Η γνωστή δημοσκοπική εταιρεία MRB Hellas, σε συνεργασία με την 361 Research Solutions αναλαμβάνουν τη μέτρηση της ακροαματικότητας των ραδιοφωνικών σταθμών, με την -επί πολλά χρόνια υπεύθυνη- Bari-Focus, να αποτελεί πλέον παρελθόν για αυτές τις μετρήσεις.
Μία βασική διαφορά στη μεθοδολογία που θα χρησιμοποιούν οι δύο συνεργαζόμενες εταιρείες είναι η μέτρηση των κινητών τηλεφώνων σε αντίθεση με την Bari-Focus που αναζητούσε το δείγμα της μόνο σε σταθερά τηλέφωνα.
Μένει λοιπόν να φανεί, αν η νέα μεθοδολογία θα δώσει αποτελέσματα με μεγάλη απόκλιση από εκείνα στα οποία κατέληγε η Bari-Focus.
Πηγή: e-tetradio.gr