Τραγωδία Τέμπη: Κρύβει τις ευθύνες Μητσοτάκη πίσω από τις «διαχρονικές παθογένειες» το Μαξίμου

Τραγωδία Τέμπη: Κρύβει τις ευθύνες Μητσοτάκη πίσω από τις «διαχρονικές παθογένειες» το Μαξίμου

Ρόλο «εκκαθαριστή» για τις κυβερνητικές ευθύνες και στη σοκαριστική υπόθεση του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη αναλαμβάνει ο Γιώργος Γεραπετρίτης, στον οποίο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έριξε το «μπαλάκι» να απαντήσει για τις αλλεπάλληλες προειδοποιήσεις που δεχόταν η κυβέρνηση Μητσοτάκη τουλάχιστον από τον Αύγουστο του 2020 για τα επικίνδυνα προβλήματα ασφαλείας του σιδηροδρομικού δικτύου.

Πέπλο… Γεραπετρίτη και στο φονικό δυστύχημα των Τεμπών απλώνει η κυβέρνηση, με τον «αντ’ αυτού» του Κυριάκου Μητσοτάκη να έχει αναλάβει επί της ουσίας την υπερασπιστική γραμμή της κυβέρνησης απέναντι στις ευθύνες της και του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, γεγονός που επιβεβαίωσε σε ερώτηση του documentonews.gr και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος το πρωί της Δευτέρας.

Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης πολιτικών συντακτών παραθέσαμε στον Γιάννη Οικονόμου ένα σύντομο χρονικό από προβληματικά γεγονότα του σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς και μία σειρά από ανακοινώσεις, εξώδικα και κινητοποιήσεις των εργαζόμενων τα τελευταία χρόνια, τα οποία αγνόησε η κυβέρνηση και ο υπουργός Κώστας Καραμανλής.

«Από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι τον Οκτώβριο του ’21 είχαμε τουλάχιστον πέντε εκτροχιασμούς αμαξοστοιχιών και μια σύγκρουση στη Δομοκό. Τον περασμένο Οκτώβριο οι εργαζόμενοι της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης ενημέρωναν διά εξωδίκου τον υπουργό Καραμανλή για σοβαρά προβλήματα ασφαλείας και στοχοποιήθηκαν. Είχαν προηγηθεί κινητοποιήσεις με το ίδιο περιεχόμενο τον Μάρτιο του ’22 και τον Σεπτέμβριο του ’21, καθώς και σχετικές επιστολές τον Οκτώβριο του ’21 και τον Αύγουστο του ’20. Τον Απρίλιο του ’22 παραιτήθηκε ο επιβλέποντας μηχανικός σηματοδότησης του ETCS, καταγγέλλοντας τα κενά ασφαλείας. Πόσο σας αιφνιδίασε πραγματικά το πολύνεκρο δυστυχήματος περασμένης Τρίτης;» ρωτήσαμε τον Γιάννη Οικονόμου, συνοψίζοντας μόλις μερικά από τα «ορόσημα» των τελευταίων ετών που προειδοποιούσαν για την ζοφερή κατάσταση που επικρατεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Αξίζει να σημειωθεί πως στο τελευταίο φύλλο του Documento περιλαμβάνεται σειρά αποκαλυπτικών δημοσιευμάτων για όλα τα παραπάνω. Πιο συγκεκριμένα, στο «Προμελετημένο έγκλημα με επιτελικές καθυστερήσεις και παραλήψεις» περιγράφεται το χρονικό μιας προαναγγελθείσας τραγωδίας καθώς το έργο-κλειδί για την ασφάλεια των τρένων, αν και δρομολογήθηκε, δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Στο δημοσίευμα «Οι μηχανοδηγοί προειδοποιούσαν, ο ΟΣΕ χλεύαζε» αποκαλύπτεται η εγκληματική εξώδικη απάντηση του οργανισμού με την οποία απαξίωνε τις καταγγελίες για κενά ασφαλείας, ενώ στο «Το έργο που δεν λειτούργησε για σχεδόν τέσσερα χρόνια ελλείψει… κλιματιστικών» καταγράφονται οι σοκαριστικές προειδοποιήσεις για τα εγκληματικά κενά ασφαλείας.

Δείτε επίσης: Προμελετημένο έγκλημα με επιτελικές καθυστερήσεις και παραλείψεις

Στην απάντησή του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, αφού έσπευσε να βάλει στο κάδρο τις «διαχρονικές παθογένειες» που χρησιμοποιείται από την κυβέρνηση ως πανάκεια από τις φωτιές έως τις υποκλοπές, αμέσως μετά «έδειξε» τον Γιώργο Γεραπετρίτη ως υπεύθυνο για να δώσει απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, στη συνέντευξη Τύπου της ερχόμενης Τετάρτης.

Δείτε επίσης: Οι μηχανοδηγοί προειδοποιούσαν, ο ΟΣΕ χλεύαζε

«Οι διαχρονικές παθογένειες που έχουν επισημανθεί πολλές φορές είναι παθογένειες που έγινε προσπάθεια να αντιμετωπιστούν. Δυστυχώς όχι στην έκταση που θέλαμε. Δυστυχώς όχι στο μοιραίο εκείνο σημείο» ανέφερε αρχικά ο Γ. Οικονόμου, συνεχίζοντας τις… καθυστερήσεις στην παράθεση απαντήσεων με την αναφορά στο πρόσωπο του υπουργού Επικρατείας, που πλέον κρατάει και το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.

Δείτε επίσης: Το έργο που δεν λειτούργησε για σχεδόν τέσσερα χρόνια ελλείψει… κλιματιστικών

«Έχω πει πολλές φορές ότι όλα αυτά τα ζητήματα θα απαντηθούν στην ώρα τους. Την Τετάρτη έχει προγραμματιστεί, έχει ανακοινωθεί συνέντευξη Τύπου του κ. Γεραπετρίτη» συνέχισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, χωρίς ίχνος ουσιαστικής απάντησης στα ερωτήματα που του θέσαμε, κλείνοντας τη δήλωσή του με μερικές ακόμα γενικόλογες αναφορές.

«Εκεί και σε αυτά, αλλά και σε μια σειρά από άλλα ζητήματα που αφορούν την πορεία κρίσιμων έργων υποδομών όσων αφορά την ασφάλεια του σιδηροδρόμου όλα τα τελευταία χρόνια. Τις αδράνειες, τις παθογένειες, τις καθυστερήσεις, τα αίτιά τους, την πρόοδο που είχε γίνει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο σε σχέση με το παρελθόν και μια σειρά από άλλα πράγματα, αναλυτικά θα παρουσιαστούν και θα απαντηθούν» κατέληξε ο Γ. Οικονόμου, με την απάντησή του να αποκαλύπτει μόνον την τακτική συγκάλυψης του Μεγάρου Μαξίμου που για ακόμα μία φορά περνά από τα χέρια του Γ. Γεραπετρίτη.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter