Το fake ενδιαφέρον του Μητσοτάκη μπροστά στα ράφια των σούπερ μάρκετ

Το fake ενδιαφέρον του Μητσοτάκη μπροστά στα ράφια των σούπερ μάρκετ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/EUROKINISSI

Τη Φθιώτιδα επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και βρήκε την ευκαιρία να μπει, για τρίτη φορά το τελευταίο διάστημα σε σούπερ μάρκετ. Είναι φανερό ότι επειδή η πολιτική του δεν μπορεί να σταματήσει τον πληθωρισμό των τροφίμων, που είναι από τους υψηλότερους στην Ευρώπη, όπως και σε άλλα θέματα στηρίζεται σε επικοινωνιακά τρικ.

Σύμφωνα με τη Eurostat τον Οκτώβριο 2023 ο μέσος όρος του πληθωρισμού τροφίμων στην ΕΕ ήταν7,6% και στην Ελλάδα 10,4%.

Οπότε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κοιτάζει με ενδιαφέρον τα φρούτα, που έκαναν ρεκόρ στις τιμές. Προφανώς οι επικοινωνιολόγοι τού είπαν να δείξει ότι ενδιαφέρεται για χάρη της κάμερας.

Σύμφωνα με τα φιλοκυβερνητικά ρεπορτάζ ο πρωθυπουργός «χωρίς προειδοποίηση επισκέφθηκε το σούπερι μάρκετ» στα Καμένα Βούρλα και «έκανε μία περιήγηση στα ράφια με τα προιόντα για να δει τις τιμές».

Ηξερε τις τιμές που είχαν τα ίδια προϊόντα πριν κάποιους μήνες για να συγκρίνει; Μάλλον όχι. Τις ήξεραν όμως οι καταναλωτές που βρίσκονται σε απόγνωση.

Documento Newsletter