Απάντηση στις αποκαλύψεις του υπουργού υποδομών Χρήστου Σπίρτζη αναφορικά με το καθεστώς λειτουργίας της Beat δίνει ο επικεφαλής της εταιρείας, Νίκος Δανδράκης.
Σε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο κ. Δανδράκης κάνει λόγο για υιοθέτηση «τεκμηρίου ενοχής» από τον υπουργό, ενώ ξεκαθαρίζει ότι δεν σκοπεύει να προσκομίσει τις φορολογικές δηλώσεις της εταιρείας των τριών τελευταίων ετών όταν συναντηθεί με τον Χρήστο Σπίρτζη, όπως ζήτησε ο τελευταίος στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου.
Αναφέρει ακόμα ότι η Taxibeat έκανε έναρξη εργασιών στη ΦΑΕ Αθηνών το 2011 ενώ ισχυρίζεται ότι η εταιρεία έχει πληρώσει 5 εκατομμύρια ευρώ σε φόρους και εισφορές ενώ έχει φέρει στην Ελλάδα «περισσότερα από 8 εκατομμύρια επενδυτικά κεφάλαια», χωρίς να έχει φύγει «ούτε ένα ευρώ».
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε τη Τρίτη ο υπουργός Υποδομών για το νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο, κατηγόρησε την Beat ότι δεν αφήνει στη χώρα μας «ούτε ένα ευρώ» καθώς «έχει έδρα το Λονδίνο» και «λειτουργεί στη χώρα μας μόνο με υποκατάστημα» ενώ «στη μετοχική της σύνθεση μετέχουν εξωχώριες εταιρίες από τις βρετανικές Παρθένες Νήσους και τον Παναμά».
Εξαπέλυσε δε δριμεία επίθεση κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη, κατηγορώντας τον ότι στηρίζει «την επιχειρηματικότητα που δεν έχει αφήσει στη χώρα μας ούτε ένα ευρώ», σημειώνοντας πως υπάρχει «πολιτικό θέμα».
Αναλυτικά η ανάρτηση του επικεφαλής της Beat:
Το τεκμήριο αθωότητας καθιερώθηκε πριν από 2,5 περίπου αιώνες, επί της Γαλλικής Επανάστασης. Ο υπουργός κ. Σπίρτζης σήμερα επανέφερε το τεκμήριο ενοχής.
Με δηλώσεις του κατά την παρουσίαση του νέου νόμου για τις αστικές μεταφορές, άφησε να εννοηθεί σαφώς ότι η εταιρεία που εκπροσωπώ ανήκει σε σκοτεινά συμφέροντα, ότι δεν πληρώνει φόρους και άρα φοροδιαφεύγει. Ζήτησε επικουρικά, όταν θα με καλέσει στο γραφείο του για να συζητήσουμε το νέο νομοσχέδιο, να προσκομίσω και τις φορολογικές μας δηλώσεις των τριών τελευταίων ετών, οι οποίες θα αποδεικνύουν ότι πληρώνουμε φόρους. Κοινώς, να πάω να αποδείξω ότι δεν είμαι παράνομος.
Έχουμε να πούμε πολλά για τον προτεινόμενο νόμο (τον οποία ακόμα μελετώ με το νομικό μας επιτελείο), ο οποίος από ό,τι φαίνεται τελικά δεν θα περάσει ούτε απο διαβούλευση στη Βουλή. Αλλά αυτό που σκοπεύω να κάνω κατά την επίσκεψη μου στον υπουργό, είναι να συζητήσω τις απόψεις μου για το νέο νομοσχέδιο, και τη σωστή λειτουργία της αγοράς ταξί. Αυτό μόνο, και τίποτε άλλο.
Edit: επειδή βλέπω τίτλους να γεμίζουν με την “ατάκα” του υπουργού ότι δεν έχουμε αφήσει ούτε Ευρώ φόρους στην Ελλάδα, υπενθυμίζω τις δηλώσεις μου από τον πρώτο γύρο του “ντέρμπι”: η Taxibeat έχει κάνει έναρξη εργασιών στη ΦΑΕ Αθηνών τον Μάρτιο του 2011, με ΑΦΜ 997674750.
Έχει πληρώσει μέχρι τώρα περίπου 5 εκατομμύιρα Ευρώ σε φόρους και εισφορές. Έχει ΦΕΡΕΙ μέσα στη χώρα περισσότερα από 8 εκατομμύρια σε επενδυτικά κεφάλαια (3 εκατ. μόνο φέτος) και έχει ένα επενδυτικό πρόγραμμα για άλλα 10 – 15 εκατ. Ευρώ στα επόμενα 2 περίπου χρόνια.
Α, και δεν έχει φύγει από τη χώρα ούτε μισό Ευρώ από αυτά, με οποιονδήποτε τρόπο.