Το MadMax είναι γένους θηλυκού – Το Μ. Σάββατο στο docville μαζί με το Documento

Το MadMax είναι γένους θηλυκού; H «Furiosa» θα μαρσάρει με φόρα σε λίγες μέρες στο κόκκινο χαλί των Καννών. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης ανατρέχει στην ιστορία του πιο διάσημου δυστοπικού franchise.

Το πιο ακριβό πασχαλινό δώρο: Τα αυγά του οίκου κοσμημάτων Φαμπερζέ αγαπήθηκαν, μισήθηκαν και κατέρριψαν κάθε ρεκόρ στο χρηματιστήριο της τέχνης. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

«Μετά το θάνατο του Χατζιδάκι αντιμετώπισα ένα εχθρικό κλίμα». Συνέντευξη του Ηλία Λιούγκου, του ερμηνευτή που έχει ταυτιστεί με το χατζιδακικό έργο,  στον Αντώνη Μποσκοίτη.

Έγραφε γιατί δεν γινόταν αλλιώς: Ο Πολ Όστερ, ένας από τους σημαντικότερους Αμερικανούς λογοτέχνες της γενιάς του έφυγε αφήνοντας κληρονομιά τον μυθιστορηματικό και συχνά αυτοβιογραφικό κόσμο του. Γράφει η την Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Ο τάφος του Πλάτωνα: Ο Δημήτρης Πλάντζος, καθηγητής κλασικής αρχαιότητας στο ΕΚΠΑ, καταθέτει τη δική του άποψη για τις ανακοινώσεις ότι, «επιτέλους» λύθηκε το μυστήριο για το πού βρίσκεται ο τάφος του Πλάτωνα.

Σάτιρα για το Χόλιγουντ: Ο Ράιαν Γκόσλινγκ και η Έμιλι Μπλαντ ανάβουν φωτιές στο νέο φιλμ του Ντέιβιντ Λίτς «Ο κασκαντέρ». Γράφει ο Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Μια ιστορία από τη μουσική: Ο Αντώνης Μποσκοίτης γράφει για την οντισιόν που πέρασε η Νατάσα Μποφίλιου το 2002 στην παράσταση “Βίκτωρ-Βικτώρια” της Μιμής Ντενίση.

Μια παράσταση για τους «αόρατους» εργάτες: Η Ειρήνη Δρίβα παρακολούθησε την πρόβα της περφόρμανς «Τι οφείλουμε στη δημοκρατία», στην Ιχθυόσκαλα, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία του Φεστιβάλ Αθηνών και του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά.

Τα 27 δευτερόλεπτα που παραλίγο να κοστίσουν τη ζωή του Σαλμάν Ρούσντι:  Η τρομακτική εμπειρία του βρετανοϊνδού συγγραφέα  γίνεται το κεντρικό θέμα ενός βιβλίου-μαρτυρία Γράφει η Έμυ Ντούρου.

«Μάθε με να φεύγω» του Άκη Δήμου: Βρεθήκαμε στην πρόβα  του ανέκδοτου έργου του συγγραφέα και μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη Γιάννη Σκουρλέτη. Γράφει η Ειρήνη Δρίβα.

Ετικέτες