Τείχος Δημοκρατίας στο Βρόμικο ΄22 – Στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το Docville

Τείχος Δημοκρατίας στο Βρόμικο ΄22 – Στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το Docville

Στήνει Ειδικά Δικαστήρια • Εξοντώνει αντιπάλους • Εκδικείται την αποκαλυπτική δημοσιογραφία

AΡΘΡΟ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ Αρχή του τέλους για το καθεστώς Μητσοτάκη

ΓΙΑΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ Φτάνει πια!

Σκληρή δήλωση για τις διώξεις δημοσιογράφων

IPI – ΔΙΕΘΝΕΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΥΠΟΥ «Ο Βαξεβάνης διώκεται λόγω ερευνητικής δημοσιογραφίας»

Αντιδράσεις από την αντιπολίτευση αλλά και από τη Νέα Δημοκρατία

ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΦΙΛΗΣ «Απαράδεκτη η ποινικοποίηση της δημοσιογραφικής έρευνας»

ΖΕΦΗ ΔΗΜΑΔΑΜΑ «Υπερασπιζόμαστε  την ελευθερία του Τύπου»

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ«Στον  δρόμο της αυταρχικοποίησης»

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΤΣΟΣ «Ιδιαίτερα ευαίσθητη η ΕΕ λόγω Ορμπάν στις διώξεις δημοσιογράφων»

Ακόμα,  Συνέντευξη/ Σοφία Μπεκατώρου «Ελπίζω ότι θα υπάρξει δικαίωση για όλες μας»

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Επικοινωνιακά σόου ενώ η ακρίβεια ζεματάει

Ακριβή μου κινητή! Γιατί πληρώνουμε τα περισσότερα στην Ευρώπη για να έχουμε τα λιγότερα

ΔΙΕΘΝΗ Αριστερή «άνοιξη» στη Νότια Αμερική

ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ Ρωσία και ΗΠΑ συμφώνησαν ότι διαφωνούν

To Docville

Η Ζωζώ Σαπουντζάκη, η «βασίλισσα της νύχτας», στο Docville ου κυκλοφορεί με το Documento

Ε, δεν μπορεί να βγαίνουν βασίλισσες κάθε τόσο. Μία είναι η βασίλισσα»: η Ζωζώ Σαπουντζάκη αφηγείται στον Αντώνη Μποσκοΐτη στιγμιότυπα από την πολυκύμαντη και λαμπερή ζωή της και αντιπαραβάλλει τον «θόρυβο» της δημόσιας εικόνας της σταρ στην ηρεμία της ιδιωτικής της ζωής.

Αφιέρωμα στον Θόδωρο Δερβενιώτη (1922-2004) με τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννησή του: ο δεξιοτέχνης του μπουζουκιού Μανώλης Καραντίνης μιλάει στην Έμυ Ντούρου για τη σχέση του με τον Θόδωρο Δερβενιώτη, ενώ η συγγραφέας και στιχουργός Τάνια Χαροκόπου γράφει για το έργο του.

Η Ειρήνη Μολφέση, κόρη του Ιάσονα Μολφέση, συζητάει με την Αφροδίτη Ερμίδη για το έργο και τη ζωή του πρωτοποριακού γλύπτη και ζωγράφου με αφορμή την έκθεση στην γκαλερί Kalfayan.

O stand-up comedian Αριστοτέλης Ρήγας σχολιάζει στο Documento τις εξελίξεις με το θραύσμα του Παρθενώνα, το ταινιάκι «Ξεπαρθενών» και την αστυνομική εισβολή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο.

Με αφορμή το βιβλίο του «Όταν ο κινηματογράφος πήγε σχολείο και γύρισε με κλάματα» ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Camera Zizanio του Φεστιβάλ Ολυμπίας Νίκος Θεοδοσίου μιλάει στον Παναγιώτη Φρούντζο για τη (σχεδόν) ανύπαρκτη σχέση κινηματογράφου και σχολείου στον τόπο μας.
Στη στήλη «Θεατρικά & κριτικά» ο Κώστας Ζήσης γράφει για την παράσταση «Συμφορά από το πολύ μυαλό» του Αλεξάντρ Γκριμπογέντοφ που ανεβάινει σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής.

«…δεν χρειάζεσαι τον Αϊ-Στράτη. Αν θέλεις να κολακέψεις τους ακροδεξιούς συνοδοιπόρους σου, υπάρχει ο Μελιγαλάς. Αν θέλεις να συσφίξεις τις σχέσεις σου με το χριστεπώνυμον πλήθος, το Αγιονόρος. Για την ανυποψίαστη νεολαία του Instagram αρκούν οι σέλφι από τις Μυκόνους». Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Χάρης Αθανασιάδης γράφει για τα πρωθυπουργικά «τοπόσημα της διχόνοιας».

Στη νέα στήλη «Serial freaks» παρουσιάζουμε τη σουηδική σειρά «Άνθρωποι με άγχος» του Netflix.

Στη στήλη «New entries» η Αφροδίτη Ερμίδη παρουσιάζει τον ηθοποιό Γιάννη Ασκάρογλου.

 

 

Documento Newsletter