Ξεχωρίζει λόγω τηλεθέασης (σταθερά μεταξύ 1ης και 3ης θέσης για περισσότερο από δύο βδομάδες στο ελληνικό Top-10) το «Extraction» με πρωταγωνιστή τον Κρις Χέμσγουορθ.
Extraction (2020) του Σαμ Χαργκρέιβ
Το φιλμ είναι άλλη μια ευκαιρία για να δείξει ο Thor (Κρις Χέμσγουορθ) πόσο αδίστακτος και καλογυμνασμένος είναι καθώς πυροβολεί, σφυροκοπά και κατατροπώνει όσους μπαίνουν εμπόδιο στο διάβα του. Η πλοκή είναι ένα βαβουρατζίδικο και παραφορτωμένο- στα όρια του ανεξέλεγκτου- action θέαμα, βασίζεται στο graphic novel «Ciudad» του Ande Parks και των αδελφών Τζο και Άντονι Ρούσο. Tτο όνομα του πρώτου ίσως να μην σας λέει τίποτα αλλά οι δεύτεροι είναι οι υπεύθυνοι για το επικό φινάλε των «Avengers». Στο κόμικ το στόρι διαδραματίζεται στην Λατινική Αμερική αλλά ο χώρος δράσης της ταινίας είναι η Ινδία, για λόγους που ίσως άπτονται του εμπορικού ενδιαφέροντος του Netflix στην ακμάζουσα αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας. Ο Χέμσγουορθ υποδύεται ένα μισθοφόρο εκτελεστή που αναλαμβάνει να εντοπίσει τον έφηβο γιο ενός φυλακισμένου μαφιόζου στο Μουμπάι. Ότι περιμένει να δει κανείς είναι εδώ: τεχνική αρτιότητα που εντυπωσιάζει το βλέμμα και κοιμίζει το νου, προκάτ εικόνες βαμμένες σε κίτρινο εξωτικό φίλτρο, αμείωτη δράση που καταργεί πλήρως την έννοια της οικονομίας στην αφήγηση, σοβαροφάνεια δίχως έλεος. O Κρις Χέμσγουορθ πρέπει να προβεί σε σοβαρές σκέψεις ως προς το μέλλον που θέλει να έχει η καριέρα του, αν δεν επιθυμεί να θεωρείται ως highlight της υποκριτικής παρακαταθήκης του το σκετς με τον κοιλαρά λόγω αλκοόλ και μάσας Thor στους τελευταίους «Avengers».
Dangerous lies (2020) του Μάικλ Σκοτ
Τα «Επικίνδυνα ψέματα», όπως είναι ο ελληνικός τίτλος του φιλμ, επιχειρούν να βάλουν ένα μίνιμουμ αληθοφάνειας σε μια ιδέα που φλερτάρει μονίμως και διαρκώς με το ψέμα. Η νεαρή Κέιτ είναι η οικιακή βοηθός ενός μοναχικού και εύπορου 88χρονου που ζει σε μια παλιά έπαυλη του Σικάγο. Στην αρχή του έργου τα πράγματα δείχνουν φυσιολογικά και προβλέψιμα (η ηρωίδα με τον άνεργο σύντροφο της αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και ο γηραιός Λέοναρντ προθυμοποιείται να τους βοηθήσει) αν και κάποιες μικρολεπτομέρειες – το εναρκτήριο επεισόδιο με την ληστεία στο μπαρ που εργάζεται η Κέιτ, η εμφάνιση του «κτηματομεσίτη» που ενδιαφέρεται για το παλιό αρχοντικό του γέροντα- δείχνουν ότι η συνέχεια ίσως και να μην είναι τόσο αναμενόμενη. Δεν θα σας πούμε φυσικά τι ακριβώς γίνεται από εδώ και πέρα. Ας αρκεστούμε στην επισήμανση ότι ο σκηνοθέτης θέλει να εντυπωσιάσει τόσο πολύ ώστε από ένα σημείο και μετά πέφτει συνεχώς σε λάθη. Άγαρμπες ανατροπές, τραβηγμένες υποψίες, αψυχολόγητες κινήσεις αλλά κυρίως ένα ντόμινο ακραίων καταστάσεων που δύσκολα γίνεται ρεαλιστικό. Το φιλμ με τους Καμίλα Μέντες, Τζέσε Άσερ και Έλιοτ Γκουλντ βρίσκεται στο Νο 1 του ελληνικού Netflix την πρώτη εβδομάδα του Μάη.
Into the night (2020) του Τζέισον Τζορτζ
Η σειρά ξεκινά με ένα νυχτερινό πλάνο στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών. Κάποιοι ταξιδιώτες τρέχουν να προλάβουν την πτήση τους, κάποιοι αποχαιρετούν ή δίνουν ραντεβού με τους δικούς τους μέσω τηλεφώνου, κάποιοι απλώς σκοτώνουν την ώρα τους. Όταν όμως ένας άντρας διαπιστώσει ότι μια περίεργη είδηση στις τηλεοπτικές οθόνες κάνει το γύρο του κόσμου, ορμάει με ένα όπλο στο πρώτο αεροπλάνο που είναι έτοιμο για αναχώρηση και δίνει εντολή στον πιλότο να κατευθυνθεί σε περιοχές που έχουν ακόμη νύχτα «για να αποφύγουμε το πρώτο φως του ήλιου που είναι ικανό να μας σκοτώσει». Άλλο ένα εσχατολογικό σενάριο για την επόμενη μέρα που αυτή τη φορά αντλεί τον φόβο από τις θανατηφόρες ηλιακές ακτίνες. Έχει το ενδιαφέρον της, ακολουθεί πιστά τους κανόνες των παραδοσιακών disaster movies και μοιράζει το σασπένς εξίσου στην τρομολαγνική διάθεση για το τέλος του κόσμου (όχι και τόσο πειστικό) και στις συγκρούσεις των χαρακτήρων όπου ο καθένας τους αποτελεί ένα σύμβολο της εποχής.