Τι απαντούν οι εργαζόμενοι στο μετρό στον Χρ. Σπίρτζη για τις απειλές περί απολύσεων

Τι απαντούν οι εργαζόμενοι στο μετρό στον Χρ. Σπίρτζη για τις απειλές περί απολύσεων

Ανακοίνωση αναφορικά µε το δελτίο Τύπου του υπουργού Μεταφορών & Υποδομών Χρ. Σπίρτζη σχετικά µε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου εξέδωσε το σωματείο εργαζομένων στη λειτουργία του μετρό (ΣΕΛΜΑ).

Οι εργαζόμενοι απευθύνουν πέντε ερωτήσεις προς τον υπουργό: 

1)Έχετε ενημερώσει το επιβατικό κοινό ότι για την κακή λειτουργία των νέων συστημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου την αποκλειστική ευθύνη φέρει ο εργολάβος κατασκευαστής που έχει πληρωθεί αδρά από τον φορολογούμενο πολίτη;

2)Ποιες είναι οι ενέργειες του ΟΑΣΑ για την οµαλή λειτουργία του συστήµατος; 

3)Είναι ενήµερο το επιβατικό κοινό για το τι πρέπει να προσκοµίσει προκειµένου να εκδοθεί η ηλεκτρονική κάρτα, έτσι ώστε να αποφεύγεται η ταλαιπωρία στα σηµεία πώλησης;

4)Είστε ενήµερος για τον πραγµατικό χρόνο που απαιτείται για την έκδοση της ηλεκτρονικής κάρτας (4 λεπτά);

5)Γνωρίζεται ότι ο χρόνος αποκατάστασης από τον εργολάβο σε όποιο τεχνικό πρόβληµα είναι από 1 έως 4 ώρες, µε αποτέλεσµα την τεράστια ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού;

Η ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ καταλήγει ως εξής: «Ελπίζουµε ότι η αυστηρότητα σας απέναντι στους εργαζοµένους της ΣΤΑ.ΣΥ, που παρά τις δυσκολίες καταφέρνουν και λειτουργούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο, να είναι η ίδια και απέναντι στις εργολαβικές εταιρείες. Αναµένουµε απαντήσεις και σας καλούµε να ορίσετε συνάντηση µε όλους τους εµπλεκόµενους φορείς και τα συνδικάτα, πράγµα το οποίο έπρεπε να το είχατε πράξει από την πρώτη στιγµή.

Documento Newsletter