To ανθρώπινο πρόσωπο του ηλεκτρονικού εμπορίου

To ανθρώπινο πρόσωπο του ηλεκτρονικού εμπορίου

Πρωτοβουλία για την ανάδειξη του προσωπικού των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων που εργάζεται αδιάλειπτα στην περίοδο της κρίσης COVID – 19, ανέλαβε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), που εκπροσωπεί το σύνολο της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου και των υπηρεσιών αυτής.

Η πρωτοβουλία αποτυπώνεται στην καμπάνια «Ελληνικές Στιγμές. Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο» που θα διαρκέσει 1 μήνα και συνίσταται σε 3 video μέσα από τα οποία αναδεικνύονται οι άνθρωποι πίσω από την ηλεκτρονική παραγγελία, καθώς και οι προσπάθειες που κάνει κάθε ελληνική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου για να εξυπηρετήσει τις καθημερινές ανάγκες των πολιτών.

Τα 3 video της καμπάνιας είναι διαθέσιμα παρακάτω:

Documento Newsletter