Την ώρα που ο διάσημος όμιλος εταιρειών βάλλεται από σκάνδαλα και ηχηρές αποκαλύψεις για τον τρόπο με τον οποίο δρούσε το Facebook, η μητρική εταιρεία αποκτά το όνομα Meta. Μόλις μερικές ώρες από τις διαρροή πληροφοριών ότι η πλατφόρμα δεν κινήθηκε αντικειμενικά, επηρρεάζοντας τις αμερικανικές εκλογές, ότι εν γνώση της ενίσχυε την παραπληροφόρηση, το απόρρητο των δεδομένων των χρηστών αλλά και το σεβασμό στο δικαίωμα του ανταγωνισμού, ο Ζούκερμπεργκ έρχεται να παρουσιάσει το Metaverse και έχει ήδη ανακοινώσει επενδύσεις ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων καθώς και την πρόσληψη 10.000 εργαζομένων στην Ευρώπη.
Το Facebook λοιπόν, αλλάζει όνομα σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδρυτή του και στο εξής θα αποκαλείται Meta. Στόχος υποστηρίχθηκε πως είναι να ανταποκρίνεται στον βέλτιστο βαθμό στο σύνολο των δραστηριοτήτων που ποροσφέρει, από τα κοινωνικά δίκτυα μέχρι την εικονική πραγματικότητα.
Με τις ονομασίες των επιμέρους υπηρεσιών να παραμένουν ίδιες, ο Ζούκερμπεργκ επέλεξε την ελληνική λέξη «Μετά» για να δείξει ότι «υπάρχουν ακόμη πολλά να γίνουν».
«Μάθαμε πολλά, αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα», σχολίασε, κρίνοντας ότι είναι πλέον καιρός «να οικοδομήσουμε το επόμενο κεφάλαιο».
Η ανακοίνωση αυτή έγινε αφού την προηγούμενη μιάμιση ώρα ο Ζούκερμπεργκ παρουσίαζε το metaverse, το «μετασύμπαν» που σύμφωνα με τον ίδιο συνιστά το μέλλον του Ίντερνετ, μετά τους υπολογιστές και τα κινητά τηλέφωνα, στο οποίο οι άνθρωποι θα έχουν πρόσβαση για να αλληλεπιδρούν, να εργάζονται ή να ψυχαγωγούνται μέσω της τεχνολογίας (π.χ. γυαλιά ή κράνη εικονικής και ενισχυμένης πραγματικότητας).
Τα σχόλια των επικριτών εν τω μεταξύ πληθαίνουν, μια και πλήθος χρηστών επισημαίνει πως αναζητά τρόπους ο Ζούκενμπεργκ προκειμένου να αποφύγει μεγαλύτερη «πτώση» των μετοχών του.