Παρίσι σε αριθμούς

Συνολική απόσταση: 13.680 χιλιόμετρα

Χώρες στη διαδρομή: 12

Ζώνες ώρας: Οκτώ

Διάρκεια: 36 ημέρες

Αριθμός συμμετοχών: 106

Χώρες που εκπροσωπήθηκαν: 20

Παλαιότερο όχημα: 1907 τρίκυκλο Contal Mototri

Ο αγώνας Πεκίνο-Παρίσι χρονολογείται από το 1907 όταν η γαλλική εφημερίδα Le Matin ζήτησε από τους φίλους της αυτοκίνησης και όχι μόνο, να δείξουν την αξία των οχημάτων γενικότερα. Πέντε ομάδες έλαβαν μέρος στην πρώτη έκδοση του αγώνα, που χρειάστηκε δύο μήνες για να ολοκληρωθεί. Τέσσερις τερμάτισαν, όμως, καθώς το Contal Mototri του Ογκούστ Πονς χάθηκε στην έρημο Γκόμπι. Ο πρίγκιπας Σιπιόνε Μποργκέζε αναδείχτηκε νικητής τότε, με τον αγώνα να αναβιώνει το 1997 από τον Φίλιπ Γιανγκ και την Endurance Rally Association, που τον διοργανώνουν από τότε.

Πηγή: Endurance Rally Association

Ετικέτες

Documento Newsletter