• Κουπόνια για τα καύσιμα, κουπόνια για το ρεύμα, κουπόνια για το φαγητό, είμαστε στην εποχή των κουπονιών.
• Κι αν πιστεύατε ότι αυτά ήταν χαρακτηριστικό παλαιότερων εποχών ή και άλλων καθεστώτων, κάνατε λάθος.
• Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήρθε για να τα επαναφέρει. Σε μια πιο σύγχρονη, ψηφιακή εκδοχή.
• Είναι η λύση για όλα τα προβλήματα. Δεν είναι μόνιμο δικαίωμα, δημιουργεί την ψευδαίσθηση πως η κυβέρνηση απλόχερα και γενναιόδωρα βοηθάει, και πουλάει ωραία στα Mέσα.
• Κουπόνια λοιπόν για όλες τις περιπτώσεις. Κι άσε τους άλλους να ζητούν εργασιακά δικαιώματα, μεταρρυθμίσεις, διαφάνεια.
• Πάρε ένα κουπονάκι 50 ευρώ και μη φωνάζεις.
• Εχουν μείνει όλοι να αναρωτιούνται τι συμβαίνει με την τιμή του ρεύματος.
• Πανευρωπαϊκά, πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό που συμβαίνει;
• Ακόμη και χώρες που δεν εισάγουν τόσο φυσικό αέριο από τη Ρωσία έχουν εξωπραγματικές τιμές.
• Η απάντηση είναι απλή και πέρα για πέρα καπιταλιστική.
• Το ρεύμα πλέον δεν είναι ένα αγαθό που παράγεται και αναλόγως του κόστους παραγωγής και της ζήτησης διαμορφώνεται μια τιμή.
• Το οποίο θα ήταν εξίσου καπιταλιστικό, αλλά στην παλιά, τη «light» εκδοχή.
• Η φράση-κλειδί σε όλα αυτά είναι «χρηματιστήριο ενέργειας».
• Το ρεύμα πλέον είναι χρηματιστηριακό προϊόν. Με όλα όσα αυτό συνεπάγεται.
• Η τιμή του αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης, συμβόλαια φτιάχνονται, παιχνίδια παίζονται.
• Αλλη μια μεγάλη επιτυχία της Ευρώπης, να δημιουργήσει η ίδια μια τέτοια κατάσταση για τον εαυτό της.
• Και τώρα ψάχνονται όλοι πώς και γιατί, τι θα κάνουμε για να μην παγώσουμε, πώς θα μείνουν σε λειτουργία οι βιομηχανίες.
• Σαν να αρχίζουν να καταλαβαίνουν διεθνώς τι ακριβώς παίζει με την πολιτική κατάσταση της Ελλάδας.
• Τα δημοσιεύματα είναι το ένα μετά το άλλο, ακόμη και από συντηρητικά Μέσα.
• Μάλλον η κυβέρνηση κατάφερε να ξεπεράσει κάποιο όριο.
• Ακόμη και ο Καραμανλής, που τα τελευταία δώδεκα χρόνια έχει πάρει κάτι σαν όρκο σιωπής, δεν μπόρεσε να μη μιλήσει για το θέμα.
• Φυσικά οποιοσδήποτε τολμήσει να ψελλίσει κάτι κατά της κυβέρνησης γίνεται αυτομάτως στόχος των φιλικών της ΜΜΕ.
• Πάγια τακτική αυτή και διαχρονική επί των ημερών Μητσοτάκη.
• Πάει και το καλοκαίρι. Μπαίνουμε σε σεζόν προεκλογική σε κάθε περίπτωση.
• Αυτό σημαίνει ότι τα κουπόνια θα αυξάνονται, οι επιθέσεις μέσω ελεγχόμενων Μέσων σε εχθρούς της κυβέρνησης θα αυξάνονται και οι διθυραμβικές παρουσιάσεις του πρωθυπουργού επίσης.
• Αν είμαστε τυχεροί ίσως δούμε και κάποιον αυθόρμητο πολίτη να εντυπωσιάζεται που είδε έτσι τυχαία τον Κυριάκο στον δρόμο.
• Σύστημα που κερδίζει δεν αλλάζει και άσε τους ξένους να σοκάρονται με υποκλοπές και παρακολουθήσεις.
• Πόσοι ψηφοφόροι διαβάζουν εξάλλου «Guardian» και άλλα ξενόγλωσσα ΜΜΕ;
• Ο στόχος είναι ένας και πάνω από όλα: παραμονή στην εξουσία με κάθε τρόπο.