Θάνατος Πριγκόζιν: Τα πρώτα στοιχεία για την πτήση που επέβαινε ο αρχηγός της Wagner

Θάνατος Πριγκόζιν: Τα πρώτα στοιχεία για την πτήση που επέβαινε ο αρχηγός της Wagner

Το αεροσκάφος Embraer, το οποίο συνετρίβη στην περιοχή Τβερ την Τετάρτη, στο οποίο αναφέρεται ότι επέβαινε και ο αρχηγός της Wagner, Γεβγκένι Πριγκόζιν, κέρδισε και έχασε ύψος πολλές φορές σε σύντομο χρονικό διάστημα πριν αρχίσει να πέφτει, σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται σε κείμενο της υπηρεσίας Flightradar.

Διαβάστε επίσης: Τι γράφει ο διεθνής Τύπος για τον θάνατο του Πριγκόζιν

Σύμφωνα με την εν λόγω αναφορά, το αεροσκάφος βρισκόταν στα 28.000 πόδια μέχρι τις 15:19 ώρα Μόσχας την Τετάρτη, στη συνέχεια η κατακόρυφη ταχύτητά του έπεσε απότομα κι έχασε ύψος. Μετά από αυτό, το αεροσκάφος έφτασε σε μέγιστο ύψος 30.100 ποδιών και στη συνέχεια έπεσε στα 27.500 πόδια. Έπειτα αύξησε το ύψος γύρω στα 19.725 πόδια για να ακολουθήσει απότομη πτώση.

Το Flightradar έλαβε τα τελευταία δεδομένα όταν το αεροπλάνο βρισκόταν σε ύψος περίπου 19.275 ποδιών. Όλα αυτά έγιναν μέσα σε 32 δευτερόλεπτα.

Τι είναι γνωστό μέχρι στιγμής

Το αεροπλάνο Embraer συνετρίβη στην περιοχή Τβερ κοντά στο χωριό Κουζένκινο. Στο αεροσκάφος επέβαιναν τρεις πιλότοι και επτά επιβάτες, που όλοι έχασαν τη ζωή τους, σύμφωνα με το υπουργείο Εκτάκτων Καταστάσεων.

Το αεροπλάνο, το οποίο ανήκε στην εταιρεία MNT-Aero, πετούσε από το αεροδρόμιο Σερεμέτγεβο με προορισμό την Αγία Πετρούπολη. Ο κατάλογος των επιβατών, σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αερομεταφορών (Rosaviatsia), περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εκτός από τον Πριγκόζιν, τον Ντμίτρι Ούτκιν και τον Βαλέρι Τσερκάλοφ, οι οποίοι ήταν και αυτοί υψηλόβαθμα στελέχη της Wagner. Η Rosaviatsia ξεκίνησε έρευνα για τη συντριβή. Επί τόπου εργάζονται εκπρόσωποι των υπηρεσιών επιβολής του νόμου και του υπουργείου Εκτάκτων Καταστάσεων.

Σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο TASS, έχει ανοίξει ποινική υπόθεση σύμφωνα με το άρθρο 263 του Ποινικού Κώδικα της Ρωσικής Ομοσπονδίας σχετικά με την παραβίαση των κανόνων οδικής ασφάλειας και λειτουργίας των αερομεταφορών, δεν διευκρινίζεται όμως ποιο θα είναι το αντικείμενο της έρευνας.

Documento Newsletter