Ας γράψουμε τώρα για τη δημοσιογραφία. Γι αυτήν που θα έπρεπε να ήταν μια σοβαρή υπόθεση και που κάθε κράτος που σέβεται τους πολίτες και κυρίως το μέλλον του οφείλει να προστατεύει, προσέξτε προστατεύει και όχι θωπεύει, ως κόρη οφθαλμού .
Ειδικά το Ελληνικό κράτος, που έπαθε κι έπρεπε να μάθει αλλά απ’ ότι φαίνεται δεν έμαθε.
Την περασμένη Κυριακή εκδόθηκε μια ακόμη εφημερίδα. Καλό νέο αφού κάποιοι συνάδελφοι βρήκαν δουλίτσα, θα μου πείτε. Συμφωνώ, αλλά πάμε παρακάτω.
Ξεπερνώ την προσφορά τζάμπα καφέ και πάω στην ουσία, που δεν είναι άλλο από το περιεχόμενο της κάθε εφημερίδας:
Πριν από δύο εβδομάδες το Documento «φιλοξένησε» στο πρωτοσέλιδό του ένα αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για την Εισαγγελέα Διαφθοράς Ελένη Ράικου. Για την ακρίβεια δημοσιοποίησε την αναφορά στον επόπτη των ανακριτών, εισαγγελέα Στ. Δασκαλόπουλο, της ανακρίτριας Διαφθοράς Ηλιάνας Ζαμανίκα, σύμφωνα με την οποία η κα. Ράικου «ξέχασε» στο συρτάρι της 250.000 έγγραφα για τον Γιάννο Παπαντωνίου και τον Θ. Λιακουνάκο.
Ήρθε λοιπόν την Κυριακή ο Κώστας ο Χαρδαβέλας, με ένα ρεπορτάζ που υπογράφει ο ίδιος στις σελίδες 26 και 27 να δώσει στην κυριολεξία ρεσιτάλ δημοσιογραφίας. Αντιγράφω γιατί τα λόγια είναι φτωχά να περιγράψουν τη δύναμη της γραφίδας του γνωστού πολύπειρου ρεπόρτερ:
«Αυτή η γυναίκα όποτε τη βλέπω με τρομάζει. Το γερακίσιο βλέμμα της. Το πρόσωπό της. Μια τάφρος αξεπέραστη… Απλησίαστη σαν να αγγίζεις ένα σκληρό ατσάλι». Για την πρώην εισαγγελέα Διαφθοράς μιλάει, για την Ελένη Ράικου για την οποία ο μουσικόφιλος αποκαλυπτικός δημοσιογράφος με αισθητική κάτι μεταξύ μπουζουκλερί eighties και περιφοράς επιταφίου στο Παλαιό Ψυχικό γνωρίζει πως στις προσωπικές της στιγμές είναι φωτιά και μπούρμπερι.
Όχι μόνο το γνωρίζει αλλά το δημοσιοποιεί κι όλας:
«Η γυναίκα, η μητέρα, η σύζυγος, η φίλη Ράικου ωστόσο είναι ένα πρόσωπο πολύ διαφορετικό», γράφει. Και συνεχίζει: «Μια κλασική Ελληνίδα μάνα που μεγάλωσε δύο γιούς (μας γράφει που και τι σπουδάζουν), μια σύζυγος που είναι πάντα ’’κερί αναμμένο’’ για τον σύντροφό της στρατιωτικό γιατρό»!
Εδώ ο δαιμόνιος ρεπόρτερ δίνει ρεσιτάλ δημοσιογραφίας αποκαλύπτοντας προσωπικές στιγμές της «σκληρής σαν ατσάλι» Δικαστικού ώστε να καταλήξει και στο συμπέρασμα-πόρισμα ότι της «Ελληνίδας μάνας» με το «γερακίσιο βλέμμα» της ξέφυγε, κλεισμένος σε ένα συρτάρι, ο φάκελος με τα 250.000 έγγραφα εξαιτίας μιας αβλεψίας ενός βοηθού της με μάτι μπούφου, συμπεραίνω εγώ.
Και για να σοβαρευτούμε γιατί όλοι αυτοί, που μας δουλεύουν κανονικά κι από πάνω, έχουν βαρύτατες ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση της χώρας το εν λόγω απολαυστικό δισέλιδο, ο Κωστάκης ο Χαρδαβέλας το έγραψε για έναν και μόνο τίτλο που για ευνόητους λόγους τον έβαλε και χτύπημα στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας συμβουλεύοντας τρόπον τινά με την πείρα ετών που διαθέτει ώστε να μην «διαφύγει» της προσοχής, εκείνους που ξέρουν και μπορούν: «Βόμβες για δημόσια πρόσωπα στα χέρια της Ελένης Ράικου» είναι το μήνυμα και ο νοών νοείτω και ουαί τω ανοήτω, συμπληρώνω εγώ.