Την δική της εκδοχή σχετικά με το πρόστιμο 2,4 δισεκατομμυρίων ευρώ που της επέβαλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παραθέτει σε ανακοίνωσή της η Google, αναφέροντας ότι η σχετική απόφαση υποτιμά την αξία αυτού του είδους τις γρήγορες και εύκολες συνδέσεις.
«Όταν κάνετε αγορές μέσω διαδικτύου, θέλετε να βρίσκετε τα προϊόντα που ψάχνετε γρήγορα και εύκολα. Και οι έμποροι θέλουν να προωθήσουν αυτά τα ίδια προϊόντα. Για αυτό τον λόγο, το Google Search εμφανίζει διαφημίσεις αγορών, συνδέοντας τους χρήστες μας με χιλιάδες διαφημιζόμενους, μεγάλους ή μικρούς, με τρόπους που να είναι χρήσιμοι για όλους», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η Google.
Σύμφωνα με τη θέση της εταιρείας, τα υπάρχοντα αποτελέσματα αγορών που παρέχει είναι χρήσιμα και αποτελούν μια πολύ βελτιωμένη έκδοση των παλαιότερων διαφημίσεων που εμφανίζονταν μια δεκαετία νωρίτερα, όπου απαρτίζονταν μόνο από κείμενο. Όπως εκτιμά η Google, oι διαφημίσεις που περιέχουν εικόνες, αξιολογήσεις και τιμές ωφελούν τόσο την ίδια την εταιρεία όσο και τους διαφημιζόμενους και – πιο σημαντικό – τους χρήστες. Για τον λόγο αυτόν χιλιάδες Ευρωπαίοι έμποροι χρησιμοποιούν αυτές τις διαφημίσεις για να ανταγωνιστούν μεγαλύτερες εταιρείες όπως η Amazon και το eBay.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι η Amazon αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της Google, αφού με τα εργαλεία συγκρίσεων που διαθέτει, τις αξιολογήσεις, τους εκατομμύρια εμπόρους και την τεράστια ποικιλία προϊόντων, η εταιρεία έχει εξελιχθεί στον πρώτο προορισμό που απευθύνονται οι χρήστες. Αναφορικά με αυτό, η Google επισημαίνει ότι ανταγωνίζεται την Amazon καθώς και άλλες ιστοσελίδες αναζητήσεων για ηλεκτρονικές αγορές, προσφέροντας πιο χρήσιμες πληροφορίες για προϊόντα.