Ο συνιδρυτής της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε το «εμπάργκο» στις διαφημίσεις πολιτικού περιεχομένου.
«Λάβαμε την απόφαση να βάλουμε τέλος σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε όλον τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια ενός πολιτικού μηνύματος πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», τόνισε μεταξύ άλλων ο Τζακ Ντόρσεϊ, ανακοινώνοντας το τέλος της τοποθέτησης πολιτικών διαφημίσεων στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι λόγοι πίσω από την απόφαση
Η νέα πολιτική του Twitter θα εφαρμοστεί από τις 22 Νοεμβρίου, ενώ μία εβδομάδα νωρίτερα θα βγουν στο «φως» περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα, αλλά και οι εξαιρέσεις. Από τις 22 του μηνός και έπειτα, δεν θα μπαίνουν πολιτικές διαφημίσεις, αλλά θα μπορούν να υπάρξουν προτροπές προς τους ψηφοφόρους στο να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα.
Το Twitter διαχωρίζει τη θέση του από το Facebook, καθώς ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ δηλώνει… φανατικός υποστηρικτής της προώθησης πολιτικών μηνυμάτων στο δίκτυό του, ένεκα… ελευθερίας έκφρασης.