Τηλεκπαίδευση: Μετά το «βατερλώ» με το Webex το υπουργείο Παιδείας «δείχνει» τους… εκπαιδευτικούς

Τηλεκπαίδευση: Μετά το «βατερλώ» με το Webex το υπουργείο Παιδείας «δείχνει» τους… εκπαιδευτικούς

Μετά το χθεσινό φιάσκο με το Webex και τα ατελείωτα προβλήματα σύνδεσης στη συγκεκριμένη πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, το υπουργείο Παιδείας, σχεδόν μία ημέρα αργότερα, έρχεται να δώσει… διευκρινίσεις επισημαίνοντας στους εκπαιδευτικούς να συνδέονται μόνο αν έχουν μάθημα!

Ειδικότερα, χθες στην «πρεμιέρα» της πλατφόρμας, τα προβλήματα αποδείχτηκαν απροσπέλαστα. Σήμερα, το υπουργείο υποστηρίζει πως έχουν υλοποιηθεί ενέργειες ενίσχυσης του συστήματος ενώ μετά το πέρας της σχολικής ημέρας θα πραγματοποιηθούν από τον πάροχο περαιτέρω ενέργειες για τη θωράκιση του συστήματος.

Ωστόσο, «Εξαιτίας διαπιστωμένης υπερχρήσης του συστήματος» υποστηρίζει πως: «μόνο εκπαιδευτικοί που έχουν μάθημα καλούνται να συνδέονται στο σύστημα». 

Μάλλον για το υπουργείο Παιδείας, φταίνε οι εκπαιδευτικοί που συνδέθηκαν γιατί λίγο αργότερα θα καλούνταν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης για να διδάξουν και όχι ότι δεν υπήρξε πρόβλεψη γι’αυτό…

Αναλυτικά οι διευκρινίσεις:

«Από τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης επισημαίνονται τα ακόλουθα σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας Webex:

– Έχουν υλοποιηθεί ενέργειες ενίσχυσης του συστήματος από τον πάροχο της πλατφόρμας προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες ψηφιακές τάξεις.

– Μετά το πέρας της σημερινής σχολικής ημέρας, ο πάροχος θα προβεί σε περαιτέρω ενέργειες για τη θωράκιση του συστήματος. Κατόπιν αυτών, ένα ποσοστό εκ των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ενημερωθεί μετά το τέλος των σχετικών διαδικασιών για το νέο ατομικό τους σύνδεσμο ψηφιακής τάξης, ο οποίος θα πρέπει να αποσταλεί εν συνεχεία στους μαθητές τους. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και μαθητές θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν το σύνδεσμο που είχαν μέχρι τώρα.

– Εξαιτίας διαπιστωμένης υπερχρήσης του συστήματος, επισημαίνεται ότι μόνο εκπαιδευτικοί που έχουν μάθημα καλούνται να συνδέονται στο σύστημα.

Η πανδημία έχει επιφέρει διεθνώς μια σειρά από επιπτώσεις και μας έχει υποχρεώσει να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής και λειτουργίας μας συνολικά σε μικρό χρόνο. Οι συνθήκες είναι σαφώς πρωτόγνωρες για όλους, παρόλα αυτά από την πρώτη μέρα της υγειονομικής κρίσης, από κοινού Πολιτεία και εκπαιδευτική κοινότητα εργαζόμαστε για την όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Έτσι και σήμερα καλούμαστε να προσαρμοστούμε στις συνθήκες διαδικτυακής φόρτωσης που είναι πρωτοφανείς για όλον τον κόσμο».

Documento Newsletter