Με επιτυχία ολοκληρώθηκε – για 10η συνεχή χρονιά – το ετήσιο συνέδριο After Sales της Kosmocar, το οποίο και διήρκησε τρεις ημέρες.
Παρόντες σε αυτό ήταν το σύνολο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service των Volkswagen, Audi, Skoda και Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, που ενημερώθηκαν για τις εξελίξεις στον χώρο της αυτοκίνησης, αλλά και τις υπηρεσίες που παρέχονται στον πελάτη, με στόχο, η εμπειρία του να παραμένει σε υψηλό επίπεδο.
Στο συνέδριο συζητήθηκαν και οι εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση, αλλά και οι αλλαγές που θα επιφέρει αυτή, με τα Volkswagen e-Golf και e-up!, το Audi e-tron, που αναμένεται τις προσεχείς εβδομάδες και το ηλεκτρικό Citigo της Skoda, που θα «εμφανιστεί» το φθινόπωρο, να αποδεικνύουν πως ο Όμιλος κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.
Εν συνεχεία, ο τομέας «Συνδεσιμότητα» συζητήθηκε και αυτός, καθώς είναι πλέον αναγκαία η επικοινωνία του οδηγού με το αυτοκίνητό του, καθώς όλες οι πληροφορίες, οφείλουν να παρέχονται άμεσα και εύκολα, με το smartphone να παίζει κι αυτό τον δικό του ρόλο.
Να σημειωθεί πως οι εργασίες συντήρησης και τα αποτελέσματα αυτών, αποστέλλονται στον πελάτη, συνοδευόμενα από φωτογραφίες ή βίντεο, ενώ η εκτίμηση του κόστους εμφανίζεται είτε στον υπολογιστή είτε στο κινητό του πελάτη.
Τέλος, έμφαση δόθηκε και στην επικοινωνία με τους πελάτες. Ένας παράγοντας που είναι σημαντικός, ώστε να υπάρχει πληρέστερη κατανόηση των αναγκών του και μεγαλύτερη ικανοποίηση των προσδοκιών τους.
Πηγή: Kosmocar