Τρένα: «Ανύπαρκτη η κουλτούρα ασφαλείας 19 μήνες μετά τα Τέμπη» – Τι αναφέρει ο οργανισμός ατυχημάτων

Τρένα: «Ανύπαρκτη η κουλτούρα ασφαλείας 19 μήνες μετά τα Τέμπη» – Τι αναφέρει ο οργανισμός ατυχημάτων

Δεκαεννέα μήνες μετά το έγκλημα  στα Τέμπη και σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξει στα ελληνικά τρένα, όπως επισημαίνει ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) με αφορμή την παραλίγο τραγωδία με τον συρμό του Προαστιακού που εισήλθε στις γραμμές του Μετρό.

Το συμβούλιο του ΕΟΔΑΣΑΑΜ ζήτησε από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς την απαρέγκλιτη τήρηση των ορίων ταχύτητας των αμαξοστοιχιών καθώς και την απαρέγκλιτη τήρηση των φωτοσημάτων.

Όπως υπενθύμισε ο Οργανισμός, με επείγουσα σύσταση του στις 7/6 έχει ζητήσει την αλλαγή πρωτοκόλλου και μέσων επικοινωνίας ενώ με επόμενη σύσταση του ζήτησε τον άμεσο και αποτελεσματικό καθαρισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.

«Τα πρόσφατα περιστατικά της επαναλαμβανόμενης τοποθέτησης συρμών σε λανθασμένη διαδρομή καθώς και της παραβίασης φωτοσημάτων καθιστούν σαφές ότι ορισμένοι φορείς της σιδηροδρομικής κοινότητας 19 μήνες μετά την αδιανόητη τραγωδία των Τεμπών με τον αδόκητο χαμό 57 συνανθρώπων μας, δεν έχουν ακόμη υιοθετήσει την απαραίτητη για ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος κουλτούρα ασφαλείας» υπογραμμίζει ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ με έγγραφό του.

Σε αυτό το πλαίσιο ζητά «μετ’ επιτάσεως την απαρέγκλιτη και αυστηρή τήρηση των κανονισμών» καθώς και την «παραδειγματική τιμωρία όσων ακόμη εξακολουθούν να παραβιάζουν τον Γενικό Κανονισμό Κίνησης», αλλά και την επιβράβευση όσων εργαζόμενων των σιδηροδρομικών φορέων τιμούν το λειτούργημα τους με την «άψογη τήρηση των κανονισμών και των πρωτοκόλλων ασφαλείας».

«Είναι αυτονόητη υποχρέωση όλων η προστασία του επιβατικού κοινού και των εργαζόμενων στον σιδηρόδρομο και η ασφάλεια πέραν της ολοκλήρωσης και τοποθέτησης σε όλο το δίκτυο των ηλεκτρονικών συστημάτων (τηλεδιοίκησης και ψηφιακών μέσων επικοινωνίας) επιτυγχάνεται μόνο με την αυστηρή και απαρέγκλιτη τήρηση των κανονισμών» σημειώνει ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ.

Τέλος, ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών υπογραμμίζει ότι έχει ήδη εκκινήσει την διερεύνηση όλων των επικίνδυνων για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών πρόσφατων περιστατικών.

eggrafo3 by Stathis Metsovitis on Scribd

Διαβάστε επίσης 

Γάζα: Χωρίς τέλος το ισραηλινό σφυροκόπημα – Τουλάχιστον 33 νεκροί στην Τζαμπάλια (Videos)

Αυτή την Κυριακή στο Documento: Μπίζνες με κτίρια και ιδιώτες από τον τσάρο της ΑΑΔΕ

Κατάπαυση πυρός στη Γάζα, συνέχιση πολέμου στην Ουκρανία – Τι συμφώνησαν Μπάιντεν, Μακρόν, Σολτς, Στάρμερ

Όλο και πιο θανατηφόρες οι πλημμύρες στην Ελλάδα – Είχαμε 70 τα τελευταία 45 χρόνια

Βόρεια Χίος: Παράταση αγωνίας για το αντιμόνιο μετά από παρέμβαση Μηταράκη – Οργανώνονται οι κάτοικοι

Documento Newsletter