Top Greek Hotel το Corfu Imperial της Grecotel

Κορυφαία βραβεία για την Grecotel, την καλύτερη αλυσίδα και brand

_x000D_
_x000D_

στην Ελλάδα και τα ξενοδοχεία της στα Greek Hospitality Awards 2019

Η Grecotel απέσπασε για μία ακόμα φορά πολυάριθμες διακρίσεις στην τελετή απονομής των Greek Hospitality Awards 2019, τα οποία διοργάνωσαν για 5η συνεχόμενη χρονιά η Ethos Awards και το περιοδικό ΧΡΗΜΑ. Στο Corfu Imperial Grecotel Exclusive Resort απονεμήθηκε το κορυφαίο βραβείο του θεσμού: Top Greek Hotel 2019 και στην Grecotel το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best Hotel & Resort Brand. Η Grecotel και τα ξενοδοχεία του Ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη –Grecotel απέσπασαν 5 χρυσά και 1 ασημένιο βραβείο σε επιλεγμένες κατηγορίες.

Αναλυτικά οι διακρίσεις έχουν ως εξής:

TOP GREEK HOTEL 2019: Corfu Imperial, Grecotel Exclusive Resort

GOLD AWARD

· Grecotel, Best Greek Hotel Brand

· Corfu Imperial, Best Greek Beach Resort

· Riviera Olympia & Aqua Park, Best Greek Family Resort

· Amirandes, Best Greek Excellence in Service Hotel & Resort

SILVER AWARD

· Casa Marron, Best Greek All Inclusive Resort

Εκ μέρους του Ομίλου τα βραβεία παρέλαβαν οι κκ. Τσίχλης Γιάννης, Grecotel Marketing Director και Αλίνα Ρουμελιώτη, Grecotel Brand Communications Manager.

Τα φετινά Greek Hospitality Awards αναδείχθηκαν από την επιτροπή αξιολόγησης, που απαρτίζεται από εξέχουσες προσωπικότητες από τον επιχειρηματικό, πανεπιστημιακό και τουριστικό κλάδο αλλά και το ευρύ κοινό, ενώ η απονομή στους τελικούς νικητές έλαβε χώρα με την παρουσία της Αναπληρώτριας Υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά.

Aπό το 1975, έτος ίδρυσης του Ομίλου N. Δασκαλαντωνάκη, περισσότερα από 2.000 βραβεία και διακρίσεις έχουν απονεμηθεί στα ξενοδοχεία, τους ιδιοκτήτες και το τμήμα διοίκησης του Ομίλου. Τα βραβεία αφορούν καινοτόμες πρωτοβουλίες, υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, εξαιρετικό ποσοστό ικανοποίησης επισκεπτών, ανάδειξη της ελληνικής γευσιγνωσίας, των τοπικών παραδόσεων και του πολιτισμού, αλλά και κοινοτικές δράσεις, ενέργειες μέριμνας για οικογένειες με παιδιά, καθώς και τη συνολική ευαισθητοποίηση του Ομίλου σε περιβαλλοντικά θέματα.