Αν οι 4 κριτές, από το πάνελ του J2US, ήταν ταινίες, η κ. Μαρία Μπακοδήμου, (εξαιρουμένων των αβυσσαλέων ντεκολτέ της), θα ήταν η Τασσώ Καβαδία, στην “Αμαρτία της Ομορφιάς”, η κ. Βίκυ Σταυροπούλου, αυτοδικαίως η Τζέλα Δελαφράγκα από “Το κλάμα βγήκε απ τον παράδεισο”, ο κ. Σταμάτης Φασουλής
Πού να το φανταζόταν ο σκηνοθέτης, ηθοποιός και συγγραφέας κ. Φασουλής, πως θάφτανε η στιγμή που θα τον αποκαλούσαν δημοσίως “τραγανό μπισκοτάκι” και εκείνος θα καμάρωνε; Κι ύστερα μόλις τραγουδούσαν, κάτι νεαροί αοιδοί τα ανατριχιαστικά σουξέ τους, θα σηκωνόταν όρθιος και θα λικνιζόταν, κουνώντας εκστατικά τα χέρια του, με τον χαρακτηριστικό φιδίσιο τρόπο της Μαρινέλας, όταν ερμηνεύει το “Κι ύστερα κι ύστερα, μα δεν υπάρχει ύστερα”. (κι όλο αυτό χωρίς να υποχρεώνεται από κάποιον ρόλο! Ή μήπως όχι;)
Η παλιά τηλεθεάτρια του “Να η ευκαιρία”, κ. Μπακοδήμου, δεν βρίσκει ακόμη την πυγμή να ξεκαθαρίσει βαθιά μέσα της, αν συγγενεύει τελικά, περισσότερο με την κ. Ροζίτα Σώκου ή με την κ. Σάσα Ντάριο. Χρόνια τη βασανίζει αυτός ο διχασμός εικόνας.
Αναμφίβολα, τελευταία μπήκε μέσα στην κ. Βανδή το εκρηκτικό και φλογερό πνεύμα της Σπεράντζας Βρανά, αλλιώς δεν εξηγείται τόση επιτηδευμένη εξωστρέφεια και τόσο γλεντοκόπι πάντα με παρούσες τις κάμερες και τους φωτογράφους.
Το ταμπεραμέντο της Σπεράντζας (συνεπικουρούμενο κι από θυελλώδες πάθος της Μάγιας Μελάγια) δεν την αφήνουν ν αγιάσει.
Οι φανς της ευγνωμονούν τον γυριστρούλη κ. Μπισμπίκη, που κάθε βράδυ τη βγάζει βόλτα και έτσι είδαν επιτέλους -το επί χρόνια κρυμμένο από το φακό- άγνωστο δεξιό προφίλ της .