Τι κρύβουν για το έγκλημα των Τεμπών – Την Κυριακή στο Documento – Μαζί το Docville

Αποκαλύπτουμε το γαϊτανάκι των μεθοδεύσεων για τη συγκάλυψη των αιτιών που προκάλεσαν την έκρηξη στο τρένο.
* Το χρονικό του μπαζώματος στοιχείων και ευθυνών
* Οι ιατροδικαστικές αλχημείες, τα πρωτόκολλα που δεν τηρήθηκαν και οι εκθέσεις-καρμπόν
* Ο «σκοτεινός» ρόλος του τότε υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ Χρήστου Τριαντόπουλου
Τα 5 καυτά ερωτήματα
1. Μετέφερε το εμπορικό τρένο εκρηκτικές ύλες ή εύφλεκτα υλικά; Και αν ναι, γιατί δεν φαίνεται στα δελτία φόρτωσης;
2. Γιατί ενώ ανιχνεύθηκαν βενζόλιο, τολουόλιο και άλλες χημικές ουσίες η επίσημη έρευνα δεν έδωσε καμία βάση σε αυτά τα ευρήματα;
3. Γιατί στις νεκροτομές δεν έγιναν οι απαιτούμενες τοξικολογικές, ιστολογικές και άλλες εξειδικευμένες εξετάσεις;
4. Γιατί τουλάχιστον οι 30 από τις 56 νεκροτομές έγιναν από μια δόκιμη ιατροδικαστή;
5. Γιατί έσπευσαν να τσιμεντώσουν την περιοχή τα πρώτα 24ωρα μετά την τραγωδία;
Οι φωτογραφίες-ντοκουμέντο που αποδεικνύουν ότι υπήρξαν δύο εκρήξεις
Η Σουηδία στο ΝΑΤΟ. Η Ευρώπη φλέγεται, ο Ψυχρός Πόλεμος επιστρέφει. Η βορειοατλαντική συμμαχία συνεχίζει να εξαπλώνεται ανατολικά, οι σχέσεις Δύσης – Ρωσίας βρίσκονται  στο χειρότερο σημείο τους, ενώ ο Πούτιν απειλεί με πυρηνικό όλεθρο
Αφιέρωμα για την Ημέρα της Γυναίκας. «Στη Γάζα ο θάνατος έχει απόλυτη εξουσία». Τέσσερις Παλαιστίνιες καλλιτέχνιδες μιλούν για το τι σημαίνει να είσαι γυναίκα ενώ εξελίσσεται μια γενοκτονία: «Μας κλέβουν ακόμη και το δικαίωμα να συλλέγουμε το νερό της βροχής»
ΑΑΔΕ. Το Documento στέλνει στον Ευρωπαίο εισαγγελέα τη «μαφία»
Σουπερμάρκετ. Δραματική μείωση του όγκου πωλήσεων
ΟΑΚΑ. Καταρράκτες από τη βροχή στο κλειστό κολυμβητήριο!
ΣΥΡΙΖΑ. Ενωμένοι απέναντι στα προβλήματα της κοινωνίας
Φθορά. Η ακρίβεια «τρώει» τα ποσοστά της ΝΔ. Κοινός παρονομαστής στις δημοσκοπήσεις η έντονη κοινωνική δυσφορία για το συνεχώς αυξανόμενο κόστος διαβίωσης
ΠΑΣΟΚ. Μπλέξαν οι γραμμές του Ανδρουλάκη. Με αριστερό προφίλ χάνει από δεξιά, όπου τον περιμένει ο… Λοβέρδος με το νέο κόμμα του για να του κόψει ψήφους
Απογευματινά χειρουργεία. Γαλάζιες κόντρες για τα «μαγαζάκια» του Άδωνη
Πανεπιστήμια. Εστίες για φοιτητές ενός κατώτερου θεού
Συνέντευξη. Χρήστος Τσάκαλος: «Με “δίκασε” η προπαγάνδα των ΜΜΕ»
Απόρρητο & ασφάλεια πτήσεων. «Predator» από αέρος τα drones της ΕΛΑΣ
ΤΑΠ-ΔΕΗ. Μηνυτήρια αναφορά κατά του ΕΦΚΑ για το ψαλίδισμα συντάξεων
Γάζα. Η σφαγή των αμάχων «σκοτώνει» την εκεχειρία
ΗΠΑ. Οι νεοναζί στο κατώφλι και του Λευκού Οίκου

Δεκασέλιδο αφιέρωμα για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου τέσσερις Παλαιστίνιες καλλιτέχνιδες –η ποιήτρια Κάρολ Σανσούρ, η συγγραφέας Νάιμα Χασάν, η συγγραφέας Φατένα αλ Γόρα,και η δημιουργός ταινιών Σουχέιρ Ισμαΐλ Φαράτζ– μιλούν στον Αντώνη Ρηγόπουλο για το  «τι σημαίνει να είσαι γυναίκα» την ώρα που εξελίσσεται μια γενοκτονία.

Ίψεν, Στρίντμπεργκ, Τσέχωφ, Άλμπι, Λόρκα και Ουίλιαμς παρουσιάζουν γυναίκες που αμφισβητώντας τον παραδοσιακό τους ρόλο, διεκδικούν θέση ανάμεσα στις εξεγερμένες της αρχαιότητας και τραβούν πέρα από αυτές. Ο Ηρακλής Λογοθέτης γράφει για τις ηρωίδες του θεάτρου που άφησαν εποχή.

Από την «Αναγνώριση των δικαιωμάτων της γυναίκας» της Μαίρης Γουόλστονκραφτ έως το «Κορίτσι, γυναίκα, άλλο» της Μπερναντίν Εβαρίστο, η Έμυ Ντούρου επιλέγει μερικά από τα σπουδαιότερα δοκίμια και μυθιστορήματα για τη χειραφέτηση.

Ρωξάνδρα Στούρτζα, Ευανθία Καΐρη, Μαίρη Σέλλεϋ, Δούκισσα της Πλακεντίας. Εζησαν σε λάθος εποχή. Αφανείς ηρωίδες πριν και μετά την Ελληνική Επανάσταση γίνονται podcast από τη σκηνοθέτιδα Αναστασία Κουμίδου και διαγωνίζονται στo Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Η σκηνοθέτρια Μπέτσι Σέκτερ γύρισε ντοκιμαντέρ για την Γκλόρια Γκέινορ και το διάσημο τραγούδι της «I will survive», που εξελίχθηκε σε σύμβολο χειραφέτησης για μια ολόκληρη γενιά. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

«Ο Ηλίας Λογοθέτης οπουδήποτε κι αν έπαιζε –θέατρο, σινεμά ή τηλεόραση– έπλαθε μοναδικούς χαρακτήρες και κέρδιζε την αγάπη του κοινού». Ο Αντώνης Μποσκοΐτης αποχαιρετά τον σπουδαίο ηθοποιό μέσα από ιστορίες από τα παρασκήνια των ρόλων-σταθμών του.

Ο Αντώνης Μποσκοΐτης άκουσε τον νέο δίσκο του Γιάννη Κότσιρα «Παράθυρο στο άπειρο» (Minos EMI ) ο οποίος περιλαμβάνει δέκα τραγούδια σε μουσική Μανόλη Ανδρουλιδάκη και στίχους Αλκη Αλκαίου.

Έφυγε κι ο δεύτερος Διόσκουρος του ιταλικού σινεμά, Πάολο Ταβιάνι. Ο Κωνσταντίνος Καΐμάκης γράφει για τους αδελφούς Ταβιάνι, που χάρισαν στο κοινό μερικές από τις πιο σημαντικές ευρωπαϊκές ταινίες.

Ετικέτες