Θέατρο Πορεία: Ανακοινώθηκε το ρεπερτόριο για τη θεατρική σεζόν 2024 -2025

Θέατρο Πορεία: Ανακοινώθηκε το ρεπερτόριο για τη θεατρική σεζόν 2024 -2025

Γιάννης Στάνκογλου, Λένα Παληγούρα, Προμηθέας Αλειφερόπουλος, Χρήστος Σαπουντζής, Μάνος Βαβαδάκης, Έρυ Κύργια και Γιώργος Οικονόμου είναι μόνο μερικά από τα ονόματα που θα δούμε τη φετινή θεατρική σεζόν στο Θέατρο Πορεία.

«Και φέτος το Θέατρο Πορεία ακολουθεί τη λογική του ρεπερτορίου. Δεν είμαστε υπέρ των πολλών παραστάσεων αλλά των σημαντικών και προσεγμένων παραστάσεων. Ρεπερτόριο για εμάς σημαίνει να κρατιούνται στο οπλοστάσιό μας παραστάσεις από προηγούμενες χρονιές και να επαναφέρουμε παλιότερες που έχουν μεγάλη καλλιτεχνική αξία».

Με αυτά τα λόγια, ο σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του Θεάτρου Πορεία, Δημήτρης Τάρλοου, παρουσίασε το πρόγραμμα για τη σεζόν 2024-2025, στη συνέντευξη Τύπου, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου, στην σκηνή του θεάτρου.

Το «παρών» στη συνέντευξη έδωσαν οι συντελεστές των παραστάσεων εκφράζοντας την πίστη τους για μια χρονιά όπου νικητής θα είναι το καλό θέατρο.

Οι νέες παραγωγές:

Με τρεις νέες παραγωγές κάνει ποδαρικό το θέατρο Πορεία φέρνοντας στο προσκήνιο θέματα που αφορούν την Τεχνητή Νοημοσύνη, την κακοποίηση αλλά και τους οικογενειακούς δεσμούς.

Η δραματουργός, Έρυ Κύργια, υπογράφει το πρώτο της αυτοτελές έργο με τίτλο «Frankenstein & Eliza» –μέχρι και σήμερα είχαμε παρακολουθήσει τα λιμπρέτα που έγραφε- εμπνευσμένο από το μυθιστόρημα της Mary Shelley και πραγματεύεται την Τεχνητή Νοημοσύνη. Πρόκειται για την πρώτη παραγωγή του Θεάτρου Πορεία, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου ενώ στον πρωταγωνιστικό ρόλο θα δούμε τον Γιάννη Στάνκογλου.

Ο μονόλογος «Prima Vista» της νομικού Suzie Miller που έχει αποσπάσει το βραβείο Olivier το 2022 στο West End του Λονδίνου και βραβείο Tony το 2023 στο Broadway της Νέας Υόρκης, αποτελεί παραγωγή της διεθνούς εταιρείας «Trish Wadley Productions» και του Πολιτιστικού Οργανισμού «Λυκόφως» σε συμπαραγωγή με το Θέατρο Πορεία, υπό την αιγίδα του British Council και των Πρεσβειών Αυστραλίας και Μεγάλης Βρετανίας στην Ελλάδα. Τον ρόλο της δικηγόρου Tessa Ensler ερμηνεύει η Λένα Παπαληγούρα σε σκηνοθεσία Γιώργου Οικονόμου.

Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κρήτης φέρνει στο Θέατρο Πορεία τον «Θεό της Σφαγής» της Γιασμίνα Ρεζά σε σκηνοθεσία Μάνου Βαβαδάκη. Το έργο θα περιοδεύσει πρώτα στα θέατρα της Κρήτης και αργότερα θα μετακομίσει στο Θέατρο Πορεία.

Επαναλήψεις:

Για δεύτερη χρονιά θα παιχτεί το «Έγκλημα και τιμωρία» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου με τους Προμηθέα Αλιφερόπουλο και Μαριάννα Μουρέγκα στους κεντρικούς χαρακτήρες.

Παράταση και για το «Περλιμπλίν και Μπελίσα» του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα σε σκηνοθεσία, επίσης, του Δημήτρη Τάρλοου, με τον Χρήστο Σαπουντζή και την Δανάη Σαριδάκη στους ομώνυμους ρόλους.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του Θεάτρου Πορεία για  την περίοδο 2024-2025:

«Frankenstein & Eliza» της Έρι Κύργια

Εμπνευσμένο από το μυθιστόρημα της Mary Shelley και την ιστορία της AI σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου.

Από 21 Νοεμβρίου 2024

«Είμαι χαμένος πια. Έχω χαθεί. Έχω χάσει εμένα. Τι έκανα; Πού είναι η ζωή μου;»

Ο πασίγνωστος «ανήσυχος» ήρωας της Μέρι Σέλεϊ, φτάνει μέχρι τον ψηφιακό αιώνα μας με στόχο να δημιουργήσει ένα «πλάσμα» προς όφελος της ανθρωπότητας. Θα τα καταφέρει αυτή τη φορά ή θα μας προικίσει με άλλο ένα τέρας; Και πού θα αναμετρηθεί μαζί του, τώρα πια που οι πάγοι στον αρκτικό κύκλο λιώνουν;

Ο Φράνκενσταϊν και οι πειραματισμοί του αποτελούν μια πρώτης τάξεως αφορμή για να στοχαστούμε πάνω σε μια σειρά ερωτημάτων που απασχολούν τον σημερινό άνθρωπο: ποιος είναι ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης; Τι σκέφτονται οι σύγχρονοι εφευρέτες για τα δημιουργήματά τους; Ποια είναι η σχέση μας με τις ψηφιακές οντότητες που ζουν ανάμεσά μας και μας γνωρίζουν καλύτερα απ’ ό,τι εμείς οι ίδιοι; Τι θα γίνει αν οι μηχανές αποκτήσουν αισθήματα και συνείδηση, όπως φοβούνται ορισμένοι; Ποιος είναι ο ρόλος των επιστημόνων, των επιχειρηματιών, των κρατικών ρυθμιστικών αρχών, του καθενός από εμάς; Αυτά και άλλα ερωτήματα, στα οποία δεν υπάρχει καμία πειστική και καθησυχαστική απάντηση.

Το έργο, που εμπνέεται από την τρομακτική και ρομαντική νουβέλα των αρχών του 19ου αιώνα και από την ιστορία της Τεχνητής Νοημοσύνης, ακολουθεί τον Βίκτορ Φράνκενσταϊν στην ιλιγγιώδη διανοητική και ψυχική πορεία του, τα ηθικά του διλήμματα, τις συγκρούσεις του με την ακαδημαϊκή κοινότητα, την κατάρρευση της προσωπικής ζωής του, την απώλεια της ταυτότητάς του, την καταστροφική αλληλεπίδραση με το άυλο δημιούργημά του.

Συντελεστές

Κείμενο: Έρι Κύργια
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου
Σκηνικά – Κοστούμια: Πάρις Μέξης
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Gary Salomon
Επιμέλεια κίνησης: Μαρκέλλα Μανωλιάδη
Σχεδιασμός φωτισμών: Αλέκος Αναστασίου
Βοηθοί σκηνοθέτη: Δήμητρα Κουτσοκώστα, Αρίστη Τσέλου
Βοηθός κινησιολόγου: Δημήτρης Μυτιληναίος
Φωτογραφίες: Μαρίζα Καψαμπέλη
Σχεδιασμός κομμώσεων: Χρόνης Τζήμος
Σχεδιασμός μακιγιάζ: Olga Faleichyk

Διανομή
Ρόμπερτ – Σερβιτόρος: Νίκος Καλαμό
Ανρί Κλερβάλ: Ιερώνυμος Καλετσάνος
Μέρι: Μαρία Πανουργιά
Βίκτορ Φράνκενσταϊν: Γιάννης Στάνκογλου
Ελίζαμπεθ: Χριστίνα Στεφανίδη
Καθηγητής Κρέμπε: Γιώργος Συμεωνίδης
Από 21 Νοεμβρίου 2024
Ημέρες & ώρες παραστάσεων:
Τετάρτη & Κυριακή 19:30, Πέμπτη & Παρασκευή 21:00, Σάββατο 18:00 & 21:00
Early Bird: Εισιτήρια στην τιμή των 12€ από τις 4 έως και τις 11 Σεπτεμβρίου
*ισχύει για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων.

«Prima Vista» της Suzie Miller

Από 29 Οκτωβρίου 2024

Το έργο-φαινόμενο που άλλαξε παγκοσμίως τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης αντιμετωπίζει τη σεξουαλική κακοποίηση, ανεβαίνει και στην Ελλάδα.

Το θεατρικό έργο της νομικού Suzie Miller που έχουν ήδη παρακολουθήσει μισό εκατομμύριο θεατές σε περισσότερες από τριάντα χώρες σε όλο τον κόσμο την τελευταία πενταετία και που άλλαξε παγκοσμίως τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης αντιμετωπίζει τη σεξουαλική κακοποίηση, έρχεται φέτος στη χώρα μας, σε μια ολοκαίνουργια παραγωγή στο Θέατρο Πορεία, σε σκηνοθεσία Γιώργου Οικονόμου, με τη Λένα Παπαληγούρα στον συγκλονιστικό ρόλο της δικηγόρου Tessa Ensler.

Η Tessa είναι μια νέα και λαμπρή δικηγόρος, εθισμένη στη νίκη.

Έχει σφυρηλατήσει όλη την καριέρα της με απόλυτη αποφασιστικότητα, φροντίζοντας να ξεπεράσει την καταγωγή της από την εργατική τάξη για να μπορέσει να φτάσει στην κορυφή του παιχνιδιού. Και τα καταφέρνει. Πάντα τα καταφέρνει. Ξέρει καλά πως σε ένα ανδροκρατούμενο και βαθιά συντηρητικό σύστημα το «ποιον ξέρεις» και το «από που κατάγεσαι» είναι εξίσου σημαντικό με το «ποιος είσαι».

Δουλεύοντας σκληρά κάθε της υπόθεση έχει εξελιχθεί σε κορυφαία συνήγορο υπεράσπισης. Και καθοδηγούμενη από την πίστη της στο νομικό πλαίσιο και στο δικαίωμα για δίκαιες δίκες, δεν υπάρχει τίποτα που να αγαπά η Tessa περισσότερο από τη συγκίνηση που της χαρίζει το να αθωώνει πελάτες.

Ένα βράδυ, ένα ραντεβού με έναν συνάδελφό της πάει τρομερά στραβά. Και η απρόσμενη τροπή των γεγονότων μετατοπίζει την ηρωίδα στην άλλη πλευρά του μαρτυρίου.

Η ανερχόμενη δικηγόρος βρίσκεται ξαφνικά ανυπεράσπιστη μετά από σεξουαλική κακοποίηση. Και διαπιστώνει, για πρώτη φορά, ότι οι κανόνες του παιχνιδιού, που και η ίδια κατά καιρούς χρησιμοποίησε, τώρα μπορεί να μην την προστατεύσουν.

Η Tessa αμφισβητεί όλα όσα πίστευε, καθώς συνειδητοποιεί ότι οι νόμοι είναι φτιαγμένοι από άντρες. Και πως όλη η ηθική αντίληψη γύρω από τα όρια της σεξουαλικής κακοποίησης καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο, μέσα από τις απόψεις της πατριαρχικής εξουσίας για αυτό το ζήτημα.

Το πολυβραβευμένο θεατρικό έργο PRIMA FACIE (στη νομική ορολογία «εκ πρώτης όψεως») της Suzie Miller είναι το έργο που άλλαξε παγκοσμίως από το 2019 τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης αντιμετωπίζει τη σεξουαλική κακοποίηση. Μετά την τεράστια επιτυχία του ως θεατρικό έργο, διασκευάστηκε από τη συγγραφέα σε μυθιστόρημα, το οποίο είναι ήδη παγκόσμιο best seller, ενώ η ομώνυμη ταινία ξεκινάει γυρίσματα εντός του 2024.

Μετάφραση: Δάφνη Οικονόμου
Σκηνοθεσία: Γιώργος Οικονόμου
Σκηνικά: Πάρις Μέξης
Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος
Mουσική: Αλεξάνδρα Κατερινοπούλου
Βοηθός Σκηνοθέτη: Λίνα Τουρκογιώργη
Φωτογραφίες: Τάσος Βρεττός / Ελίνα Γιουνανλή
Βοηθός Σκηνογράφου / Ενδυματολόγου: Μαρία Τσιώτη
Hair artist/ περούκες: Στέφανος Βασιλάκης
Make up artist φωτογράφισης: Αλέξανδρος Ψαριανός
Διεύθυνση Παραγωγής: Κωνσταντίνα Αγγελέτου
Επικοινωνία: Άρης Ασπρούλης
Ερμηνεύει η Λένα Παπαληγούρα

«Ο Θεός της Σφαγής» της Γιασμίνα Ρεζά

Από 23 έως 27 Οκτωβρίου 2024

«Ένας σωρός από πηλό είμαστε και πρέπει κάτι να κάνουμε μ’ αυτό. Ίσως μόνο στο τέλος αποκτήσει σχήμα και μορφή, ποιος ξέρει»

Το θέατρο Πορεία καλωσορίζει άλλη μια φορά το ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης και το έργο της Γιασμίνα Ρεζά «Ο Θεός της σφαγής», ένα από τα κορυφαία δείγματα της σύγχρονης δραματουργίας. Τη
σκηνοθεσία υπογράφει ο Μάνος Βαβαδάκης, σκηνοθέτης της νεώτερης γενιάς με εξαιρετικά δείγματα γραφής, στη δεύτερη συνεργασία του με το κρητικό ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

Σε ένα σαλόνι στο Παρίσι, δυο νεαρά ζευγάρια συναντιούνται για να συζητήσουν τη συμπλοκή των εντεκάχρονων παιδιών τους. Αναζητώντας μια αμοιβαία αποδεκτή λύση, θα φανερώσουν
τους μύχιους εαυτούς τους, και η αρχικά πολιτισμένη, ώριμη συζήτηση θα οδηγηθεί στη βαρβαρότητα.

Σημείωμα Σκηνοθέτη

Η Οικογένεια έχει αλλάξει. Οι νέες γενιές γονιών, πιο μορφωμένες και κοσμοπολίτικες, έχουν αγκαλιάσει έναν καλύτερο τρόπο ανατροφής των παιδιών τους. Όμως, πόσο ικανοί είμαστε να αντισταθούμε στα αρχέγονα ένστικτα, στο βίωμα της δικής μας παιδικής ζωής, στη βία που μας ασκεί η διαρκής υπεράσπιση της δημόσιας εικόνας μας; Η κοινωνία του πολιτισμού, εμποτισμένη πλέον από το πνεύμα του νεοφιλελευθερισμού, συνεχίζει την αέναη πάλη με τη χαλιναγώγηση των ταμπού. Κι ο θεός, το τοτέμ του ασυνειδήτου μας, συνεχίζει να μας κυβερνά, όσο κι αν τον αποκηρύσσουμε.

Συντελεστές

Μετάφραση: Γιώργος Αρχιμανδρίτης
Σκηνοθεσία: Μάνος Βαβαδάκης
Σκηνικά – Κοστούμια: Γιωργίνα Γερμανού
Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου

Διανομή:

Βερονίκη Ουλιέ: Ιώ Ασηθιανάκη
Ανέτ Ρέïγ: Φανή Γεωργακάκη
Μισέλ Ουλιέ: Γιώργος Κριθάρας
Αλαίν Ρέïγ: Φοίβος Παπακώστας
Από 23 έως 27 Οκτωβρίου 2024
Ημέρες & ώρες παραστάσεων:
Τετάρτη έως Σάββατο 21:00, Κυριακή 19:30
Early Bird: Εισιτήρια στην τιμή των 12€ από τις 4 έως και τις 11 Σεπτεμβρίου
*ισχύει για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων.

«Έγκλημα και Τιμωρία» βασισμένο στο μυθιστόρημα του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι

Από 25 Σεπτεμβρίου έως 20 Οκτωβρίου 2024

«Λένε πως οι ευσεβείς πόθοι μπορούν να γίνουν ολέθριες εμμονές.»

Το Έγκλημα και Τιμωρία, η παράσταση που αγαπήθηκε από το κοινό και αναγνωρίστηκε από την κριτική τον περασμένο χειμώνα, χαρίζοντάς μας μία ακόμη επιτυχία, επανέρχεται στο θέατρο Πορεία για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Πρόκειται για τη διασκευή του ογκώδους μυθιστορήματος του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι Έγκλημα και Τιμωρία, που ακολουθεί την ιστορία του Ρασκόλνικοφ, ενός φοιτητή που πιστεύει πως η διανοητική και ψυχική ανωτερότητα νομιμοποιεί το άτομο να διαπράττει εγκλήματα για το καλό της ανθρωπότητας. Έτσι, προβαίνει στον φόνο μιας γριάς τοκογλύφου, σε μια πράξη «αλτρουισμού», που θα απαλλάξει την κοινωνία από ένα άπληστο και κακόβουλο άτομο. Παρά την πεποίθησή του ότι τέτοια κίνητρα βρίσκονται υπεράνω του νόμου, ο ήρωας χάνεται σε έναν λαβύρινθο τύψεων, εσωτερικών συγκρούσεων και ψυχικών οδυνών, που συνιστούν την πραγματική τιμωρία του. Η μεταμέλεια έρχεται έπειτα από μια δαιδαλώδη διαδρομή και η λύτρωση μέσα από τη μορφή μιας νεαρής πόρνης, της Σόνια. Πλάι σε κείνον, τη δική τους πορεία διαγράφουν και τα υπόλοιπα πρόσωπα του έργου, ο αστυνομικός ανακριτής Πορφύρης Πετρόβιτς, η μητέρα και η αδερφή του Ρασκόλνικοφ, ο Σβιντριγκάιλοφ, ο Ραζουμίχιν. Ο σκηνοθέτης της παράστασης, Δημήτρης Τάρλοου, αναφέρει: «Το Έγκλημα και Τιμωρία είναι ένα σημείο καμπής για ολόκληρο τον δυτικό πολιτισμό. Το τέλος της Πίστης και η είσοδος στο χάος. Στην Κόλαση του σήμερα, του τώρα… Όμως η Τέχνη και προπάντων το θέατρο έχει την ικανότητα να διαβλέπει ως προφήτης και να προαναγγέλλει τις νέες επαναστάσεις. Το αίτημα για μια νέα Πίστη είναι πιο θερμό και υπαρκτό από ποτέ.»

Συντελεστές

Θεατρική μεταφορά: Θανάσης Τριαρίδης
Σκηνική & δραματουργική επεξεργασία: Έρι Κύργια, Δημήτρης Τάρλοου
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου
Σκηνικά: Θάλεια Μέλισσα
Κοστούμια: Αλέξανδρος Γαρνάβος, Τζίνα Ηλιοπούλου
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Φώτης Σιώτας
Επιμέλεια κίνησης: Κορίνα Κόκκαλη
Σχεδιασμός φωτισμών: Αλέκος Αναστασίου
Βοηθοί σκηνοθέτη: Δήμητρα Κουτσοκώστα, Νεφέλη Παπαναστασοπούλου
Βοηθός σκηνογράφου: Νάντια Κασσάρα
Βοηθός κινησιολόγου: Μαριάννα Τσικμανλή
Βοηθός φωτιστή: Ναυσικά Χριστοδουλάκου
Φωτογραφίες – Trailer : Μαρίζα Καψαμπέλη

Διανομή
Ρασκόλνικοφ: Προμηθέας Αλειφερόπουλος
Ντούνια: Στέλλα Βογιατζάκη
Πορφύρης: Δημήτρης Ήμελλος
Ντοστογιέφσκι/ Ραζουμίχιν: Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
Σβιντριγκάιλοφ: Δημήτρης Μπίτος
Σόνια: Μαριάννα Πουρέγκα
Μητέρα του Ρασκόλνικοφ/ φάντασμα Αλιόνας: Σοφία Σεϊρλή
Μουσικός επί σκηνής: Τάσος Μισυρλής

Από 25 Σεπτεμβρίου έως 20 Οκτωβρίου 2024.

«Περλιμπλίν και Μπελίσα» του Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα

Από 28 Σεπτεμβρίου έως 15 Οκτωβρίου 2024
«Τον αγαπώ. Μου φαίνεται σαν να είμαι άλλη γυναίκα.»

Μετά την επιτυχία που σημείωσε τη σεζόν που μας πέρασε, η παράσταση «Περλιμπλίν και Μπελίσα», επιστρέφει για 8 μόνο παραστάσεις.

Τι είναι αλήθεια, τι είναι ψέματα; Τι είναι όνειρο και τι πραγματικότητα; Τι είναι ποίηση και τι πεζή αναγκαιότητα; Τι μένει κρυφό και τι έρχεται στο φως; Τι είναι τελικά ο έρωτας – κάτι απτό ή κάτι φαντασιακό; Ο λατρεμένος του ελληνικού κοινού Ισπανός ποιητής και δραματουργός επανέρχεται με αυτό το έργο του 1929 στο αγαπημένο θέμα του, τον ανεκπλήρωτο έρωτα, και
παραδίδει μια ιστορία τρυφερή και οδυνηρή από την αρχή μέχρι το τέλος της, γραμμένη στη μοναδική, τη γεμάτη ονειρικές εικόνες και λυρισμό γλώσσα του.

Ερωτικό αλληλούια χαρακτηρίζει στον υπότιτλο το έργο του ο Λόρκα, φανερώνοντας αφενός τη σύνδεση της ιστορίας του με τα άκρως συμβατικά και τυποποιημένα φαρσικά αναγνώσματα του ισπανικού 18ου αιώνα, αφετέρου την πρόθεσή του να υπερβεί με αιρετικό και ποιητικό τρόπο την παράδοση αυτή.

Ο μεσόκοπος Περλιμπλίν (όνομα που προσιδιάζει στους ερωτοχτυπημένους γέρους της λαϊκής φάρσας) πείθεται να παντρευτεί τη νεαρή γειτόνισσά του, για να μη μείνει μόνος κι αβοήθητος
στα γεράματα· η Μπελίσα πείθεται να παντρευτεί τον πλούσιο γείτονά της για να γίνει πιο ποθητή από τους άλλους άντρες χάρη στην ομορφιά που θα της χαρίσουν τα πλούτη του. Όμως,
λαχταρώντας έναν έρωτα της ηλικίας της, γοητεύεται από τον μυστηριώδη ξένο που κρύβεται τις νύχτες στον κήπο και της γράφει φλογερές επιστολές. Ο Περλιμπλίν δεν αντέχει να ζει χωρίς την αγάπη της Μπελίσα και σκοτώνει τον ανώνυμο εραστή, ενώ η Μπελίσα ανακαλύπτει την αλήθεια χάνοντας διαμιάς σύζυγο και ερωμένο.

Συντελεστές

Μετάφραση: Νίκος Γκάτσος
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου
Συνεργάτις δραματουργός: Έρι Κύργια
Σκηνικά – Κοστούμια: Άγγελος Μέντης
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Φοίβος Δεληβοριάς
Ενορχήστρωση, μουσική διδασκαλία, ηχοτοπία: Κώστας Νικολόπουλος
Επιμέλεια κίνησης: Μαρκέλλα Μανωλιάδη
Σχεδιασμός φωτισμών: Αλέκος Αναστασίου
Βοηθοί σκηνοθέτη: Δήμητρα Κουτσοκώστα, Μαρία Αλεξοπούλου
Βοηθός σκηνογράφου – ενδυματολόγου: Αλεξάνδρα – Αναστασία Φτούλη
Βοηθός κινησιολόγου: Δημήτρης Μυτιληναίος
Φωτογραφίες – Τrailer: Μαρίζα Καψαμπέλη
Σχεδιασμός κομμώσεων: Θωμάς Γαλαζούλας
Σχεδιασμός μακιγιάζ: Olga Faleichyk

Διανομή
Περλιμπλίν: Χρήστος Σαπουντζής
Μαρκόλφα: Δανάη Σαριδάκη
Μπελίσα: Μαριάννα Πουρέγκα | Φαίδρα Αγγελάκη (σε διπλή διανομή)
Μητέρα της Μπελίσας: Γιολάντα Μπαλαούρα
Δαιμόνια: Έλενα Μελά, Περικλής Σιούντας
Μουσικός επί σκηνής: Κώστας Νικολόπουλος |Αθηνόδωρος Καρκαφίρης

Από 28 Σεπτεμβρίου έως 15 Οκτωβρίου 2024

Ημέρες & ώρες παραστάσεων:
Σάββατο 28/9 & Κυριακή 29/9 19:00
Δευτέρα 30/9, 7/10, 14/10 & Τρίτη 1/10, 8/10, 15/10 21:15
Διάρκεια: 1 ώρα, χωρίς διάλειμμα
Early Bird: Εισιτήρια στην τιμή των 12€ από τις 4 έως και τις 11 Σεπτεμβρίου

Τιμές Εισιτηρίων:
A’ ζώνη: 22 ευρώ, Β’ ζώνη: 18 ευρώ, Γ’ ζώνη (μειωμένης ορατότητας): 16 ευρώ,
Εκπτωτικά εισιτήρια: Senior (άνω των 65): 18 ευρώ, φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), ανέργων,
ΑμεΑ* (67% και άνω) & συνοδός: 16 ευρώ
* Για τα εισιτήρια ΑμεΑ είναι απαραίτητη η επικοινωνία με το ταμείο του θεάτρου
** Ισχύουν ειδικές τιμές για ομαδικές κρατήσεις

Κατά τη διάρκεια της παράστασης γίνεται χρήση ατμού haze.

Site & αγορά εισιτηρίων: https://poreiatheatre.com/plays/perlimplin-kai-mpelisa/

Documento Newsletter