Τυφλό χτύπημα

Τυφλό χτύπημα

Το πλέον εντυπωσιακό με την απίστευτη δήλωση Γεραπετρίτη «αν είχαμε περισσότερες ΜΕΘ, θα είχαμε περισσότερους θανάτους» δεν είναι η δήλωση.

• Είναι το γεγονός πως αμέσως μετά, για σχεδόν δύο μέρες και μέχρι να βρει ο ίδιος να πει κάτι, είχε ξεκινήσει η προσπάθεια δικαιολόγησής του από πλήθος δημοσιογράφων.

• Οχι, δεν εννοούσε αυτό, άλλο ήθελε να πει, με άλλη διατύπωση ενδεχομένως να μπορεί να σταθεί η δήλωση.

• Οι άνθρωποι τιμούν το μεροκάματό τους και πονούν το κόμμα, όπως φαίνεται. Λογικό που αγχώθηκαν για τον αντίκτυπο μιας τέτοιας δήλωσης κι έτρεξαν να σώσουν την κατάσταση.

• Η κατάσταση στην πλειονότητα των καναλιών, ιστοσελίδων, εφημερίδων και ραδιοφώνων δεν είναι καθόλου πρωτοφανής.

• Συνεχίζεται στο ίδιο μοτίβο που βρίσκεται εδώ και αρκετά χρόνια.

• Το μοναδικό νέο στοιχείο ίσως είναι πως γίνεται ξεκάθαρο πως ούτε εκατό νεκροί τη μέρα δεν είναι ικανοί να κλονίσουν το σύστημα προπαγάνδας που έχει στηθεί.

• Φτάσαμε στο σημείο να βλέπουμε πανηγυρισμούς από την κυβέρνηση και τους φίλους της επειδή, λέει, έχουμε λιγότερους νεκρούς από κάποιες άλλες χώρες.

• Οσο ανατριχιαστικό κι αν ακούγεται αυτό, είναι η πραγματικότητα στην οποία ζούμε.

• Για τους ανθρώπους που κυβερνούν κι όλους όσοι βρίσκονται πέριξ αυτών σημασία έχει μόνο να ξεπεράσουν αυτή την κατάσταση με το μικρότερο δυνατό πολιτικό κόστος.

• Ο πρωθυπουργός που θα πολεμούσε τον λαϊκισμό, θα έφερνε το νέο, ήταν τεχνοκράτης κι άλλα τέτοια αυτό που βρήκε να πει μόλις στριμώχτηκε είναι ότι δήθεν έλειπε από το Μαξίμου κάποιο ρούτερ όταν ανέλαβε.

• Οχι, δεν είναι χιούμορ, αυτό είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε εμφανή πανικό μέσα στη Βουλή.

• Πιθανότατα δεν νιώθει άνετα όταν δεν έχει δίπλα του κάποιον δημοσιογράφο ή δεν κάνει έστω μονολόγους. Το αποτέλεσμα είναι το άγχος να τον οδηγεί σε τέτοιες δηλώσεις.

• Θα δοθούν και λίγα, δηλαδή περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ, στην Aegean γιατί περνάει δύσκολα η εταιρεία λόγω των απαγορεύσεων μετακίνησης.

• Κι ενδεχομένως έτσι να είναι και ίσως όντως είναι αναγκαίο να βοηθηθεί ο αερομεταφορέας.

• Το παράδοξο είναι η ευκολία με την οποία γι’ αυτή την περίπτωση βρίσκονται χρήματα, σε αντίθεση με την ανάγκη για αύξηση δρομολογίων σε λεωφορεία και μετρό, για την οποία δεν υπήρχε καμία δυνατότητα, όπως δήλωναν στελέχη της κυβέρνησης.

• Καλά, από τέτοιες συγκρίσεις αν αρχίσουμε δεν υπάρχει τέλος. Απ’ ό,τι φαίνεται θα αγοράσουμε και F-35, θα πάρουμε και φρεγάτες, θα αναβαθμίσουμε και κάποιες.

• Ολα αυτά κοστίζουν δισεκατομμύρια. Πολύ λιγότερο θα κόστιζαν οι τάξεις με 15 αντί για 25 μαθητές. Και θα έσωζαν και κάποιες ζωές με τη μείωση της διασποράς του ιού. Ολα είναι θέμα προτεραιοτήτων.

Documento Newsletter