Τέλος εποχής για τα ΜΜΜ στην Αθήνα: Παρελθόν το χάρτινο εισιτήριο, κλείνουν οι μπάρες στους σταθμούς

Τέλος εποχής για τα ΜΜΜ στην Αθήνα: Παρελθόν το χάρτινο εισιτήριο, κλείνουν οι μπάρες στους σταθμούς

Τέλος εποχής για τις μετακινήσεις με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, καθώς μέσα στις επόμενες εβδομάδες η εποχή της μη ελεγχόμενης πρόσβασης σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα θα αποτελεί οριστικά παρελθόν.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, από τις 16 Νοεμβρίου παύει ολοσχερώς η χρήση χάρτινων εισιτηρίων και καρτών. Δεν διευκρινίζεται ωστόσο τι θα γίνει με τις παλιές χάρτινες κάρτες που έχει ανακοινώσει ότι θα συνεχίσει να εκδίδει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τον Προαστιακό.

Όπως αναφέρει ο Όμιλος, αν και σταδιακά θα αρχίσουν να κλείνουν οι μπάρες στους σταθμούς, οι κάτοχοι ετησίων, εξαμηνιαίων, τριμηνιαίων καρτών, καθώς και ομάδες δικαιούχων όπως άνεργοι, θα μετακινούνται με επίδειξη των αντιστοίχων εγγράφων στους υπευθύνους της γραμμής των πυλών εκάστου σταθμού. Σε όλες τις πύλες (ανοιχτές ή κλειστές) θα παρευρίσκονται αρμόδιοι υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ που θα ελέγχουν και θα ενημερώνουν το κοινό. Στους σταθμούς με κλειστές πύλες θα υπάρχει μια τουλάχιστον ανοιχτή πύλη (ΑΜΕΑ), που θα επιδεικνύονται τα αντίστοιχα έγγραφα των ανωτέρω δικαιούχων. Για τους πολίτες των ανωτέρω κατηγοριών, οι ετήσιες κάρτες θα αντικατασταθούν στο επόμενο διάστημα, είτε με τη διαδικασία της κατάθεσης δικαιολογητικών με φάκελο, είτε μέσω διαδικτύου μετά από έγκριση της ΑΠΔΠΧ.

Οι μπάρες αναμένεται να κλείσουν οριστικά στις 20 Δεκέμβρη 2017. Έως τότε θα κλείνουν σταδιακά σε διάφορους σταθμούς του δικτύου. Πλέον οι επιβάτες, τόσο κατά την είσοδο όσο και κατά την έξοδο, ενδέχεται να συναντήσουν κλειστές πύλες. Στους σταθμούς που θα κλείνουν οι πύλες, θα υπάρχει υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση προσώπων που δεν έχουν λάβει ακόμα προσωποποιημένη κάρτα (π.χ. άνεργοι, ΑΜΕΑ, άλλοι δικαιούχοι). Οι πύλες του αεροδρομίου θα κλείσουν στις 20 Νοεμβρίου, ωστόσο θα υπάρχει «επιτόπια εξυπηρέτηση των επιβατών».

Οι κάτοχοι χάρτινων εισιτηρίων μπορούν:

α. Εάν έχουν έως 10 εισιτήρια να προσέρχονται στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ ΑΕ στον σταθμό της Ομόνοια ή στα Κεντρικά Γραφεία της ΟΣΥ ΑΕ (Παρνασσού 6, Άγιος Ιωάννης Ρέντης) για να τα ανταλλάξουν με ισοδύναμα προϊόντα ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

β. Οι κάτοχοι περισσότερων των 10 εισιτηρίων θα προσέρχονται από 20/11/2017 στα Κεντρικά Γραφεία του ΟΑΣΑ (Μετσόβου 15, Αθήνα) προκειμένου να τα ανταλλάξουν με ισοδύναμα προϊόντα ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, δημιουργείται δίκτυο πώλησης ηλεκτρονικών εισιτηρίων σε περίπτερα και άλλα σημεία. Από τα περίπτερα στα οποία εστάλησαν επιστολές συνεργασίας (900 επιστολές από Ιούνιο 2017 έως Σεπτέμβριο 2017) ανταποκρίθηκαν 200 περίπτερα, στα οποία δόθηκαν POS του ΟΑΣΑ. Το δίκτυο επεκτείνεται και θα φτάσει στα 600 σημεία.

Ήδη έχουν εκδοθεί περισσότερες από 320.000 προσωποποιημένες κάρτες, «αριθμός ιδιαίτερα ικανοποιητικός», σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, «καθότι κινείται σημαντικά υψηλότερα του ετήσιου μέσου όρου των μηνιαίων καρτών (250.000), ενώ παράλληλα συνεχίζεται η έκδοση προσωποποιημένων καρτών. Οι κάτοχοι της προσωποποιημένης ΑΤH.ENA Card δεν απαιτείται να αναμείνουν ποτέ πια σε ουρές, διότι μπορούν να φορτίζουν τις κάρτες τους σε όλο το δίκτυο των αυτόματων μηχανημάτων (300 αυτόματα μηχανήματα σε όλο το δίκτυο) και από όλα τα εκδοτήρια της Ο.ΣΥ. ΑΕ και της ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ, καθώς και από το διαδίκτυο.»

Σημειώνεται ότι η προσωποποίηση καρτών είναι μία πάγια διαδικασία και δεν έχει ημερομηνία λήξης. «Ειδικά για την τρέχουσα περίοδο και μέχρι την 30.11.2017, οι πολίτες που επιθυμούν, μπορούν να καταθέτουν φακέλους και να αποστέλλεται η κάρτα στη διεύθυνση επιλογής τους ταχυδρομικά.» Παράλληλα ο ΟΑΣΑ «υπενθυμίζει ότι για την μαζική προσωποποίηση καρτών μέσω διαδικτύου έχει απευθύνει, εκ νέου, τα αρχικά υποβληθέντα αιτήματά του, από την προηγούμενη Τρίτη 07/11/2017, προς την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και αναμένει την απάντησή της σχετικά με:

α. Τη δυνατότητα αίτησης για προσωποποιημένες κάρτες μέσω διαδικτύου και παραλαβής των καρτών κατ’ οίκον.

β. Τη δυνατότητα μαζικών προσωποποιήσεων από μεγάλους φορείς.

γ. Τη δυνατότητα τήρησης στοιχείων για εξυπηρέτηση επιβατών κατόπιν συναίνεσης αυτών.

Καθώς η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν έχει απαντήσει ακόμη, ο ΟΑΣΑ τελεί εν αναμονή της απάντησής της, έτσι ώστε να καταστήσει το σύστημα έκδοσης καρτών πιο φιλικό, μέσω διαδικτύου.»

Ο ΟΑΣΑ ευχαριστεί τους πολίτες «που προσήλθαν καθ΄ όλο το χρονικό διάστημα του προηγούμενου μήνα και εξέδωσαν τις προσωποποιημένες κάρτες τους». 

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter