Τι κρύβεται πίσω από τους φονιάδες του Μιχ. Ζαφειρόπουλου, στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το HOTDOC HISTORY και το Docville

Τι κρύβεται πίσω από τους φονιάδες του Μιχ. Ζαφειρόπουλου, στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το HOTDOC HISTORY και το Docville

Τι κρύβεται πίσω από τους φονιάδες του Μιχ. Ζαφειρόπουλου. Σύνδεση με την υπόθεση της Energa και την απόπειρα δολοφονίας ενός ακόμη δικηγόρου εξετάζει η ΕΛ.ΑΣ. Ξεσκονίζονται μεγάλοι πελάτες που εμπλέκονται σε υποθέσεις ναρκωτικών.

– Έρευνα: Τα τάγματα εφόδου ξαναβγήκαν στους δρόμους. Μπαράζ από βίαιες τυφλές επιθέσεις εναντίον μεταναστών.

Τι θέλει ο Τσίπρας, τι θα ζητήσει ο Τραμπ. Ενέργεια, επενδύσεις και αμυντική συνεργασία στην κορυφή της ατζέντας κατά την επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Μαρία Σπυράκη: Από το γυαλί στην Ευρωβουλή και τώρα είναι το… πρώτο βιολί. Megalες γκρίνιες στη Νέα Δημοκρατία για το επικοινωνιακό επιτελείο.

Στήνουν καρμανιόλα για το νόμο Κατρούγκαλου. Εισηγήτρια στο ΣτΕ καταγγέλλει ότι την «απέβαλαν» για να κριθεί αντισυνταγματικός

– Παρακάμπτουν πλατφόρμες και… φορολογία. Το κόλπο των ιδιοκτητών για να μην πληρώνουν προμήθειες και φόρους στις βραχυχρόνιες μισθώσεις ακινήτων. Με πρόσχημα τη χονδρική γιγαντώνεται η φοροδιαφυγή.

-Έρευνα: Ταυτότητα φύλου. Τι λέει ο νόμος. Ποιους αφορά. Συνεντεύξεις. Πάολα Ρεβενιώτη: Να μας ζητήσουν συγγνώμη για όσα έχουμε περάσει.

-Δουλειές με φούντες πυργιώτικες. Πρόσωπα, διακίνηση, τιμές, «σκανκ» και επίορκοι στις «εκλεκτές» χασισοφυτείες της Ηλείας.

cΟ-Media dell’arte: Συνέντευξη με τον εξωγήινο του Κούλη.

Συνέντευξη Μάικλ Φασμπέντερ: « Ο Χιονάνθρωπος ήταν το μόνο βιβλίο που δεν διάβασα»

Συνέντευξη Μάνος Ελευθερίου: «Ζω με μια αξιοπρεπέστατη σύνταξη 600 ευρώ».

Νίκος Κοκλώνης, το πρώην κοσμικό golden boy σε νέες περιπέτειες.

Το ΗΟΤDOC HISTORY

Ελεύθεροι μετά από 1.265 νύχτες Κατοχής, στο HOTDOC HISTORY, με το Documento

Ένα συγκλονιστικό ιστορικό αφιέρωμα για την απελευθέρωση της χώρας μετά από 1.265 νύχτες Κατοχής, παρουσιάζει το HOTDOC HISTORY. Οι συγγραφείς ρίχνουν φως στα ιστορικά εκείνα στοιχεία που συνθέτουν το τι πραγματικά συνέβη σε τέσσερις χαρακτηριστικές περιπτώσεις:

Στην Πελοπόννησο, εκεί όπου πρωτοαποβιβάστηκαν στις 15 Σεπτεμβρίου οι Αγγλοι. Εκεί όπου οι ταγματασφαλίτες έπαιξαν τον ρόλο της οπισθοφυλακής των υποχωρούντων Γερμανών. Εκεί όπου οι πιο ρεαλιστές δωσίλογοι (Πάτρα, Τρίπολη, Ναύπλιο), υπακούοντας στις εντολές ΕΛΑΣ και Συμμάχων, παραδόθηκαν μαζί με τον οπλισμό τους. Διασώθηκαν και αργότερα κατέλαβαν επίζηλες θέσεις στο κράτος.

Στην Αθήνα, όπου «ένα σπίρτο έφτανε στο δοχείο της μπενζίνας», όπως θα πει ο διεισδυτικός Γ. Θεοτοκάς. Ένα σπίρτο που το άναψαν οι φασίστες του Τάκη Μακεδόνα σκοτώνοντας επτά ΕΑΜίτες στις 15 Οκτωβρίου στην Ομόνοια. Ενα σπίρτο που το ΚΚΕ το ’σβησε.

Στη Θεσσαλονίκη όπου το ΚΚΕ καθ’ υπέρβασιν της Καζέρτας έβαλε τον ΕΛΑΣ στην πόλη στις 30 Οκτωβρίου φοβούμενο επανάληψη των γεγονότων της Αθήνας. Και έσωσε πολλές υποδομές από τις γερμανικές ανατινάξεις.

Και τέλος στη βουλγαροκρατούμενη Καβάλα όπου ύστερα από την εγκαθίδρυση κυβέρνησης Πατριωτικού Μετώπου στη Βουλγαρία, ο ΕΛΑΣ μπήκε απελευθερωτής στην πόλη στις 13 Σεπτεμβρίου.

To Docville

Η ομάδα του Flix.gr επιλέγει τις πέντε αγαπημένες της ταινίες από το πρόγραμμα προβολών της Στέγης, στο πλαίσιο της έκθεσης «Science fiction: Ταξίδι στο άγνωστο» και μας προσκαλεί σε ένα ανεπανάληπτο και φαντασμαγορικό ταξίδι στα άστρα.

Ο Αρης Ασπρούλης διευθυντής Επικοινωνίας και Προβολής στο Θέατρο Τέχνης αναφέρει τις δύσκολες εποχές που περνάει το θέατρο

(«Εξαιτίας της μεγάλης ανεργίας πολλοί άνθρωποι ασχολούνται με το θέατρο») σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Ερμίδη που ξεκινά από το φετινό πρόγραμμα του Θεάτρου Τέχνης και καταλήγει στα λιγνιτωρυχεία της Μεγαλόπολης.

Ο σκηνοθέτης Γιάννης Οικονομίδης που βλέπει τη θεατρική «Στέλλα» του να επιστρέφει στο Εθνικό για δεύτερη συνεχόμενη περίοδο- ενώ ο ίδιος ετοιμάζεται για την καινούργια του ταινία- δεν μασάει τα λόγια του στην αποκαλυπτική κουβέντα που έχει με την Μαρίνα Αγγελάκη.

Ο βρετανός καλλιτέχνης Ρίτσαρντ Χάμιλτον θεωρείται ο “πατέρας” του κινήματος της Ποπ Αρτ. Το έργο του «Τι είναι αυτό που κάνει τα σημερινά σπίτια τόσο διαφορετικά, τόσο ελκυστικά;» είναι ένα μικρό κολάζ σχεδιασμένο όχι ως αντικείμενο τέχνης αλλά ως αφίσα για τον κατάλογο της πρωτοπόρας έκθεσης «Αυτό είναι το αύριο» που είναι πλέον αναγνωρισμένη ως η γένεση της Ποπ Αρτ και το συγκεκριμένο έργο χαρακτηρίζεται ως «το πρώτο γνήσιο έργο της Ποπ». Η Κατερίνα Μαγείρου μας αποκαλύπτει τα μυστικά του έργου καθώς και της Ποπ Αρτ.

Στο «Fight club» αυτής της εβδομάδας το κρίσιμο ερώτημα είναι αυτό που πρώτος είχε θέσει ο Γιοκαρίνης: κιθαρίστας ή ντράμερ; Καθώς η χώρα παραμένει διχασμένη ανάμεσα στα ακόρντα και τα μέταλλα ο Γιάννης Παπαϊωάννου δίνει το λόγο στον κιθαρίστα Ηλία Κατελάνο και τον ντράμερ Γιάννη Καρρά για να μας λύσουν τις απορίες.

Ο μετρ της σκανδιναβικής αστυνομικής λογοτεχνίας Τζο Νέσμποέρχεται στις 17 Οκτωβρίου στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, για να γιορτάσει μαζί με τους Ελληνες Nesbomaniacs και να συζητήσει μαζί τους τις σημαντικότερες στάσεις στην περιπετειώδη διαδρομή του κι εμείς αρπάζουμε την ευκαιρία για να ξαναφρεσκάρουμε κάποια πράγματα που ξέρουμε για εκείνον.

Η ιστορία του Berlin του μπαρ που τάραξε τα νερά του Θερμαϊκού στις αρχές του ’80 κι έκτοτε κρατά ανοιχτή την πόρτα του σε φρικιά και πάνκηδες, κυριλέ τύπους και διανοούμενους, μουσικούς και πορνοστάρ, ζωγράφους και νοικοκυρές που ακούν την ίδια μουσική.

Η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής Ελένη Ρεθυμιωτάκη μιλάει για τον κλάδο που ασχολείται με τα ηθικά προβλήματα που προέκυψαν από νέες επιστημονικές ανακαλύψεις και αναφέρει στον Νίκο Σερβεττά: «Ολοι γνωρίζουμε ότι σε χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου υπάρχουν άνθρωποι που πουλούν το νεφρό τους ή τον αμφιβληστροειδή χιτώνα του ενός ματιού τους. Επίσης, υπάρχουν γυναίκες που γίνονται παρένθετες μητέρες προκειμένου να θρέψουν τα υπόλοιπα παιδιά τους και μπορούν να το κάνουν αυτό πάρα πολλές φορές».

Για 16η χρονιά το Θέατρο Αλληλεγγύης πραγματοποιεί δωρεάν παραστάσεις για παιδιά σε νοσοκομεία, ιδρύματα, προσφυγικούς καταυλισμούς και ειδικά σχολεία. Ο Παντελής Δεντάκης, ο οποίος σκηνοθετεί για έκτη φορά παράσταση αυτής της δράσης τα τελευταία 15 χρόνια, εξηγεί με ποιον τρόπο αυτές οι πρωτοβουλίες φέρνουν στο φως την πραγματική αποστολή του θεάτρου και δηλώνει: «Κάθε φορά που πηγαίνω στο νοσοκομείο Παίδων είναι για μένα μοναδική εμπειρία. Πάντα θα υπάρχουν κάποια παιδιά τα οποία με το βλέμμα τους θα μας προσφέρουν πολύ μεγάλο ερέθισμα»

Documento Newsletter