Από τη µία τα σουπερµάρκετ το 2023 αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 10%. Από την άλλη ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε µόλις κατά 2,5%. Αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Circana. Οµως από αυτά τα στοιχεία προκύπτουν συµπεράσµατα… Οπως ότι η αισχροκέρδεια εκ µέρους αυτών των επιχειρήσεων, την οποία δεν µπορεί να εντοπίσει ο αετοµάτης αρµόδιος υπουργός Κώστας Σκρέκας, φτάνει το 7,5%. Είναι προφανές σε όσους γνωρίζουν στοιχειώδη οικονοµικά ότι όταν ο όγκος πωλήσεων απέχει από τον κύκλο εργασιών αυτό σηµαίνει ότι οι καταναλωτές δαπανούν περισσότερα χρήµατα για να αγοράσουν λιγότερα προϊόντα…Τζ.Ρ.