Στο πλαίσιο του Volkswagen driving experience που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες, το Touareg βρέθηκε στο Μαρόκο, ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια που παρουσιάστηκαν κατά την 9ωρη συνολικά οδήγηση και διανύοντας απόσταση 154 χιλιομέτρων.
Το κονβόι ξεκίνησε από το Μαρακές και εν συνεχεία ακολούθησε η κοιλάδα Ουρίκα, διάφορα χωριά και μετά το χειμερινό θέρετρο Ουκαϊμέντεν σε ύψος 2.700μ. Από εκεί, ήταν ορατή η ψηλότερη κορυφή της χώρας, Τζμπελ Τουμπκάλ (4.167μ.), στην οροσειρά του Άτλαντα.
Με το hill start assist, το αυτοκίνητο δεν είχε κανένα πρόβλημα να περάσει τους αμέτρητους λόφους, ενώ με το hill descent assist, ο οδηγός ήταν επικεντρωμένος μόνο στο τιμόνι.
Τις επόμενες τρεις ώρες, το αυτοκίνητο κινήθηκε σε μαύρο και γκρι χαλίκι, σε πέτρες και ανάμεσα σε δέντρα. Η διαδρομή ήταν δύσκολη, καθώς σε μερικά σημεία, τα αυτοκίνητα έδειχνε πως δεν θα μπορούσαν να πάρουν τις στροφές με τη μία. Με το σύστημα 4διεύθυνσης, όμως, τα Touareg ήταν σε θέση να κινηθούν ευέλικτα, μειώνοντας τον κύκλο στροφής τους και να προχωρήσουν δίχως προβλήματα.
Με τους αισθητήρες παρκαρίσματος, γίνονταν «εμφανείς» οι πέτρες και οι ογκόλιθοι που υπήρχαν στη διαδρομή, βοηθώντας τους οδηγούς να ξεφύγουν ανέπαφοι με τα οχήματά τους.
Στον δρόμο της επιστροφής προς το Μαρακές, το επόμενο εμπόδιο ήταν ένας ποταμός. Με μια συμβατική ανάρτηση, το ταξίδι θα σταματούσε εκεί. Όμως, το Touareg διαθέτει αερανάρτηση. Υψώθηκε κατά 70mm από το έδαφος και τα συνολικά 258mm ήταν αρκετά για να μην αντιμετωπιστεί το παραμικρό πρόβλημα.
Λίγο μετά, η δοκιμασία έφερε το Touareg βασιζόμενο σε δύο τροχούς με γωνία εισόδου στις 35 μοίρες, πολύ κοντά στο όριο. Οι τροχοί που εκείνη τη στιγμή διατηρούσαν επαφή με την επιφάνεια, έδωσαν την απαραίτητη κίνηση και ως εκ τούτου, ξεπεράστηκε και αυτή η δυσκολία.
Μετά το τέλος της 9ωρης οδήγησης σε μία ημέρα, η μέση ταχύτητα ανήλθε στα 31 χ.α.ω. Το 20% αναλώθηκε σε off-road οδήγηση, καταλαμβάνοντας το 60% του συνολικού χρόνου.
Πηγή: Volkswagen