«Επήγα στας Αθήνας». Το Σπίτι-Αρχείο του μεγάλου Αλεξανδρινού ποιητή Κ.Π. Καβάφη άνοιξε τις πόρτες του στην οδό Φρυνίχου, στην Πλάκα. Το Ίδρυμα Ωνάση παραδίδει ένα νέο χώρο πολιτιστικής κληρονομιάς αφιερωμένο στη ζωή και στο έργο του με πάνω από 2ΟΟΟ τεκμήρια που συνεχώς εμπλουτίζονται. Στο ρεπορτάζ η Κατερίνα Αγγελιδάκη.
Μια συζήτηση με τον Αρη Μπινιάρη και τους ηθοποιούς της παράστασης «Προμηθέας» που ακροβατεί μεταξύ του αρχαίου μύθου του Αισχύλου και της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Στο ρεπορτάζ η Ηλέκτρα Ζαργάνη.
Η δημοφιλής ηθοποιός Έλενα Τοπαλίδου μιλάει στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για την λατρεία της στον Παπαδιαμάντη και τη συναρπαστική εμπειρία της «Φόνισσας», της ταινίας που βγαίνει στις ελληνικές αίθουσες την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου.
Τα πρώτα επεισόδια της τελευταίας σεζόν του «The Crown» δεν έχουν τίποτε από τη συνταγή της επιτυχίας μιας σειράς που έγραψε ιστορία. Απουσιάζει το ευρηματικό σενάριο και η αιχμηρή ματιά των πρώτων κύκλων και επιχειρείται το «ξέπλυμα» του βασιλιά Κάρολου για να διορθωθεί το αδύναμο προφίλ του. Γράφει για τη σειρά η Κατερίνα Αγγελιδάκη.
Ο Άγγλος ιστορικός και πολιτικός αναλυτής Τίμοθι Γκάρτον Ας με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του βιβλίου «Πατρίδες. Μια προσωπική ιστορία της Ευρώπης» μιλάει με την Έμυ Ντούρου για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της Ευρώπης, καθώς και για τον πόλεμο στη Γάζα.
Ο κριτικός θεάτρου Ηρακλής Λογοθέτης γράφει για τη σύγχρονη «Γέρμα», την ομώνυμη παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος στο θέατρο Πόρτα και αποτελεί διασκευή της στιγματισμένης από την ατεκνία ηρωίδας του Λόρκα από τον Σάιμον Στόουν.
Η μετανάστρια από τη Συρία, μισή Παλαιστίνια, τρανς, ακτιβίστρια και ηθοποιός Κασσάνδρα Ελ Ναζάρ αναφέρει στον Αντώνη Μποσκοΐτη τα μυστικά του «Trans-Port», του έργο που πρωταγωνιστεί και βασίζεται στα προσωπικά της βιώματα.
Στο «Καντράν» του ο Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης γράφει για την συνύπαρξη των αρχέγονων ενστίκτων και της μεταμοντέρνας τέχνης που βίωσε στην έκθεση «Σβάρτσβαλντ IV» την οποία εγκαινίασαν οι εικαστικοί Κώστας Τσώλης και Νίκος Παπαδημητρίου στην αίθουσα τέχνης 3 Portes των Ιωαννίνων.
Ο ηθοποιός Τιμόθεος Θάνος εξιστορεί στον Αντώνη Μποσκοΐτη την διαδρομή του μεταξύ τηλεόρασης και θεάτρου καθώς και την επιστροφή του στη μικρή οθόνη επέστεψε για χάρη του «Σασμού».