Tα Public, που αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους οmnichannel retailers της αγοράς με 59 φυσικά καταστήματα, 3 κανάλια e-Commerce και περισσότερους από 2.000 εργαζόμενους, χρησιμοποιούν την πρωτοποριακή λύση myErgani LIVE της SOFTONE στο πλαίσιο εναρμόνισής τους με την υποχρεωτική εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας στις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.
Συνεργαζόμενη με τις υφιστάμενες εφαρμογές HR και μισθοδοσίας της εταιρείας, η λύση SOFTONE myErgani LIVE ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις που απορρέουν τόσο από το πλήθος των εργαζομένων σε γραφεία, καταστήματα και αποθήκες, όσο και από το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των Public (με επιμέρους βάρδιες εργασίας), αυτοματοποιώντας όλες τις προβλεπόμενες εργασίες υποβολής και διαβίβασης των στοιχείων απασχόλησης των εργαζομένων της επιχείρησης.
Ενσωματώνοντας ειδικό Mobile App (QR scanner) σάρωσης και καταγραφής των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζόμενων των Public, η λύση myErgani LIVE της SOFTONE συλλέγει και διαβιβάζει καθημερινά περισσότερα από 4.000 έγκυρα «χτυπήματα» ψηφιακής κάρτας στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ. Την ίδια στιγμή, διεξάγει αυτόματους ελέγχους ορθότητας κατά τη στιγμή της συλλογής των δεδομένων και πριν τη διαβίβασή τους στο ΕΡΓΑΝΗ, αποτρέποντας έτσι λάθη, παραλείψεις και παραβάσεις που επισύρουν την επιβολή προστίμων, ενόψει και της επικείμενης έναρξης των προβλεπόμενων ελέγχων της ψηφιακής κάρτας στις επιχειρήσεις λιανικής.
Το SOFTONE myErgani LIVE υποστηρίζει και τις περιπτώσεις οδηγών αλλά και στελεχών που εργάζονται εκτός καταστήματος ή γραφείων, καθώς διαθέτει και λειτουργία Web Check In / Check Out που επιτρέπει την απομακρυσμένη δήλωση της ώρας προσέλευσης και αποχώρησης μέσα από οποιαδήποτε συσκευή.