Τα τρικαλινά μπουζούκια του Θοδωρή Γκόλια, κατακτούν όλο τον κόσμο

Τα τρικαλινά μπουζούκια του Θοδωρή Γκόλια, κατακτούν όλο τον κόσμο

«Πριν κάποιους μήνες έστειλα ένα μπουζούκι στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας και ήταν η πρώτη φορά που έστελνα όργανο στην Νότια Αμερική. Έχω στείλει όργανα σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, στις ΗΠΑ αλλά και στην Αυστραλία». Αυτά δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Θοδωρής Γκόλιας κατασκευαστής μουσικών οργάνων και κυρίως μπουζουκιών στα Τρίκαλα.

Επισημαίνει ότι οι Έλληνες που βρίσκονται μακριά από την πατρίδα, αγαπούν το μπουζούκι και για αυτό δεχόμαστε παραγγελίες. Σ’ αυτή την κατεύθυνση με βοηθάει, διευκρινίζει πάντως ο ίδιος, και ο τρόπος που προωθώ και διαφημίζω τη δουλειά μου αφού χρησιμοποιώ το διαδίκτυο και ειδικότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Βέβαια, ό,τι και να κάνουμε πάντα η καλύτερη διαφήμιση θα παραμένει το αποτέλεσμα της δουλειάς μας και οι ευχαριστημένοι μας πελάτες. 

Μιλώντας για το βασικό κίνητρο που τον οδήγησε να ασχοληθεί με την κατασκευή μπουζουκιών, αφού επισημαίνει πως έπαιζε μπουζούκι από μικρός και εργαζόταν σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης από πολύ νέος μέχρι και σήμερα, στη συνέχεια προσθέτει:

«Όλα αυτά τα χρόνια μελετώντας τη μουσική, μελετούσα ταυτόχρονα και το όργανο. Πάντα μου άρεσε να “πειράζω” τα όργανα που έπεφταν στα χέρια μου και να προσπαθώ να τα επιδιορθώσω και να τα βελτιώσω. Ίσως το μόνο κίνητρο που μπορώ να διακρίνω είναι αυτή η περιέργεια και ο θαυμασμός μου για αυτό το όργανο με τον τόσο όμορφο και ιδιαίτερο ήχο».

Ο Θοδωρής Γκόλιας, κατασκευάζει μπουζούκια, τετράχορδα και τρίχορδα, μπαγλαμάδες, τζουράδες, λαούτα και γενικότερα όλα τα παραδοσιακά έγχορδα όργανα και ταυτόχρονα επισκευάζει και συντηρεί όλα αυτά τα είδη. Δεν θεωρεί ότι κάποια κατασκευή ξεχωρίζει για τη δυσκολία της. Όλα τα όργανα, εξηγεί, έχουν τα δικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις τους και η κατασκευή τους χρειάζεται κάποια εξειδίκευση. 

Αναφερόμενος στις δυσκολίες και στον χρόνο που απαιτείται για την κατασκευή του οργάνου, υποστηρίζει πως ένα καλό έγχορδο όργανο, το μπουζούκι πιο συγκεκριμένα, απαιτεί δουλειά τουλάχιστον τριών μηνών και πολλές φορές μπορεί να πάρει και ένα εξάμηνο.

Μην ξεχνάμε, δεν παραλείπει να πει, ότι το υλικό της κατασκευής είναι το ξύλο που ωριμάζει με τους δικούς του ρυθμούς και ένα καλό, άρτιο αποτέλεσμα πέρα από την εργασία, θέλει χρόνο και υπομονή. Όσο για τους αγοραστές, εκτός από τους Έλληνες του εξωτερικού, στην Ελλάδα, αυτοί κατά κύριο λόγο είναι επαγγελματίες μουσικοί απ’ όλη την Ελλάδα, που θέλουν ένα όργανο που είναι το εργαλείο της δουλειάς τους. 

Αυτό ανεβάζει τις απαιτήσεις που έχουν από τον ίδιο, δίνουν προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια και πρέπει να ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις προσδοκίες τους. Ταυτόχρονα «πολλοί αγοραστές είναι ερασιτέχνες μουσικοί που, για να μιλήσω απλά, βγάζουν το μεράκι τους με το μπουζούκι αλλά και νέα παιδιά που μαθαίνουν τώρα να παίζουν και επιλέγουν σαν πρώτο όργανο ένα καλό και ποιοτικό μπουζούκι», καταλήγει ο Θοδωρής Γκόλιας.

Ετικέτες

Documento Newsletter