«Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη, παύει να αποτελεί σύμπτωση», υπαγορεύει ένα διεθνές γνωμικό. Και στην περίπτωση του ΚΙΝΑΛ βρίσκει απόλυτη εφαρμογή.
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Μεταφερόμαστε νοητά στον περασμένο Φεβρουάριο όταν το ΚΙΝΑΛ, σε μία πολιτική πρωτοτυπία για τα ελληνικά (τουλάχιστον) δεδομένα, έστειλε μαζικό SMS που καλούσε τους παραλήπτες να στηρίξουν την εφημερίδα «Τα Νέα» συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη.
Συγκεκριμένα, το ΚΙΝΑΛ ζητούσε από τα μέλη και τα στελέχη του να αγοράσουν την εφημερίδα «Τα ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» με την προσφορά ενός βιβλίου για τον Ανδρέα Παπανδρέου.
Δείτε επίσης: Ποιος πλήρωσε τα sms της Φώφης/ΚΙΝΑΛ που διαφήμιζε την εφημερίδα του Μαρινάκη; (Photo)
Κάποιος καλόπιστος θα έλεγε πως επρόκειτο για σύμπτωση. Έτσι, στο ΚΙΝΑΛ αποφάσισαν να μην αφήσουν περιθώριο… αμφισβήτησης καθώς, σήμερα, Παρασκευή 19 Απριλίου, άλλο ένα SMS, με πολλαπλούς αποδέκτες, έκανε την εμφάνισή του. Ποιο είναι το θέμα αυτή τη φορά; Μαντέψτε! Η ειδική έκδοση της εφημερίδας «Τα Νέα Σαββατοκύριακο», αυτή τη φορά, αφιερωμένη στον Γιώργο Γεννηματά.
Το ερώτημα παραμένει ίδιο όπως πριν δύο μήνες: Διαφημίζει το ΚΙΝΑΛ τον χορηγό του Κυριάκου Μητσοτάκη ως δείγμα καλής συμπεριφοράς που θα εξαργυρωθεί μετά τις εκλογές;
Σε κάθε περίπτωση, το ΚΙΝΑΛ έχει γίνει τρέιλερ της εφημερίδας «Τα Νέα».
Πλέον, δε χωράει καμία αμφιβολία επί τούτου…