Κανονικά πραγματοποιούνται πλέον τα δρομολόγια στον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη, μετά την αποκατάσταση της ζημιάς που είχε προκληθεί στη μονή σιδηροδρομική γραμμή στο ύψος της Τιθορέας από εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Τις τελευταίες μέρες στο τμήμα Τιθορέα – Λειανοκλάδι απαιτούταν μετεπιβίβαση σε λεωφορεία του ΟΣΕ.
Όπως ενημερώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η αμαξοστοιχία 600 με ώρα αναχώρησης στις 23:55 από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη και η αμαξοστοιχία 601 με ώρα αναχώρησης στις 23:00 από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα πραγματοποίησαν τα δρομολόγια τους κανονικά και χωρίς μετεπιβίβαση.
Σημειώνεται ότι εντός του Νοεμβρίου αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι, που θα αντικαταστήσει την παλιά ορεινή διαδρομή. Η νέα γραμμή περιλαμβάνει τη σήραγγα του Καλίδρομου που, με μήκος 9χλμ, αποτελεί την μεγαλύτερη σήραγγα στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Η κατασκευή της ξεκίνησε το 1998, ωστόσο λόγω αστοχιών της προμελέτης η διάνοιξη ολοκληρώθηκε μόλις το 2015, ενώ το κόστος της εκτοξεύτηκε.