Η νέα του γενιά βασίζεται στο νέο Lexus LS 500h και η ενσωμάτωση του μοντέλου στον στόλο των αυτοματοποιημένων δοκιμαστικών οχημάτων έχει επιταχύνει τις εξελίξει στον συγκεκριμένο τομέα.
Το μοντέλο δανείζεται πολλά στοιχεία ελέγχου και διεύθυνσης από τη νέα γενιά Lexus, κάτι το οποίο του δίνει τη δυνατότητα να είναι πιο ευέλικτο και ανταποκρίσιμο κατά τη διάρκεια που θα οδηγείται αυτοματοποιημένα.
Εφοδιάζεται με δύο επιπρόσθετες κάμερες στα πλευρά και δύο αισθητήρες, έναν εμπρός και έναν πίσω, ειδικά κατασκευασμένους για τέτοιου είδους οχήματα. Οι αισθητήρες διαθέτουν νέο τσιπ και μεγαλύτερη εμβέλεια. Το ραντάρ από τη μεριά του, έχει βελτιστοποιηθεί για να παρέχει καλύτερο εντοπισμό, τόσο πλησίον του αυτοκινήτου όσο και περιμετρικά του.
Το σύστημα LIDAR από εκεί και πέρα, περιλαμβάνει οκτώ κεφαλές σκάνερ και διαμορφώνει αναλόγως το όχημα. Αυτό το σύστημα εμφανίστηκε και στο προηγούμενο δοκιμαστικό μοντέλο, το Platform 3.0.
Η υπολογιστική του ισχύς είναι σαφώς μεγαλύτερη από τον προκάτοχό του και λόγω διάφορων αλγόριθμων, μπορεί να μάθει γρηγορότερα τι μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο. Η λειτουργία του υπολογιστή εξασφαλίζεται από την υβριδική μπαταρία, ενώ υπάρχει και μια 12v ως εφεδρική.
Ο υπολογιστής βρίσκεται κάθετα στον χώρο φόρτωσης του αυτοκινήτου και έχει επανασχεδιαστεί, παρέχοντας έτσι περισσότερο χώρο για τις αποσκευής των επιβατών.
Πηγή: Toyota