Το Twitter ανακοίνωσε απόψε ότι ρίχνεται στη μάχη εναντίον των μονταρισμένων φωτογραφιών και βίντεο, ακολουθώντας το παράδειγμα και άλλων ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης που κλήθηκαν να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να ανακόψουν την παραπληροφόρηση κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας για τις προεδρικές εκλογές της 3ης Νοεμβρίου.
Η πλατφόρμα θα επικεντρωθεί στο περιεχόμενο που έχει υποστεί τροποποιήσεις (μονταρισμένα βίντεο, φωτογραφίες και ηχητικά ντοκουμέντα) που έχουν ως στόχο να παραπλανήσουν το κοινό ή μπορεί να βλάψουν ανθρώπους, για παράδειγμα υποκινώντας βίαιες ενέργειες ή παρεμποδίζοντας την ελευθερία έκφρασής τους.
https://twitter.com/TwitterSafety/status/1224799838895607809
https://twitter.com/TwitterSafety/status/1224799842917990400
A critical part of this change was developing this with input from the public, civil society groups, and academic experts. We received 6,500+ responses on our approach, and will continue to make changes like this openly and in consultation with people around the world.
— Twitter Safety (@TwitterSafety) February 4, 2020