Τυφλό χτύπημα

Τυφλό χτύπημα

• Χρειάστηκε μία μέρα χιονόπτωσης για να γίνει απολύτως ξεκάθαρο τι σημαίνει «επιτελικό κράτος».

• Τα πράγματα θα ήταν εντελώς αστεία αν δεν κινδύνευαν ζωές.

• Οχι σε κάποιο βουνό εγκλωβισμένοι, σε απομακρυσμένο χωριό ή σε νησί με δύσκολη λόγω καιρού πρόσβαση.

• Τα απροσπέλαστα μέρη αυτήν τη φορά ήταν λίγα χιλιόμετρα μακριά από τη Βουλή.

• Οσα έζησαν χιλιάδες πολίτες στην Αττική Οδό ήταν αποθέωση της συνεργασίας ιδιωτικού και δημόσιου.

• Μια ιδιωτική εταιρεία στην οποία έχει εκχωρηθεί ο δρόμος, μια τοπική αυτοδιοίκηση και μια κυβέρνηση χρειάστηκε να συνεργαστούν για να αφήσουν για ώρες ανθρώπους μες στο ψύχος.

• Κι όταν λέμε συνεργασία εννοούμε τη συνεχή μετάθεση ευθυνών. Διαχρονικό άθλημα στο ελληνικό κράτος.

• Δεν είναι δική μου αρμοδιότητα, είναι του άλλου, ο άλλος δηλώνει άγνοια, ο τρίτος διαφωνεί ποιος έχει την ευθύνη.

• Κι άντε βρες μετά πού πρέπει να ουρλιάξεις ενώ παραμένεις εγκλωβισμένος.

• Ο κ. Μητσοτάκης αρέσκεται να παίρνει ύφος και να δηλώνει κάθε τόσο σίγουρος και αποφασισμένος.

• Αυτήν τη φορά επέλεξε να εξαφανιστεί το κρίσιμο 24ωρο. Μάλλον αντιλαμβανόμενος, έπειτα από συμβουλές επικοινωνιολόγων, ότι δεν θα ήταν καλό για την εικόνα του.

• Ενδεχομένως δεν ήθελε να αποτυπωθεί το πρόσωπό του να κάνει

δηλώσεις την ώρα που απελπισμένοι συμπολίτες μας εκλιπαρούσαν για βοήθεια.

• Μετά η κατάσταση έγινε πιο σουρεαλιστική. Η κυβέρνηση άρχισε να δηλώνει πως η Αττική Οδός ή η Κατεχάκη δεν είναι στην αρμοδιότητα του ελληνικού κράτους.

• Και ποιος είναι, ρε παιδιά, υπεύθυνος; Η περιφέρεια και η εταιρεία. Ναι, αλλά και η περιφέρεια λέει τα δικά της. Η δε εταιρεία τα ρίχνει στην αστυνομία. Δηλαδή στο κράτος. Η αστυνομία όμως σου λέει δεν μπορώ να πάρω εγώ την απόφαση για δρόμο που διαχειρίζεται ιδιωτική εταιρεία.

• Η ιστορία της χώρας συμπυκνωμένη μέσα σε λίγες ώρες.

• Ο πρωθυπουργός ωστόσο εμφανίστηκε εκ των υστέρων. Για να

λάβει ρόλο διαμεσολαβητή μεταξύ της εταιρείας διαχείρισης της Αττικής Οδού και των εγκλωβισμένων πολιτών.

• Με δική του πρωτοβουλία ανακοινώνει ότι ζήτησε από την εταιρεία την αποζημίωση των εγκλωβισμένων με 2.000 ευρώ ανά όχημα.

• Μη ρωτάτε γιατί τόσα και όχι περισσότερα ή λιγότερα χρήματα. Μη ρωτάτε γιατί ανά όχημα κι όχι ανά οδηγό ή ανά εγκλωβισμένο πολίτη.

• Γιατί έτσι αποφάσισε ο πρωθυπουργός. Για ένα θέμα που δεν έχει αρμοδιότητα και δεν τον αφορά.

• Οι κακές γλώσσες θα πουν πως προσπάθησε να βγάλει την εταιρεία από τη δύσκολη θέση και να τη γλιτώσει από ενδεχόμενες αγωγές για μεγάλες αποζημιώσεις.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter